4.

42 16 1
                                    

Evet sorular kafamı dolandırıyordu. Bilmiyordum ne yapacağımı. Kararımı hemen vermem gerekiyordu. Acele etmeliydim. Güneş numarayı bıraktıktan sonra;

"Bu fırsatı değerlendir" diye de arkamdan bağırmıştı.

Evet bu olayı kendi içimde kabullenemesemde ben sanırım kağandan hoşlanıyordum. Hele dün gece ki olaydan sonra yakınlaşmamız ama henüz daha o kadar samimi olamalımıydık bilmiyorum. Kafam allak bullak olmuştu. Hem anneme de yalan söylemiş kız kardeşleriyle gideceği hakkında yada doğru mu?
Neyse kafamdaki soruları durdurmanın en iyi yolu gitmemek.
Evet gitmemeğe karar verdim. Hem böylelikle daha da fazla bağlanmam kağan'a...
Gitmeme karar verdikten sonra kendime çekirdek yerine beni daha da diziye bağlaya bilecek yiyecekler almalıydım. Mutfağa gidip kendime ne yesem diye baktığımda aklıma ilk gelen şey abur-cubur  olmuştu. Ama abur-cuburda evde kalmamıştı. Nedense hiç üşenmeden arka sokağımızda olan osman abinin marketinden bir şeyler almak geldi aklıma. Odama çıkıp cüzdanımdan 10tl aldıktan sonra hemen aşşağıya inip sporlarımı giydim ve markete doğru yürümeye başladım. Markete varmam hızlı sürdü ve içine girdiğimde ne alsam diye bakındım. Hemen çoğu kızların vazgeçilmezi olan çikolata aldım. Sonra karşımdaki cipslerden ve yanına da soğuk bir coco cola alıp marketten çıktım. Eve gediğimde telefonum evde kaldığı için ilk ona baktım ve kimse aramamıştı. Aldıklarımdan cipsi tabağa koydum. Coco colayıda bardağa döktükten sonra eve geçtim ve kanalları karıştırmaya başladım. Ilk kanalda "benim annem bir melek" in eski bölümü vardı. Sonraki kanalda "kara sevda" ve en sonki açtığımda ise "arkadaşım hoşgeldin" in eski bölümü vardı. Bana en komik gelen arkadaşım hoşgeldine bakmaya başladım. Hem gülüyor , hemde cipslerimi yiyordum. Bi anda telefonum çaldı. Bu güneşti.

"Alo"

"Alo güneş"

"Nerde kaldın Ezgi."

"Ben gelmemeye karar verdim."

"Peki neden?"

"Yok güneş,ben yapamıycam belkide oraya gelirsem abine kendimi kaptırıcam bunu bilmiyorum ve ben şuana kadar bir kişiyle bile çıkmadım bilemiyorum yani..."

"Ama canım bunu görmen gerekiyodu."

"Güneş lütfen ısrar etme."

dedim ve telefonu kapattım biliyorum ayıp oldu ama yapabilecek bir şeyim yoktu gidemezdim yoksa kağan'la biz  birbirimize bağlanırdık.

Kağa'nın anlatımı;

"Ne dedi Güneş, ne dedi?"

"Abi yaa istemediğini ve bidaha aramam gerektiğini söyledi. galiba sana bağlanmaktan korkuyo."

"Ama nasıl ya ben onu mutlu ederim mesele buysa tabi..."

"Abi bence mesele bu değil, ama ona yaptığım süpriz." dedikten sonra güneş ve bora bana bakmaya başladılar anlamamıştım. Bu kız neden gelmiyordu. Ben oturmuş ellerimi başımın arasına almış düşünürken. Bora bir anda;

"Oğlum gelene bak" dedi.

Ben Ezginin gelmeyeceğini düşünürken ağzımdan çıkan kelimeler şunlar olmuştu;

"Yaaa Bora kim gelirse gelsin umrumda değil Ezgi gelmediği sürece" dedim ve yanımdan birisi konuşmaya başladı;

"Peki o gelen kişi Ezgiyse de mi kabul etmiyceksin?"

"Ne Ezgi mi?"

"Evet Ezgi yaaa..."

Gözlerinin içine uzunca baktıktan sonra aniden öküz gibi sarıldım. Eee tabi haliyle kizda korktu. Aslında amacım korkutmak değil sevgimi belirtmekti. Neyse ki o da bana karşilık vererek sarıldık.

Bana Sen Gerek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin