11

67 5 1
                                    

De meiden zijn al bijna drie weken in Argentinië, ze hebben het nog steeds naar hun zin. Intussen hebben Eva en erick een relatie en Isa en Chris. 

Pov Dilara: ik loop naar isa en vraag of ze met me mee wil lopen. Ze knikt en volgt me naar een tafel beneden in de lobby, " uhm luister ies, misschien is drie weken wel kort maar ik vind Joël echt heel leuk" zeg ik zachtjes. " kort? Ik heb toch ook al een relatie met Chris! Ik denk dat Joël echt zelfde der over denkt als jij, maar misschien durft hij je niet te vragen?" Zegt isa. Ik kijk er verschrikt aan en maak een gebaar dat ze stil moet zijn... " uhm hoi Joël " zeg ik. Hij zegt hoi en knikt vriendelijk... " dus.... wie durft jou niet te vragen?" Zegt Joël. Isa en ik kijken elkaar aan en der komt geen woord uit me mond. " ow gewoon iemand" zegt isa. Joël kijkt haar lachend aan. " shit volgens mij heeft hij ons door" denk ik. " uhm ik laat jullie wel even alleen " zegt isa. Ik gebaar naar haar dat ze moet blijven zitten....

Pov Joël: " dus" zeg ik. Dilara kijkt me aan en is stil.." ik weet dat jullie het over mij hadden" zeg ik snel. dilara kijkt me verschrikt aan en blijft me aankijken tot ik iets zeg. ik lach." ik moet je wel wat vertellen, denk dat je der niet heel blij mee gaat zijn dus loop even mee" zeg ik. we staan op en lopen naar buiten en gaan daar in een hangmat zitten. " Wat wil je me vertellen dan?" zegt dilara. Ik kijk der aan." Nou ik vind dus een meisje leuk maar weet niet of ik der moet vragen?" zeg ik. Dilara kijkt me met een zielig gezicht aan en zegt " als je haar echt leuk vindt dan vraag je der!" ik kijk der aan. " dus.... Dilara wil jij mijn meisje zijn?" zeg ik. dilara kijkt me verrast aan springt in me armen. " natuurlijk wil ik dat" gilt ze der bijna uit. " maar we houden het wel nog even geheim voor de buiten wereld!" zeg ik. ze knikt en geeft me een knuffel. We knuffelen nog even een tijdje samen in de hangmat.

pov merve: ik trek me bikini aan en hoor dat dilara binnen stoormt. " waarom ben je zo blij?" hoor ik isa zeggen. " IK HEB EEN RELATIE MET JOEL" schreeuwt dilara der uit. ik ren uit me kamer en kijk der kapot blij aan. ik ben zo blij voor der. " meiden gaan jullie mee naar het zwembad?" iedereen knikt en kleed zich snel om. de jongens zijn in hun Eigen hotel want ze moesten wat doen voor een interview roept isa snel. We lopen met ze vijven naar beneden en halen eerst bij de bar 5 cocktails. Daarna gaan we met ze alle bij het zwembad zitten en zonnen.

Pov erick; ik zit bij het interview en we praten over alles en nog wat. Ik hoop dat het snel voorbij is want dan kan ik Eva zien en in het zwembad chillen. " gaan jullie straks mee naar de overkant om te zwemmen" zegt erick ze knikken allemaal dus app ik Eva

Erick: Hi, we komen na het interview ook zwemmen xx

Eva: Is goed schatje, zie jullie zo.
Erick:❤️❤️
Ik loop en haal wat water en ga weer veder praten.

Pov Eva:" meiden de jongens komen straks zwemmen " roep ik. Ze knikken allemaal en bestellen misschien nu wel hun 4de cocktail. " lekker laten gaan Eva" Gaat der in me hoofd om. Ik ga oo me buik liggen in de zon en denk over dingen na " hoe zou onze relatie veder lopen als ik weer in Nederland ben? Hoe gaat het leven veder als we elkaar bijna niet meer zien" ik val half in slaap

Pov Iqra: OMYGAHS ik heb net gehoord dat CNCO gaat zwemmen aan de overkant. Ik denk dus aan de over kant van hun hotel. Ik app snel Esther

Iqra: OMG GIRL, ik hoorde dat CNCO gaat zwemmen aan de overkant bij dat andere hotel!!!
Esther: OMG KOM WE GAAN DER NU HEEN IK WIL WETEN WAT DAAR AAN DE HAND IS!!!!
Iqra: om 2 uur spreken we af bij het hotel?!
Esther: zie je zo!

Nu gaat het eindelijk gebeuren. Nu kunnen we ze meeten en met ze trouwen!

Pov Ashley: ik zie dat Eva in slaap is gevallen. Dus ik bedenk maar even dat ik haat rug ga insmeren omdat ze anders verbrand. Opeens hoor ik allemaal meisjes roepen " CNCO CNCO CNCO CNCO" ik denk bij me zelf " kan je dit helemaal vanaf de andere kant van de straat horen, terwijl nog achter het complex liggen? jeetje wat kunnen ze hard schreeuwen" ik zie de jongens binnen lopen en knikken en zwaaien allemaal. Het eerste wat Chris vraagt is " waar is isa?" Ik wijs naar een hoekje waar ze in de schaduw ligt te slapen met een zonnenbril en pet op haar hoofd. Erick loopt naar mij en Eva en kust Eva heel lief wakker. " wat lief, dat wil ik ook met Richard" gaat der in me hoofd om. Richard knuffelt me en vraagt hoe het gaat. Hij tilt me dan op en springt met me in het koude zwembad water.

Pov Christopher: ik vraag aan Ashley waar isa is. Ze wijst naar een hoekje waar isa in de schaduw met haar zonnebril en pet op ligt te slapen. Ik loop der naar toe en kijk van een afstandje. En loop dan door. Ik ga naast haar zitten en ga langzaam met mijn handen over haar wang. Ze word langzaam wakker" hallo slaapkop" zeg ik met een lach. Ik geef haar een kusje en ga dan naast haar liggen en sla me armen om der heen.

Pov isa: hij komt naast me liggen en slaat zijn armen om me heen. "Wat voel ik me toch goed bij hem" denk ik bij me zelf. Ik merk dat die inslaap is gevallen dus ik ga rustig slapen. " ISA, CHRIS WAKKER WORDEN" schreeuwt Zabdiel. Ik kijk om me heen ik hoor overal geschreeuw en zie allemaal meisjes boven het hek uitsteken en ze staan overal om heen " shit" zegt Christopher. Ik kijk hem bang aan. " KOM SNEL, WE GAAN NAAR DE KAMER" Schreeuwt Zabdiel. We rennen met ze alle zo hard als we kunnen naar de lift... " OMG overal fans" gaat der in me hoofd Rond

Pov Zabdiel: we rennen zo snel als we kunnen naar de lift. Zelfs binnen zijn fans. Ik kijk naar de meiden en zie ze allemaal verschrikt kijken. Wanneer de lift open is rennen we naar binnen en drukken zovaak het knopje in enzo. Wanneer we op de kamer zijn doen we alle gordijnen dicht en ramen. " luister, het kan zijn dat er nu overal nieuw online komt van jullie met ons" zeg ik. De meiden schrikken en weten niet wat ze moeten doe . Chris knuffelt isa want die is echt van streek.

OMG wat denken jullie wat der gaat gebeuren met de foto's en het nieuws en de roddels wat al de fans gaan zeggen?

CNCO princesasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu