Max poveste:
Se pare ca vestile au ajuns si la urechile mele. Alison si papagalul ala s-au despărţit.
Acum trebuie doar sa il fac sa dispara din peisaj. Dar cum?Deodata o vad pe Alison alergand in timp ce plangea. O vad intrand in baie. Nu mai stau pe ganduri si merg da vad ce are. Cu toate ca aveam o presimtire ..
Ajungand in baie o vad scotand ceva din ghiozdan. Un obiect metalic. Era o lama
Eu:Alison Shepard! Ce mama naibi crezi ca faci cu asta? Da-o la mine.
Ii zic lunadu-i lama din mana
Aly:-Max, da-mi aia inapoi..
Eu:-De ce as face asta? Ca sa te tai cu ea?
Aly:-Max, haide! Nu ai cum sa intelegi tu
Eu:-De ce vrei sa faci asta? Sa te distrugi.. Esti minunata asa cum esti.. Nu trebuie sa te mutilezi..
Aly:-Stii ce? Las-o balta! Nici macar nu are rost sa vorbesc cu tineZice plecand, insa nu o las sa iasa pe usa si o prind de mana..
Aly:-Lasa-ma!
Eu:-Zi-mi ce ai! De ce plangi
Aly:-Da-mi drumul!
Eu:-Daca imi zici ce ai te las in pace.
Aly:-Haide Max! Nu am chef acum sa ma cert si cu tine
Eu:-E legat de Will?. Din vina lui plangi?O vad facand ochii mari..
Aly:-De unde stii?
Eu:-Poate ca sunt eu doar un tocilar aici, dar lucrurile se aud..
Aly:-Da... Ne-am despărţit. Adica el s-a despărţit de mine fara sa imi dea un motiv intemeiat..A făcut -o, i-a dat papucii. Wow, ma asteptam sa nu fie deloc de acord. Sa zica ca nu ar lasa-o pentru nimic in lume. Ma gandeam ca ar proteja -o non-stop, si ar tine-o apropae cu toate ca ar fi fost periculos. Adică asta as fi facut eu.
Eu:-Stii Aly, uneori oamenii fac lucruri pe care sunt obligaţi sa le facă pentru a ne proteja. Poate ca Will a avut un motiv pentru care a făcut toate astea dar daca ti-ar fi spus ai fi fost in pericol.
Aly:-Despre ce tot vorbesti? Tu stii de ce s-a despărţit Will de mine?
Eu:-Nu, normal ca nu. Dar poate ca daca te-a lasat inseamna ca nu te iubea asa mult.Asta era sansa mea sa o recapat! Era momentul in care ii puteam fi alaturi.
Aly:-Ba ma iubea... Chiar foarte mult...si eu il iubeam foarte mult
Cand am auzit acele cuvinte din gura ei am simtit sa fierbe ceva in mine.. Il iubea? Chiar il iubea? Stiu ca a trecut un an dar eu nu am reusit sa iubesc pe altcineva... Ea însă da.
Sentimentul de gelozia care m-a patruns ma facea sa vreau sa il omor pe Will ca sa il fac sa dispara.Eu:-Aly...si eu te iubesc si din acest motiv nu vreau sa te vad suferind
Aly:-Wow, zice razand, tu m-ai facut sa sufar luni de zile. Vezi astea? Zice si imi arata mana sa plina de taieturi.
Tu le-ai cauzat sa stii. Am stat sa ma gandesc luni de zile la ce am gresit. Nu am reusit sa inteleg de ce m-ai lasat.
Eu:-Am facut-o ca sa te las libera. Ce relatie ar fi fost aia la un ocean distanţă.??. Tu aveai nevoie de cineva care sa te iubeasca si sa fie langa tine, iar eu nu puteam fi ala
Aly:-Max... De ce nu mi-ai zis asta atunci?
Eu:-Imi era... Rusine.
Aly:-Off Max. Eu am crezut ca ai gasit pe altcineva sau mai rau
Eu:-Alison, tine minte! Singura pe care pot sa o iubesc esti tu.Am privit -o intens in ochi si am sarutat-o.. Parea surprinsă de gestul meu dar nu se împotrivea. Imi era asa dor de asta, de pielea, de buzeele si de mirosul ei... Imi era dor de ea...
Alison poveste:
In momentul in care am realizat ceea ce faceam imi venea sa intru in pământ de rusine. Eu, ma sarutam cu Max, dupa un an in care nu am mai auzit mare lucru despre el.
M-am desprins din sarut si l-am pocnit
Eu:-Idiotule! Ai vazut ca m-am despartit de Will si credeai ca o sa iti sar in brate?
Max:-Haide Ali! Uita trecutul! Stiu ca am greşit dar ma pot revanşa. Da-mi sansa asta.Cuvintele lui erau spuse din suflet. Am vazut asta. Voiam sa il iert. Chiar voiam! Dar nu puteam face asa ceva. Dupa doar cateva ore de la despărţirea mea cu Will, sa ii sar lui Max in brate ar parea ca sunt o uşuratică, in plus Max nu merita a doua sansa. Nu poate sa apara in viata mea dupa un an, sa se prefacă ca totul e ok, bagand scuza clasica ca a facut toate astea pentru mine,si sa vrea sa sa fim iar un cuplu.
Eu:-Ti-ai pierdut toate sansele Max. Am realizat ce fel de om esti. Nu am sa iti pic iar in plasa.. La revedere!
Zic părăsind baia. Cum am iesit l-am zarit pe Will care ma astepta. Mi-a zambit, insa acel zambet s-a transformat intr-o fata nervoasa cand Max a ieşit in urma mea.
Will:-Ali... Tu... Si... El...???
Eu:-Stai sa vad daca inteleg? Mi-ai dat papucii, fara sa imi dai vreun motiv si acum te intereseaza viata mea si cu cine imi petrec timpul?
Max:-Omule,las-o.
Will:-Mai taci! Stii bine ca din cauza ta eu...Will s-a oprit din a spune ce voia sa zica.
Eu:-Din cauza lui ce?
Max:-Nimic...
Will; -Nimic?
Max:-Will, pleacă. Nu o mai deranja.
Eu:-Max taci! Spune Will, din cauza lui ce?
Will:-Din cauza lui ne-am despărţit!
Eu:-Poftim?Cum adica? O nu! Probabil Will a devenit gelos cand a vazut ca Max a reaparut in peisaj dar asta nu mi se pare un motiv plauzibil ca sa faca asa ceva.
Max:-Nu da vina pe mine! Pascal e de vina.
Will:-Spuse mana sa dreapta.
Max:-Mai taci, nu fa pe îngeraşul ca nu esti!
Will:-Eu macar nu am facut-o sa sufere!
Max:-Asta pt ca nu i-ai spus adevărată ta poveste!
Will:-I-am zis tot ce trebuie sa stie!
Max:-Cu toate astea, cred ca ai sarit peste cateva amănunte! Cum ar fii ca ai fost un drogat violator?Nu intelegeam nimic? Cine e Pascal? Cum de Max stia de existenţa lui Will? Si ce tot indruga despre trecutul lui Will? Eu stiu tot ce se poate stii despre Will. Sau nu???
CITEȘTI
Doar eu și tu♥️💫
RomanceHello! Numele meu e Alison, Alison Shephard. Si da sunt o adolescenta ca oricare alta. O adolescenta cu o camera plina cu postere cu actorii sau cântareti, cu un jurnal plin cu numele baietilor de care am fost indragostita si o mulţime de carti de...