S.A.
bölüm atmadım uzun süre çünkü...
MAZERETİM VAR ASABİYİĞM BEN
şaka şaka watte girmedim eqjkfhwruoeh
Bugün bir teorim var:
Başliyrem... Ama şunu bilin ki eğer bunu okursanız İllüminati ajanları peşinize düşer!
Öhöm...
Pico'nun isminde 4 harf var ve Pico'yu 3 kişi becerdi (kendisini saymıyoruz .s). 4-3=1 İllüminati'nin kaç gözü var? 1 . Peki Pico'yu neden 3 kişi becerdi? Çünkü İllimünati üçgeninin 3 köşesi var (üçgen zaten 3 köşeli mq karısı). Chico, CoCo ve Pico hep ''co'' ile bitiyor ve ''co'' da 2 harf vardır. Pico'nun harf sayısı + Co. 4+2=6. Ve üçüncü bölüm onlar 3 kişi olduğu için 3 tane 6 yan yana gelirse ''666''. İLLÜMİNATİ CONFİRMED! Boku no Pico İllimünati (u yerine neden ü mü yazıyorum? Başıma takılmasınlar sonra Maykıl Ceksın gibi olurum. Kaçırırlar beni.) arkadaşlar. Bunlar hep İllüminati'nin oyunları. Kanmayın İllüminati'nin oyunlarına.
Evet işsizim ve evet üşenmedim.
Peki ilsabum kaç kez yukarda İllüminatş dedi? 6 . İl-sa-bu-mo-sa 5 hece. Peki İllüminati'nin kaç gözü var? 1 . 5+1=6 . Peki ilsabum'un kaç burnu var? 1 . (YOHAMİNA) . Peki ilsab'da (adım+kuşumun adının birleşimi) kaç harf var? 5 . Yine toplamı altı oluyor (burnum +ilsab) . Peki ilsabum en rezil anları ne zamandı? 6 (wojro3wptvğp02yjvğ). Üç tane altı çolto. 666 bunlar tesadüf mü? Sanmıyorum. İ F Ş A L A N D I N! (Aleyna Tilki gibi kendime telif atarcasına hissettim.) İ L L Ü M İ N A T İ C O N F I R M E D!
İlsabum'un amacı hepinizin zihinlerini ele geçirip memleketi Uranüs'e dönmek. Çünkü İllüminati'nin asıl yeri orası! Dikkatli olun. O her yerde...
OHEIEWHDSFIO34HGIH3BUJQĞ34HIVĞ0W0JI24UGT9PEJGPIOVJDSPIFJVBPD
O değilde saçımı kestirdim. Levi'nin şişko, küçük ve tatlı versiyonuyum resmen esofıewhgoı
WHERE IS THE MY GÜNAH KARRŞİM?
Biraz daha zayıf olmam ve yanaklarımın olmaması gerek :/ RapMon'un bi saçı vardı çok beğenmiştim. ühü nise.
GENÇLER TAKTİK VERİN BU YANAKLAR NASIL GİDİYOR?
gerçi yüzümde ovalimsi .-. öh neyse görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boku no Pico'dan Çıkarılacak Dersler
De TodoHarika bir anime olan (jejekjsjsjs) Boku no Pico'dan çıkarılacak dersler...