"Planul nu ti-a mers. Nu ai reusit sa ma omori. Doar mi-ai facut o mica zgarietura. Cand ma însănătoşesc ,iti promit ca o sa te gasesc si o sa te fac sa platesti pentru tot ce mi-ai facut. O sa iti doresti sa nu te fii născut. "
Era de la el. Eram sigura ca o sa vrea sa se razbune. Nemernicul asta o sa ma gaseasca si ma tem de ceea ce o sa faca.
Ies din clasa si merg la baie sa ma spal pe fata. Usa de la baie se deschide si o vad pe Sophie cum intra panicata.
Sophie :-Ali, esti ok?
Eu:-Da doar ca nu ma simteam prea bine.
Sophie:-Ne-ai speriat. Ai disparut pur si simplu fara sa zici nimic.
Eu:-Imi cer scuze, nu voiam sa va impacientaţi, dar nu eram prea bine.
Sophie :-Acum esti ok.?
Eu:-Mi-am mai revenit putin
Sophie :-Bine. Pai atunci hai in clasa.Am mers in clasa, si m-am pragtit pentru ora. Toata ora m-am gandit doar la acel mesaj. Il cunosc si stiu de ce e in stare.
Dupa ore am mers la iesirea din scoala unde l-a vazut pe Adam asteptandu-ma.
Eu:-Hei
Adam:-Hei Ali, ce faci? Cum a fost prima zi?
Eu:-A fost.... Buna
Adam:-S-a inatmplat ceva?
Eu:-Ce? Nu. Nimic. De ce?
Adam:-Ba da. Estu foarte agitata. Hai spune -mi ce ai patit.
Eu:-Pai....Nu mai zic nimic, doar ii intind telefonul cu mesajul..
Adam:-Ali, nu te teme, nu o sa iti faca nimic, sunt eu alături de tine ,il înfruntam impreuna.
Eu:-Adam, nu il cunosti. Este nemilos, nu e bine sa il superi.
Pe mine ma batea doar pentru ca uitam sa ii aduc bani, doar gandeste-te ce o sa imi faca acum, dupa ce l-am înjunghiat..
Adam:-Ai încredere in mine. O rezolvam noi.
Eu:-Promiti?
Adam:-Promit.
Eu:-Multumesc. Esti cel mai bun frate din lume
Adam:-Stiu. Acum hai acasa.Am ajuns acasa, unde m-am dus in camera mea si m-am apucat de teme.
Nu dupa mult timp au venit mama si tata.. Ne-am asezat la masa si am inceput sa povestimMama:-Copii, maine, seful meu si fiu lui vor lua cina cu noi.
Eu:-ok mama..
Tata:-Sa incercati sa faceti o impresie buna. E foarte important pentru mama voastra
Adam:-Asa o sa facem tata. Nu-i asa Ali?
Eu:-Categoric, nu o sa te dezamagim.
Mama:-Stiu. Acum povestiti-mi cum e la noul liceu.
Eu:-Suuper. Se vede ca e mult mai bun decat celalat. Profesori sunt mult mai exigenti, lectile sunt mai grele, si temele mai multe. E minunat!
Adam:-Ce tocilara...
Eu:-Taci ma tu!
Tata:-Ma bucur ca esti mulţumita. Iar tu Adam, tu ce zici?
Adam:-E un liceu ca toate celelalte...
Eu:-Ba nu. Vai Adam, aici toti sunt mai civilizati..
Adam:-Ok, cum zici tu.Dupa masa, m-am dus sa ma culc. Eram obosita rau.. Partea proasta e ca toata noaptea am avut cosmaruri, legate de mesajul ala..
Următoare dimineata am mers la micul de jun.
Adam:-Vai de mine, ce ai patit? Arati oribil..
Eu:-Multumesc..unde sunt mama si tata?
Adam:-A trebuit sa plece la serviciu. Acum, spune -mi,ce ai facut? Nu ai dormit deloc? Iar ai citit toata seara?
Eu:-Nu. Doar ca am cosmaruri,legat de....
Adam:-Off Ali, nu te teme.
Eu; -Nu am cum.. Nu pot da ma prefac ca totul e ok. Ceva imi spune ca nu o sa dorm bine mult timp de acum.Adam ma ia in brate si ma saruta pe frunte. Dupa micul de jum merg sa ma imbrac ..Imi iau niste blugi negrii, un tricou alb si tenesii mei albi. Dupa ce imi indrept parul ,ma uit in oglinda. Rezultatul fiind asta:
Adam intra mai tarziu asa ca am plecat singura la scoala..
Pe drum ma intalnesc cu Max. Fix de asta avea nevoie..
Max:-Hei iubito! Ce faci?.
Eu:-Ce iubita? Ma confuzi cu Riki?
Max:-Riki nu mai e iubita mea. Tu esti..
Eu:-Eu?? Eu nu sunt iubita ta
Max:-Inca.. Dar o sa fii..
Eu:-Delirezi ..
Max:-Mai vedem..Max isi pune mana dupa gatul meu .
Eu:-Ce faci? Ia mana dupa mine.
Max:-Ce draguta esti cand te enervezi?
Eu:-Crede-ma. Nu vrei sa ma vezi nervoasa..
Max:-Ce ai putea sa imi faci ma tu? Sa ma bati?
Eu:-Poate.Plec fara sa zic nimic lasandu-l cu ochii in soare. Intru in clasa unde dau de prietenii mei.
Eu:-Hei, ce faceti?
Justin :-Doar vorbeam..
Emilia:-Justin, haide!
Sophie:-Intreab-o..
Eu:-Ce sa ma intrebe? Justin... Ce e??
Justin:-Pai.... Eu....Sper sa va placa. Ma străduiesc cat pot si o sa incerc sa fac capitole din ce in ce mai lungi.. De asemenea o sa incerc sa postez intre 2-3 capitole pe zi.
Astept parerile voastre in comentarii.😘😘
CITEȘTI
Doar eu și tu♥️💫
RomanceHello! Numele meu e Alison, Alison Shephard. Si da sunt o adolescenta ca oricare alta. O adolescenta cu o camera plina cu postere cu actorii sau cântareti, cu un jurnal plin cu numele baietilor de care am fost indragostita si o mulţime de carti de...