4

113 9 2
                                    

Joel pov: ik word wakker en kijk uit het raam. Ik hoor gegil en hoor me naam. Ik zwaai vriendelijk naar hun vanaf mij raam. Ik hoor dat Christopher wakker word. " Goedemorgen" zeg ik. Hij bromt. " Chris ik moet iets zeggen " zeg ik.  Hij knikt en kijkt me met een blik aan van " zeg het eens". Gister bij de schuimparty duwde ik een  meisje om. Ze had super mooie bruine ogen. Ik zei hoi en zei sorry na dat ik haar omduwde maar ze zei niks terug en staarde me alleen maar aan. Alsof ze elk moment kon gaan gillen OMG jij bent joel. Voordat ik weer iets kon zeggen was ze al weer weg" Chris knikt, ik hoor hem nadenken. " ik denk dat het gewoon een fan is die niets durfde te zeggen" zegt Chris. Ik knik. Ik kleed me om en ga naar de eetzaal.

Merve pov: iedereen is wakker en zitten met ze alle aan de eet tafel. " oké wat gaan we vandaag doen?" Vraag ik. " we gaan een stadje bezoeken" roept dilara blij. We knikken allemaal en we pakken de eerste bus taxi en gaan naar het stadje. We gaan museums bekijken winkels in van alles en nog wat. Als wie zien dat het dat al 4 uur 's Middags is gaan we op een terrasje iets drinken. We praten gezellig met elkaar tot Dilara over gister avond begint. " okay meiden, dit is serieus wat ik ga zeggen"  we knikken allemaal en kijken haar aan " gister was ik jullie kwijt in de schuimparty, en toen werd ik omgeduwd."

Dilara pov: " gister was ik jullie kwijt in de schuimparty en toen werd ik omgeduwd" zeg ik. Iedereen knikt en zegt ga door ga door.  " ik werd boos en zei dat die moest oppassen maar toen ik hem aankeek in ze ogen ik verzonk, hij had super mooie bruine ogen, hij zei hoi maar ik was zo dom om geen hoi te zeggen en weg te lopen" zeg ik. Iedereen zegt OMYGAHSS Dilara wat heb je gedaan. Jongens met bruine ogen is je grootste Droom schreeuwt isa der uit. Iedereen kijkt haar aan en lacht hahaha. " maar straks kom ik hem nooit meer tegen en dan ?" Zeg ik bezorgd. " maak je geen zorgen, je vind echt wel in Nederland een knappe jongen met bruine ogen" zegt eva. Ze knikt. Nou kom meiden zeg ik we nemen allemaal een grote glas sex on the beach lach ik. Iedereen is aan het juichen. Ik bestel 5 cocktails sex on the beach.

Christopher pov: ik roep de jongens en wijs naar een groepje meiden. " kom we gaan der gezellig bij zitten" zeg ik. Iedereen knikt en we lopen der naar toe " hola chicas, mogen we bij jullie aanschuiven" vraag ik vriendelijk. Ze giechelen en overleggen. Natuurlijk mag dat. We stellen ons allemaal voor. Ik ben Christopher en dit zijn erick, joel, Zabdiel en Richard. Ik zie een meisje opstaan en zegt " ik ben Eva en dit zijn isa Dilara Ashley en merve . Pak en stoel en schuif aan".  Ik kijk isa recht in haar blauwe ogen" WoW denk ik. Zij is echt knap, die blonde haren. Ik durf niets Te zeggen eerlijk gezegd"

Isa pov: ik kijk naar Christopher ik kijk recht in zijn ogen en hij in de mijne. " zijn ogen zo mooi zo bruin, zijn haar is zo schattig en dat lachje ook. Een en al Cute " denk ik bij me zelf. Ik voel dat ik rode wangen krijg en kijk snel op me telefoon en neem een slok van me cocktail. Voel dat hij me aankijkt als ik hem aankijk kijkt  die snel weg. " uhm ies " hoor ik naast me. Ik kijk Dilara aan " wat is er " fluister ik. " die jongen waar ik het over had zit schuin tegen over me !"  Ik kijk joel aan... " hij is wel Cute" zeg ik tegen Dilara. " dus..... wat doen jullie in je dagelijkse leven ? Ook op vakantie hier?" Zeg ik. Richard lacht " kennen jullie ons dan niet? Wij zijn een boyband genaamd " cnco"  zegt Richard. Ik lach en zeg " ahhaha jullie houden me vast voor de gek, anders zouden der nu al duizenden meiden op jullie afrennen " " ja we houden jullie voor de gek" zegt Richard met een verbaast gezicht..

