2

1.3K 73 43
                                    

Somurta somurta hasta dosyalarını  almaya gidiyordum.Gercekten bu çok saçmaydı.Butun gun boyunca yalnızca hastaların durumlarını tetkik edip rapor etmek çok basit bir işti .Sanırım bu adam bana taktı.
Kan...
Kan kokusu bu...
İnanmıyorum! Diyaframın altına cam girmiş bi adam.kanlar akıyor ve kan kokusu insanın başını döndürüyor
Bir hemşire yanıma geldi ve hastanın durumunu rapor etti .Ama ben ne yapacağımı bilmiyorum .Fazla tedirginim ve korkuyorum yanlış birşey yapmaktan .Hemsire "Doktor hanım hemen biseyler yapmazsanız hastayı kaybedebiliriz"
Hemen kendimi toparladım eğer hastaya müdahale etmezsem bunun  doktorluk hayatımda  kara bir leke olarak kalacağını biliyordum.
Eldivenlerimi taktım ve hastanının durumunu inceledim müdahale etmeye başladım.
"Nabız düştü hastayı kaybediyoruz"dedi hemşire
Allah'ım neden hiçbir doktor aşağıya inmiyordu.Artık gercekten korkuyordum ve tedirgindim.Daha ilk günden yeteneksiz ve başarısız bir doktor konumuna dusmek istemiyordum.
Monitöre baktığımda düz çizgiyi gördüm.Hemen kalp masajı yapmaya başladım . Elektroşok uygulayamazdım çünkü hastayı sarsmamam gerekiyordu
"Nabız normale döndü"
Hemsirenin bu sözünden sonra rahatladığımı hissettim.Kaç dakika kalp masajı yaptığım hakkında ise hiçbir fikrim yok.
"Arkadaşlar hastayı sarsmadan alalım"dedim ve hastayı acilden çıkardılar.

Hâlâ yasadiklarimin şokunu üzerimden atamamıştım.Ama şuan düşündüğüm baska birşey vardı.
Stajyer şefi olan cerrah bana kızacakmıydı.
Sonuçta acildeki hastalara bakmak benim görevim değildi. Ama ben aniden hastaya  müdahale etmeye başladım.Bu doğru değildi belki ama o an acildeki doktor yerinde değildi . İnşallah bir hata yapmamıştırım diye dua ediyordum.
"Ah şom ağzım" diye fısıldadım.
Ben bunları düşünürken şef de bana doğru geliyordu.Kesin çok kızacaktı.
"Adın ne senin" diye sordu
"Hafsa, hocam"dedim.
"Biraz önce acile bir hasta getirmişler ilk müdahaleyi sen yapmışsın."
"Evet hocam ama ben acilde dokto...."
"Peki anladım simdi hazırlan yarım saat sonra  benimle ameliyata  gireceksin "
"Hocam çok  çok teşekkür ederim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESETTÜRLÜ DOKTOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin