Uzak bir galakside hayal kurmak isteyen Sabrina adında bir kız varmış. Sabrina ne kadar hayal kurmak istesede hayal kuramasını engelleyen bir şey vardı. Bu yüzden her Terra'lı gibi on sekizine girdiğinde ailesinden dileğini istemiş.
'' Sabrina bu gün tam olarak on sekizine girdin. Dile-
'' Ah Sabrina, seni çok kıskanıyorum benim daha on sekizime girmeme beş yıl var.''
'' Bu bilgilendirme için teşekkür ederiz Wendy! Ama bir daha asla benim sözümü kesme .''
Wendy başını eğerek Üstad'tan özür diledi.
'' Evet , Sabrina benden isteğin dilek nedir ?''
'' Hayal kurmayı öğrenmek için Dreamers gezegenine gitmek istiyorum.''
Sabrina bu dileğini o kadar korkarak söylemişti ki tüm herkes Üstad'ın cevabını beklemeye koyuldu.
'' İstediğin sadece buysa yarın sabah Jack ile yola çıkabilirsiniz.''
'' Fakat Üstad oraya benim tek gitmem daha uygun değil midir??''
Sabrina'nın dedikleri bile Üstad'ın bakışlarını ve yüz ifadesini değiştirmemişti.
'' Sabrina , yanında Jack gelmezse Terra'dan dışarı adım dahi atamazsın.''
Sabrina kaderine teslim olarak büyük salondan dışarı çıktı. Hızlı adımlarla kapıları açarak belki de yaşadığı gezegende ki en güzel manzaralı yere gitti. O kadar sinirlenmişti ki hayal kurmasını engel olan gücünü kullanmak üzereydi. Bu güç bir bardak suyu donduracak hatta sıvı olan her şeyi buz yapabilecek bir güçtü. Ki bu güç yüzünden kalbi donmuş ve asla sevgi ve aşka karşılık veremez olmuş.
Aslında Sabrina da her Terra'lı gibi normal doğmuştu. Fakat bu güçleri bir nimet değil bir LANET'ti. Bu lanet öz ve öz babası tarafından on beş yaşında ona yapılmıştı. Bu laneti bozabilecek iki şey vardı ; HAYAL KURMAK / AŞK.. İşte Sabrina bu yüzden yaşadığı gezegenden başka bir gezegene gitmek istiyordu.
'' Seni burada bulacağımı biliyordum .''
İçeri kendini beğenmiş gülümsemesiyle Jack girmişti. Sabrina ve Jack lanet yapılana kadar çok iyi dostular. Ta ki lanet'in ilk etkileri yüzünden Sabrina çıldırıp Jack'in babasını öldürene kadar ...
'' Git başımdan Jack. Şuan seninle uğraşacak halim yok , hem Dreamers yolu için hazırlanmalısın.''
'' Sabrina bende bu yüzden seninle konuşmak istiyorum.''
Sabrina yüzüne soğuk ve ifadeli bir tabır takınıp Jack'in gözlerinin iöine bakıp konuşmaya başladı.
'' Konuşacağımız bir konu yok! İyi geceler.''
Sabrina Jack ile yüz yüze gelmemek için bulunduğu yerden hızla çıkıp odasına yöneldi. Sabrina odasına girdiğinde ilk önce yaşadığı gezegenin geleneksel kıyafetini çıkarıp üstüne pijamalarını giydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli
Science FictionSabrina 15 yaşında öz babası tarafından lanetlenen genç bir kız. Jack ise ona yaptığı kötülüklere rağmen ondan uzak duramayan genç bir oğlan . Ve şimdi ikiside DREAMS Gezegenine giderek bu laneti bozmanın yollarını arayacak. Fakat işler istedikleri...