Dilara pov: " Ja we houden jullie voor de gek " zegt Richard met een verbaast gezicht, ik denk na, ik voel dat ik word aangestaard dus kijk joel aan recht in ze bruine ogen, ik voel dat ik rood word en kijk weg, in me ooghoek zie ik joel stiekem lachen.

Eva pov: ik zit al een tijdje met erick te praten  en heb het best naar me zin met hem, we praten super gezellig en hij wilt alles weten over Nederland. " Nederland is echt niet zo interessant" zeg ik, " jawel, wil der altijd al een keer naar toe" zegt erick, ik lach. Terwel hij door praat over wat die allemaal wilt doen staar ik in ze groene ogen hij heeft zo een lieve lach en maakt veel grapjes, hij heeft een bepaalde blik die me aantrekt, ik weet niet hoe ( zie foto) maar hij is het gewoon denk ik bij me zelf, dat mooie glanzende haar, ik word onderbroken, " Uhuh Eva" zegt erick, " ja " zeg ik snel, " in welk hotel slapen jullie" vraagt erick. " we slapen in een hotel tegen over een boyband CNCO, al die gillende meiden ' s Ochtends pfff maakt me vroeg wakker " zeg ik, erick lacht, " in welk hotel zitten jullie dan?" Vraag ik. " Uhm wij zitten in het zelfde hotel als die boyband CNCO" zegt erick verlegen. Ik knik en zeg " dat is recht tegen over ons, we moeten straks even nummers uitwisselen zodat we groepsapp kunnen maken, lijkt me leuk om contact te houden" erick lacht en knikt blij.

 Ik knik en zeg " dat is recht tegen over ons, we moeten straks even nummers uitwisselen zodat we groepsapp kunnen maken, lijkt me leuk om contact te houden"  erick lacht en knikt blij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ashley pov: ik zit Een beetje op internet te kijken en bestel nog een cocktail, iedereen is gezellig aan het praten en ik Zit op me telefoon... ik kijk om me heen en zie dat Richard ook heel stil is, ik durf hem eigenlijk niet aan te kijken. Maar hij kijkt mij nu wel aan... " hoi Ashley " hoor ik hem zeggen, ik lach vriendelijk en zeg " Hee" hij vraagt hoe het gaat en waar ik op antwoord dat het super goed gaat, en vraag ook aan hem hoe het gaat, hij zegt dat die moe is omdat die gister bij een schuimparty was en al vroeg wakker werd door de fans van CNCO, ik lach " wij waren gister ook bij de schuimparty, jammer dat we jullie niet zijn tegen gekomen" zeg ik,

Na 3 uur met elkaar gepraat te hebben. Hebben we nummers uitgewisseld. En lopen terug naar het hotel, de jongens zeggen dat ze de achterkant nemen omdat ze anders niet binnen komen. Eenmaal terug in ons hotelkamer

Isa pov: ik zoek op internet naar de band CNCO, ik ga naar afbeelding en tot mij verbazing zie ik Richard, erick, Christopher , joel en Zabdiel staan... ik schrik " het zijn ze dus echt, de jongens waar we net mee hebben gepraat zitten in een boyband" zeg ik in me hoofd. " meiden ik moet jullie wat vertellen..." zeg ik vlug. Ze zitten allemaal op de bank voor het raam en ik op de vensterbank want die is groot genoeg, " ik heb net op internet naar CNCO gezocht... de jongens waar we mee aan het praten waren zitten in de boyband CNCO " zeg ik, ze kijken me met grote ogen aan. " maar we doen normaal , we behandelen ze als normale vrienden" zeg ik snel, al de meiden knikken en zijn het der mee eens, ze lopen allemaal weer weg, op eens gaat me telefoon, ik krijg een appje van Christopher.

Chris: Hee, ik kan je zien vanaf mij raam😂🤔
Ik: hahaha grappig, ik moet je wat vertellen...
Chris: wat is er ???
Ik: het spijt me dat ik jullie niet geloofden dat jullie CNCO waren. Zocht de band net op internet en zag dat jullie het waren...
Chris : vind je het erg?

Ik lees ze berichtje en negeer het, ik ga slapen want ben moe..

Sorry dat het verhaal zo laat geüpload is... morgen komt er sowieso weer 1. Blijf alsjeblieft stemmen op dit verhaal. Wat vinden jullie er tot nu toe van ?

CNCO princesasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu