"Ce legatura are Max cu Justin?"

178 6 0
                                    

Eu:-Asta are un nume. Il cheama Max.  Si e cel care m-a salvat.
Emilia:-Salvat??
Eu:-Da.  M-a salvat.  Dacă nu era el acum eram violata de 3 ciudati. 
Adam:-Poftim?
Eu:-Cum ai auzit.  3 matahale au vrut sa ma violeze dar datorita lui Max care m-a salvat acum sunt bine. 
Adam:-Ali, imi pare rau.  Trebuia sa vin cu tine.
Eu:-Nu mai conteaza.  Acum sunt bine.

Adam merge spre Max cu pasi lenti. Adam isi ridica mana brusc...... Si.... Il ia in brate. 
Adam:-Multumesc ca mi-ai salvat sora. 
Max:-Am facut doar ce trebuia
Adam:-Imi pare rau ca m-am comportat asa cu tine.
Max; -E in regulă .
Eu :-Deci... ADAM.  Auzind toate astea ti-ai mai schimbat putin parerea despre Max?
Adam:-Categoric..
Eu:-Yeyyy.

Zic sarindu-i lui Max in brate.  Emilia ,Justin, si Sophie ne priveau tacuti.
Eu:-Ce va uitati asa?  Haideti sa continuam filmul.
Justin :-Eu trebuie sa plec.
Eu:-Poftim? De ce?
Justin:-Am niste treaba
Emilia:-Stai asa. Iubitule! Ce ai?
Justin:-Nimic.. Te sun diseara bine?  Pa iubioto, pa gasca, si... Pa si tie(ii zice lui Max privindu-l scarbit).

  Justin iese pe usa nervos. 
Eu:-Ce o fii cu el?
Emilia:-Nu am idee! Dar ma ingrijoreaza la culme
Eu:-Si pe mine
Sophie:-Nu pricep.  Totul era bine si frumos pana cand....
Eu:-Pana când ce?
Sophie :-Pana a intrat  Max pe usa. Dar ce legătură are Max cu Justin ?
Adam:-Iti zic eu.  Justin o iubea pe Ali, iar acum ea vine cu Max dupa ea, poate baiatul e doar gelos.
Emilia :-Dar zicea ca i-a trecut.
Adam;:-Nu trece asa usor..
Max:-Nu.. Nu asta e motivul. 
Eu:-Pai si atunci care?
Max :-Eu si Justin... Avem un mic conflict.
Emilia:-Poftim?
Sophie:-Zi tot.
Max:-E complicat.  Acum cativa ani Justin facea parte din gasca mea.. Era unul din baietii misto si populari.. Iar eu si cu el eram ca fratii.  Ne stiam de cand aveam 5 ani.  Totul era bine pana cand el s-a îndrăgostit nebuneşte de o fata, Clara. Tot ce stiam despre ea era ca il iubea pe Justin enorm.  Nu am vazut-o nicioadata.  Pana cand intr-o zi a venit cu ea sa mi-o prezinte.  Fata aia era... Superba.  Avea niste ochi albastrii si un par blond. Când am vazut -o m-am indragostit pe loc.  Stiam ca nu ii puteam zice lui Justin, pentru ca m-ar fii omorât, asa ca am tacut. 
Totul era normal, pana cand am primit un mesaj de la Clara.  Imi propunea sa ne vedem.  M-a facut curios si ne-am intalnit.  Mi-a zis ca ma iubeşte si ca ar face orice ca sa fie cu mine.  Eram prea îndrăgostit de ea ca sa mai gandesc limpede.. In seara aia dupa cateva shoturi ne-am dus la ea acasa si ne-am distrat puţin. 
Iar dupa acea seara, am devenit foarte apropiati.. Justin nu stia nimic.  Si am decis sa nu ii zicem. Dar minciuna noastră nu a tinut mult.. Justin a aflat.  S-a despartit de ea, a părăsit gasca, si mi-a zis ca nu o sa mai vorbeasca cu mine niciodata.  Si asa a si facut.  De mai bine de 1 an nu mai vorbim . Iar asta e motivul pentru care a plecat acum.  Nu vrea sa mai auda de mine..
Eu:-Max, esti asa..  Un prost.. A fost prietenul tau ,l-ai tradat si nici macar nu te-ai chiunuit sa ii recapeti increderea?
Max:-Ba am incercat.  Am încercat de multe ori sa vorbesc cu el dar nu ma baga in seama.
Eu:-Eu cred ca totusi inca tine la tine.
Max:-Ma indoiesc.  Dupa tot ce i-am făcut.  L-am facut sa sufere..
Eu :-Si cu fata?  Ce s-a intamplat cu Clara?
Max:-S-a mutat in Franta.. Am încercat sa mai dau de ea dar cand o sunam imi inchidea..
Emilia:-Tu si Justin trebuie sa va împăcaţi.  O prietenie ca asta nu trebuie sa se destrame..
Max:-Cum ma pot impaca cu el daca nici macar nu vrea sa ma asculte? 
Sophie:-Rezolvam noi!
Eu:-Cu siguranţă. 
Max:-Multumesc fetelor!
Adam:-Si acum ce facem?  Adica suntem acasa la Justin care se pare ca a plecat..
Sophie:-Am o idee...

    Sper sa va placa.  😘Multumesc pt sustinere.  Va pup.  ❤❤

Doar eu și tu♥️💫Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum