Annem bana ne olduğunu sorduğunda sevinçten bir şey söyleyememiştim...Gülümseyerek odama çıkmıştım..ve yatağıma uzanarak onu tekrar görebilmek için bahaneler arıyordum.Ve o kadar düşünmüştüm ki uykuya dalmıştım...Sabah uyanarak ilk işim mutfakta kek yapmaya başlamak oldu ...en sevdiğim şarkıyı koyarak , kek"imi yaptım.Çok mutluydum,Jonası yeniden göre bilicekdim diye..Annem benim bu hallerime çok şaşırmıştı,belki de beni bu kadar mutlu görmemişti.Neyse kekim piştikden sonra,kekimide alıp mahalleye indim.Nerde oturduklarını bilmediğim için ...komşulara sordum,hemen söylediler.Bende koşarak merdivenlerden çıktım..Ve derin bir nefes alarak,kapıyı çaldım.Biri açtı,o değildi..qaliba babasıydı.Ne deyeceğimi bilemedim,ve jonası sordum..babası jonasın evi terk etdiğini söyledi.Donup kaldim bir şey söyleyemedim.Neden gitdiğini bile soramadim..Çok üzüldüm keç kaldığım için,ona yetişe bilmediğim için.İçim acıdı .Artık onu doya-doya sevemeden,sana aşık olduğumu söyleyemeden kaybetdim onu.Artık yapa bileceğim bir şey yoktu.Keki babasına veripm,Lucia olduğumu söyledim.."Memnun oldum kızım"dedi,ayrica kek içinde çok teşekkür ederim..rica ederim,benim için büyük bir zevk di ..Hoşcakalın diyerek,merdivenleri indim ve biraz mahallede oturarak nefes almak istedim.Çok üzgündüm,ama yapabileceğim bir şey yoktu.kös-kös eve geri döndüm.Annem bir şeylerin yolunda gitmediğini hemen anladi,ve yanima geldi.İyimisin?,kızım.Çok yorgunum sadece ..uyuycam dedim.Kızım noldu sana,anlatmak istermisin?..Hayr anne konuşmak istemiyorum,okulada gitmiycem ..Moralim gercekdende çok bozukdu. Ağlamak istiyordum...ama ağlayamıyordum.Oysa ki her şey onu tekrar göre bilmek içindi.....