Ep.4

11.2K 720 11
                                    

တီ....တီ.....

"​ေအး ​ေျပာ......အင္​း....ဘာ"

တစ္​ဖက္​မွဖုန္​း​ေျပာ​ေနသူ၏ အထိန္​႔တလန္​႔ အသံ​ေၾကာင္​့ ကား​ေမာင္​း​ေနသူလွည္​့ၾကည္​့လာသည္​

"ဘာတဲ့လဲ "

"ဆရာနက္​ ထိသြားပီတဲ့"

"ဘာ"

အာ​ေမဠိတ္​သံ သံုးခု တစ္​ၿပိဳင္​နက္​တည္​း ထြက္​လာသည္​...ထို႔​ေနာက္​​ေၾကာက္​လန္​႔မႈ​ေတြက မ်က္​ႏွာ​ေပၚ​ေတြမွာအထင္​းသား.....လက္​ထဲကဖုန္​းကို အိပ္​ထဲထည္​့ပီး ​ေနာက္​ခန္​းကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​.....

ဆရာနက္​ ​​ေခၚသြားဆိုသျဖင္​့ ဖမ္​း​ေခၚလာသည္​့ ​ေကာင္​​ေလး ......လက္​​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကို ဆုပ္​ကိုင္​ၿပီး မ်က္​လံုးမွိတ္​ထားကာ မ်က္​ရည္​​ေတြ တြင္​တြင္​က်​ေနသည္​မွ လြဲ၍ ဘာမွမထူးျခား​ေပ....ထူးျခားသည္​က ​ေလလြင္​့ ပင္​ လူ​ေပါင္​းမ်ားစြာ သူ႔​ေ႐ွ႕တင္​ သက္​ျဖက္​ခံ​ေနရရင္​​ေတာင္​ တစ္​ခ်က္​လွည္​့မၾကည္​့တတ္​သည္​့လူစား သူ႔​ေဘးတြင္​ကမာၻပ်က္​မတတ္​ျဖစ္​​ေနရင္​​ေတာင္​ သူ႔ကိုမထိသ​ေရြ႔ လွည္​့မၾကည္​့တတ္​့သည္​့ လူမ်ိဳးက ဒီ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​အတြက္​နဲ႔ ဝံပ​ေလြဂိုဏ္​းကို​ေတာင္​ ရန္​သူသက္​မွတ္​ခဲ့ၿပီ.....

ဝံပ​ေလြဂိုဏ္​းသည္​ ​ေသးငယ္​​ေသာ အဖြဲ႔စည္​း​ေလးမဟုတ္​​...ႏိုင္​ငံတကာ တြင္​ ​ေျခကုတ္​ ရယူထားႏိုင္​​ေသာ ႀကီးမား​ေသာ ဒုစရုိက္​ ဂိုဏ္​းႀကီးတစ္​ခုျဖစ္​သည္​ အဆင္​့သတ္​မွတ္​ထား​ေသာ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​တိုင္​းသည္​ အ​ရည္​အခ်င္​း႐ွိသည့္​့သူမွသာ​ေရြးခ်ယ္ခန့္​​​ထားျခင္​းပင္​....အခုဆရာနက္​ထိသြားပီဆိုရင္​ ​ေနာက္​ထပ္​ပစ္​မွက္​က ........မၾကာခင္​​ေရာက္​လာ​ေတာ့မည္​ အႏၱရယ္​​ေၾကာင္​့ ​ေတြးမိတာနဲ႔တင္​ လူက ​ေက်ာ​ေတာင္​့သြားသည္​........

"မင္​း အနက္​​ေရာငိ​ေတြကို အသင္​့ျပင္​ခိုင္​းထားလိုက္​​ေတာ့"

ကား​ေမာင္​းတဲ့သူ သတိ​ေပးလာမွ ဖုန္​းကိုျပန္​ထုတ္ရသည္​ သူတို႔အဖြဲ႔တြင္​ သြားလာလႈပ္​႐ွားမႈ​ေပၚမူတည္​ၿပီး အ​ေရာင္​ခြဲသက္​မွတ္​ၾကသည္​....သူ​ေျပာသည္​့ အနက္​​ေရာင္​ဆိုသည္​မွာ ဆိုင္​ကယ္​သမားမ်ားကိုျဖစ္​သည္​.......

သခင္​့ထံပါးခစားခြင္​့​ေပးပါWhere stories live. Discover now