"Un àngel maldiciendo"

207 11 1
                                    

Mi-am dat parul castaniu pe o parte,am asezat rucsacul pe umarul drept si mi-am dus cărţile la piept. Când clopotelul a sunat am iesit din sala de clasa si ma indreptam spre dulap.

Un zambet s-a afisat pe chipul meu cand am simtit doua maini ce se presau delicat la ochii mei.Nu era nevoie sa ghicesc cine era pentru ca cunosteam acel parfum si stapanul lui.

Si intr-adevar cand m-am intors privirea mea s-a ciocnit de doi ochi caprui.Si inainte de a spune ceva, el s-a apropiat de mine si şi-a presat buzele sale de ale mele.

-Nathan.Am spus cu un zambet pe buze.

-Arati foarte bine azi,Faith.

Mi-am lasat privirea in jos si nu credeam cuvintele lui.Purtam o bluza mov,o fusta mai sus de genunchi si conversi mei preferati.Dar totusi bluza imi scotea in evidenta decolteul iar fusta picioarele subtiri.

―Deci........vrei sa ne vedem in seara asta. A spus el. Mama e nerabdatoare sa o inveti reteta de prajituri pe care ai facut-o de ziua ei.

―Uhm.....Nath eu,...nu pot in seara asta. Mi-am muscat buza de jos si nu am îndrăznit sa ma uit in ochi lui. Cassie m-a rugat sa o insotesc la petrecerea lui Damon Parker.

A începu sa-si inghita saliva si sa tuseasca pentru a-şi acoperi rasul.

-Tu?La o petrecere?! Si-a arcuite sprancenele in semn de uimire. Niciodata n-ai fost la o petrecere.

-Da bine,mereu exista o prima data. Si...ma gandeam ca ai putea sa vii cu mine.

―Ce? A ras. Cred ca glumesti? Doar stii cum sunt petrecerile alea, Faith.Numai adolescenţi in calduri, drogati si care beau pana cad morti.

―Exagerezi, Nathan.Ce?, nu te-ai saturat sa facem mereu acelas lucru? Sa stam la tine acasa si sa vedem filme in timp ce bem ciocolata calda! E atat de plictisitor.

―Oh, imi pare rau.Nu stiam ca te plictisesti cu mine. Tonul voci lui era unul de dezamagire

-Nu. Nu asta vroiam sa spun.

―Faith, ascultă-mă.Tu nu faci parte din acei oameni. M-a prins de umeri in asa cel incat privirile noastre sa se intalneasca

-Ce? Ce crezi ca suntem Nathan? Extraterestrii? Am ridicat vocea furioasa. Stii ceva voi merge la aceea petrecere cu sau fara tine.Vreau doar pentru o seara sa fiu o adolescenta normala, ca toate celelalte....sa ma distrez.

Cand am vazut ca New York-ul se invaluie in intuneric,am decis sa fac un dus si sa ma pregătesc pentru petrecere.

Am ales o rochie alba mulata cu niste pantofi cu toc de culoarea somonului.Mi-am lasat parul desprins si am decis sa-l undulez.M-am dat cu putin rimel si am iesit din casa.

Jared a aparut la timp cu maşina lui un Ford Capri din 69' ce la primit cadou de la tatal sau chiar de ziua lui.Iubita lui, Cassie se afla in masina langa el si era imbracata într-o rochie neagra simpla.

―Eu nu urc in chestia aia.

―Eh, sa nu indraznesti s-o insulti pe Minna . Ma avertiza Jared.

―Minna, "chestia" are un nume, Cass?Ar trebui sa fii geloasa.

Blonda cu ochi albastri a dat din cap in semn de nu amuzata.

-Cassie, Faith stie ca mergem la o petrecere si nu la biserica, nu?

Am ras ironic si am decis sa nu i-au in seama comentariul lui cu privire la tinuta mea.

-Foarte amuzant,Jared.

-Gata, incetati sa va comportati ca niste copii si sa mergem odata la petrecere.

Mi-am dat ochii peste cap si in final am decis sa urc in masina.Cassie si-a intors capul spre mine atunci cand motorul a pornit si mi-a spus:

Revenge★Harry Styles★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum