hoofdstuk 12

58 2 0
                                    

hoe het gister is afgelopen,
ze waren allemaal op de kamer. iedereen checkte meteen hun telefoon. en ja hoor de eerste dingen waren online gekomen via instagram, twitter, facebook en internet zelf. Met als titels " DE JONGENS HEBBEN EEN RELATIE MET 5 MEIDEN' ' CHRIS IN LOVE" isa schrikt der van " dat is een foto van mij en chris samen dat we aan het slapen waren' zegt isa. straks kunnen we niet meer normal overstraat of what ever... " als mensen iets aan jullie vragen ontken alles! doe net alsof je ons niet kent " zegt joel boos.


pov dilara: ik heb geslapen en het is al 's Ochtends vroeg. ik kijk naar me telefoon en heb geen appje van joel... " wat is dit nou weer" denk ik bij me zelf.. ik loop naar isa toe en zie haar verdrietig op de bank zitten. " wat is er ?" vraag ik. "wat nou als dit onze relatie kapot maakt?, straks Mogen ze ons niet meer zien?"  zegt isa. ik schrik der van en kijk der aan. " het komt goed, maak je geen zorgen!" we lopen naar beneden en gaan wat eten. de rest komt straks vast wel.

pov eva: iedereen is wakker en we zitten met ze alle om een grote ronde tafel. iedereen is stil en er hangt een rare zweer. ik vind het een beetje eng. " uhm, zullen we wat gaan doen vandaag? zodat we der tussen uit kunnen?" vraag ik voorzichtig. ze kijken me allemaal aan... niemand reageert... na 3 minute echt stilte zegt Ashley " goed idee eva, ik bel een taxi en we gaan heel lang reizen". Na het eten lopen we allemaal naar boven zodat we ons kunnen omkleden en leuke dingen aantrekken.

pov zabdiel: ik zit na te denken om hoe dit veder gaat.... wat gaat er gebeuren waarom is dit zo gebeurd. ik plaats op twitter een berichtje met " waarom is dit gebeurd? ik kan hier niet tegen, het laat me huilen"  ik kijk uit me kamer raam en zie de meiden een taxi instappen. " chris kom is " zeg ik. hij loopt naar me toe en ik wijs naar de taxi waar de meiden zijn. " waar gaan ze naar toe?"  vraag ik. " geen idee " zegt chris.  ik kijk hem aan. " wat is der?"  " Isa heeft me geen een berichtje gestuurd. en is ook niet meer online geweest sinds gisteren, zou ze boos zijn? wilt ze me niet meer ? ik weet het niet meer? ik kan ook in de interview zeggen dat we gewoon een relatie hebben? of dat ze me stalker ofz iets is?" zegt chris. ik kijk hem met grote ogen aan.... " ben je gek geworden? je gaat niet zeggen dat ze je stalker is? dan kan je het sowieso vergeten bij haar!!!! ik zou het nog even geheim houden als ik jou was chris! Ze is denk heel erg geschrokken van gister daarom is ze niet meer online gekomen" zeg ik op een rustige manier.


pov joel: ik hoor de jongens praten.  het voelt nu alsof ik  ze aan het afluisteren ben via de gang... nou ja ik doe het wel... maar is vast niet zo erg als het lijkt. ik begrijp chris zijn gevoelens nu wel. vind het zielig... maar straks denkt Dilara der ook zo over en dan?? ik check me telefoon en heb ook geen appje van haar gekregen. ik stuur haar een appje

joel: hee, kunnen we misschien even afspreken of iets leuks doen? xx

normaal reageert ze meteen maar nu niet. ik druk me scherm uit en loop door naar me kamer

ze heeft al de hele dag niet gereageerd, is ze echt boos? gaat der in me hoofd om. 

-

-

-

-

sorry dat dit een klein hoofdstukje is. en sorry dat het zo lang heeft geduurt dat ik heb geupload! maar ik ga weer vaker uploaden!  lees ook mijn andere boeken

: fall in love with a fan 

en 

: one disease that immediately changes your life

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 25, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

CNCO princesasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu