2.BÕLÙM💞

9.2K 80 15
                                    

Medya:Lâl'in fotoğrafı💕
Lâl'den:
Sabah kafamdaki tencere tava sesleriyle uyandırıldım. "Bu nasıl ses la?" annenin kötü kedi şerafettin bakışları ile karşılaşınca tırsmadım değil yanim. Annem tencereleri yere fırlatıp yorganımı üstümden çekti. Çekti demiştim değil mi? Pardon onu da yere fırlattı "Kalk kız yarım saattir seni kaldırmaya çalışıyom,dua et ben bu tencereleri kafana geçirmedim. Hadi kalk! Kahvaltı hazır." annem cırlamasını bitirip mutfağa gitti. Bende yanımdaki masadan gözlüğümü alıp taktım ve lavboya gittim. Evet gözlük takıyordum lens'im de var ama gözlük daha rahat canım ne isterse onu takıyom. Neyse lavboda işimi bitirmiştim elimi yüzümü de yıkamıştım. Ayna'da son bi kez kendime baktım. Saçlarım kabarmıştı aynanın oradaki tarağı alıp saçlarımı taradım yanda gördüğüm tokayla saçımı değuşuk bir topuz yaptım kendimi süzdüm ve karar verdim Amele gibiydim,Hatta gibisi fazla... Pijamam uyurken kaymıştı onu düzelttim.
Lâl'in pijaması;

Babam evde değildi,işe gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babam evde değildi,işe gitmişti. Abimde üstünü giyinmiş kahvaltı ediyordu onun okulu daha erkendi kendisi benden 3 yaş büyük üniversite 1'e gidiyordu. Onun dersi 7.30'da benimkisi 8'de başlıyordu saat daha yediydi. Kahvaltı masasına oturdum ve hunharca yemeye başladım. Kahvaltım bitmişti çayımı içiyordum. Annem ile abim daha kahvaltı ediyordu onlara göre daha hızlı yerim annem bana dönüp "Kalk kız sizin oda'nın penceresini ,havalansın" dedi. Anneme hayattan bezmiş bir şekilde baktıktan sonra "Neden ben yah! Abim açsın" annemde bana sinirli bir şekilde baktı ve "Sus! Ben sana dedim,hem o çocuk daha kahvaltısını ediyor" evlatlığım bence ben ya kesin başka açıklaması yok çünkü."Bende çayımı içiyorum ama!" annem sinirlenmişti"Kalk kız!" dedi."Tamam son bişe dicem." annemin siniri biraz geçmişti tamam deyince "Söyle hadi." annemden onayı alınca konuşmaya başladım."Dal sarkar kartal kalkar,kartal kalkar dal sarkar"dedim. Annem bana What dedin gülüw bakışlarını attıktan sonra"Bunun konumuzla ne alakası var yanim?"dedi. Bende bilmiş bir tavırla"Yanım demem o ki, ben yerine kartal kalksa?" bunu diyince annem gene sinirlenmişti. Bu sefer eline çatal alıp bana doğru bir kılıç gibi salladı ve "Kalk valla saplarım!" dedi. Tabi ben bu durumdan azcuk tırstığım için koşa koşa odaya gidip camı açıp odayı havalandırdım. Banyo'ya girip. Elini ağazımı yıkadıktan sonra dişlerini fırçalayıp odaya üstümü değiştirmeye gittim. Ben üstümü değiştirirken abim çoktan evden çıkmıştı. Annem ise masayı topluyordu. Üstümü değiştirdikten sonra topuzumu açıp saçlarımı taradım, gözlüğümü çıkarıp lenslerimi taktım ve aynanın önüne geçip bir fotoğraf çekindim sonra da instagram'a yükledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin