"Am decis sa fac ce imi zice inima"

211 8 0
                                    

Afara era Max cu o maşină superba.

Eu:-Max! Ce-i cu maşina? Te rog nu imi spune ca ai furat-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:-Max! Ce-i cu maşina? Te rog nu imi spune ca ai furat-o.
Max:-Sigur ca nu iubire. De mult strang bani ca sa o cumpar si uite ca in sfarsit o am.. Dai o tura cu mine profa?
Eu:-Sigur ca da. 

   Imi iau ghiozdanul si plec.  Urc in masina..Max baga o viteza incredibila.  Mai ceva ca la curse.
In 2 minute deja suntem la scoala..
Eu:-Wow!
Max:-Sa intelg ca ti-a placut?
Eu:-Evident!

Max coboara din masina si imi deschide si mie usa
Eu:-Vai... Ce gentelman!

Observam cum toţi se uitau la noi mirati vazandu-ne cum ne tinem de mana.. Din pacate se suna de intrare si fiecare trebuie sa plece spre clasa lui.
Eu:-Ne vedem in pauza, ok?
Max:-Sigur dragostea mea..
  Imi da un sarut scurt pe buze si pleaca.. Nici nu intru bine in clasa ca Sophie, Emilia si Justin sar pe mine..
Emilia :-OMG! Tu si Max?
Sophie:-Sunteti perfecţi!
Justin :-Stiam ca o sa va cuplati.
Sophie :-Zi tot.
Eu:-Dupa ce am plecat mi-a zis ca ma iubeşte si voia ca si eu sa ii zic ce simt asa ca l-am sărutat.. Si uite asa a început totul.
Emilia:-Awwww
Sophie:-Si Adam? Unde-i?
Eu:-Cred ca inca doarme.  E frânt dupa noaptea de ieri.
Emilia :-Nu l-a lasat Sophie un minut sa doarma.  Toata noaptea v-am auzit cum gemeati.  Cred ca baiatul pe la 5 a plecat acasa.
Sophie:-Ca tot venii vorba... Tu si Max... Ati facut ceva? 
Eu :-Doamne nu! Nu sunt genul.  Adica eu abia l-am sarutat si tu vrei sa ma culc cu el?
Justin :-E ciudat ca nu a incercat sa se culce cu tine..cred ca e extrem de indragostit de tine. Max pe care il stiam se culca din prima cu fata pe care o placea.  Cred ca tu esti mai speciala.
Eu :-O sa aiba de asteptat mult si bine dupa mine.. Nu ma simt inca pregatita.
Emilia:-Scumpo... Nu vreau sa te superi pe mine dar nu iti fa speranţe mari.. Max e baiat, si vrea o iubita cu care sa poata face dragoste.  Cu timiditatea astea nu stiu cat o sa va tina
Eu:-Poate ai dreptate.
Sophie:-Ce tot vorbesti? Daca te iubeşte ,o sa te aştepte..
Justin:-Nu e tipic lui.
Eu:-Ai dreptate....
Sophie :-Du-te si vorbeste cu el.
Eu :-Si ce sa ii zic. ?
Sophie:-Ce simti.  Haide! Iti tinem pumni.

In pauza ma întânesc cu el unde am stabilit.
Max:-Heii! Ce face frumoasa mea?
Imi zice strangandu-ma in brate tare..
Eu:-Iubitule, ne-am vazut acum o ora.
Max:-Stiu ,dar mi-ai lipsit.
Eu:-Si tu mie
Brusc fata mea devine trista cand imi amintesc motivul pentru care voiam defapt sa il vad
Max:-Ali, esti ok?. Pari trista.
Eu:-Max, eu am vorbit cu fetele si... Mi-au mai povestit despre tine.  Stiu ca tu esti genul de baiat direct, si inteleg daca tu vrei pe cineva cu care sa poţi face mai mult decat sa te saruti pe holurile liceului sau sa ii trimiti mesaje romantice.  Eu, inca nu sunt pregatita sa fiu genul ala de persoana.. Nu vreau sa ai aşteptări mari
Max:-Ali, ce tot spui? Cel de care vorbesti e vechiul Max.  Acel Max care statea cu grupul popularilor, care nu invata si care se culca cu prima fata. Noul Max, a parasit grupul ala, s-a pus pe invatat si cel mai important e ca noul Max s-a indragostit. M-am indragostit de tine si o sa te astept pana o sa fii pregatita. PENTRU CA TE IUBESC!
Eu:-Max...eu...Te iubesc. Si adevarul e ca nu mai pot nega..Am mintit de la inceput..Eu din prima clipa cand te-am vazut m-am indragostit. Privirea,farmecul si modul in care ma faceai sa ma simt cand ma complimemtai m-a facut sa ma indrgostesc de tine.
  Inima mea te iubea enorm dar creierul era cel care se impunea. Dar am decis sa nu mai gandesc si sa actionez.  Sa fac ce imi zice inima..
Max:-Si ce iti zice inima?
Eu:-Ca te iubesc.  Si ca vreau sa fim impreuna pentru restul vietii. 

  Max se apropie de mine prinzandu-ma de talie si tragandu-ma spre el.  Pret de cateva clipe ne uitam unul in ochii celuilalt.. Pana cand Max ma saruta.  Ii raspund la sărut lasandu-i drum liber limbii lui in gura mea.
Ma simteam bine stiind ca cineva ma iubeste.  Stiind ca in sfârşit am pe cineva care sa fie alaturi de mine si sa ma protejeze, si mai ales sa stiu ca acel cineva nu e fratele meu.  Am ajuns sa il iubesc pe Max enorm!

  Sarutul nostru pasional e intrerupt de o voce care ne striga. In spatele meu era... ADAM. Care inca nu aflase de noi doi. 
   Upsss.....

Doar eu și tu♥️💫Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum