Tam ümidi kalmamışken aklına Jack'in yatarken kullandığı yatıştırıcılar geldi. Önce derin bir nefes aldı ama keşke o nefesi almasaydı. Masanın üzerinde ki bardak donup çatlamıştı.
'' Jack ?''
Belki on belkide yirmi kere bağırmıştı ki en sonunda Jack kulaklarında takılı olan kulaklığı çıkarmıştı.
'' Sabrina bana mı seslendin ?''
'' Hele şükür . Jack yatıştırıcı iğnelerini yanında getirdin mi?''
'' Evet yanımda.''
'' Hemen soru sormadan bir kaç tanesini al ve mutfağa gel hemen.''
''Tamam.''
Beş ya da on dakika sonra Jack Sabrina'nın yanına gelmiş ve donup kalmıştı, Çünkü Sabrina'nın gücünün dışarı çıktığını gördü.
'' Jack şimdi bana o iğneleri enjekte et .''
Jack Sabrina'nın dediği gibi ona o iğneleri enjekte etti . Bir süre sonra donmuş olan sıvılar çözülmüştü ve Sabrina da Jack'in üzerine düşmüştü.
'' Ah Sabrina, keşke asla lanetlenmeseydin .''
Jack Sabrina'nın saçını okşayarak konuşmaya devam etti ;
'' Keşke aşık olduğum kişi kalsaydın , keşke seninle arama mesfe koymak zorunda kalmasaydım...''
Jack Sabrina'nın bir süre yüzüne baktıktan sonra en yakın kendi odası olduğundan onu odasına götürüp yatağına bıraktı. Bir süre Sabrina'nın yanında kalıp odayı temizledikten sonra odadan çıktı. Kumanda paneline gelince haberleşme küresinin yanıp söndüğünü gördü;
'' Üstad bir sorun mu var ?''
'' Jack Dreamers'a gidince olabildiğince Sabrina'nın lanetini gizlemeye çalışın.''
Jack şimdi temin ki olayı söyleyip söylememek arasında kalmıştı ve en sonunda söylememyi tercih etmişti.
'' Üstad peki neden gizlemeliyiz laneti?''
'' Çünkü Sabrina'nın laneti bir gezegeni yok edebilir eğer doğru kullanılırsa. Ki Dreamers Morra gezegeniyle savaş halinde . BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?''
'' Anladım efendim , başka bir şey var mı ?''
'' Hayır yok .''
Ve Üstad bir anda Jack'in yüzüne küreyi kapadı. Jack biraz oturup düşünmeye başladı ; ' Öncelikle Sabrina'nın gücünün ortaya çıktığını Üstad'a söylememek ile iyimi yaptım ? Sonra Dreamers'ta Sabrina'nın gücünü nasıl saklayacağım ? En son ben nasıl olurda BABAMIN KATİLİNE ilgi duyuyorum hatta aşık oluyorum. ' Jack bu düşünceler eşliğinde oturmuş olduğu yerden kalkıp mutfağa yöneldi . Mutfakta ki dolabı açtığında yiyebileceği ve yapabileceği tek şeyin salata olduğunu görmesiyle hayal kırıklığına uğramıştı . Jack aç kalmaktansa salata yemeği tercih ederek uyuyan Sabrina içinde bir kase salata hazırlamaya koyuldu. Jack salatayı hazırladıktan sonra elindeki saat'e baktı ve çok tan Sabrina'nın uyanması gerektiğinden hazırladığı salataları alıp Sabrina'nın yanına gitti. Jack odaya girdiğinde Sabrina'nın kalktığını ve ne olduğunu anlamaya çalıştığını fark etti. Jack gidip yanına oturdu ve Sabrina'ya fark ettirmeden ona dokunarak her şeyi hatırlamasını sağladı. Çünkü Jack lanetin gerçekleştiği gün Sabrina'nın yanındaydı ve o da etkilenmişti. O da insanların duygularını ve unuttukları şeyleri kontrol ediyordu.
'' Ah Jack teşekkür ederim salata ve beni sakinleştirmen için .''
''Önemli değil . Mekik otomatik pilotta ve ben biraz uyumak istiyorum o yüzden sen odana gidip yatar mısın ?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli
Science FictionSabrina 15 yaşında öz babası tarafından lanetlenen genç bir kız. Jack ise ona yaptığı kötülüklere rağmen ondan uzak duramayan genç bir oğlan . Ve şimdi ikiside DREAMS Gezegenine giderek bu laneti bozmanın yollarını arayacak. Fakat işler istedikleri...