1. rész
Bill gyors pakolàsba kezdett.Minden anyagot amit csak tudott a baglyos jelentésről egy aktatàskába dobált.Gyorsan végzett,és fél órán belül már a felhajtón állt,és bepattant a '71-es Chevrolet El Caminojába,és elhajtott.Gyorsan vezetett,de most a szokàsosnál is jobban nyomta a gázpedált.Csak egy dolog járt a fejében:"El innen,de jó gyorsan."
Telefont szorított a fülléhez,kicsenget,majd egy bàrsonyos hang ütötte meg:-Hallo?
-Szia Sarah,én vagyok Bill
-Bill,mondtam,hogy sose keress többé-förmedt rá Sarah
-Tudom,és sajnálom,de gondolhatod,hogy nem hívnálak,ha nem lenne igazán nagy a baj
-Nem érdekelnek a próblémáid,nekem is van elég.Tudod,egyedül nevelek egy tini lányt.
-Sarah,kérlek,figyelj most jòl rám.Menjetek el vidékre!Félek,hogy titeket sem fognak kifelejteni.
-Miről beszélsz?Mibe keveredtél megint?
-Magam sem tudom,de sokkal komolyabb,mint eddig bármi.
-Utàllak Bill Newman,utállak.Bolond voltam amikor megismertelek.Nyugodt életem lehetne,szép,teljes családom.Mit vétettem Uram?
-Sarah,fogd már be,és csináld amit mondtam,nem értem...Lizáért.Megértetted?
Nem volt válasz,a vonal megszakadt.
"A picsába,ne,ne,ne"Bill úgy vezetett,mint egy őrült."Innen már nincs visszaút"
2. rész
Sarah és Bill 3 éve válltak el.Akkor Liza csak 13 éves volt.Sokáig magát okolta,hogy a szűlei elválltak,bár mindig is tudta a valódni okát:az apja drogozott,kristály metet szívott.Olyankor nem is úgyanaz az ember volt.Sokat veszekedtek,de.sose értette meg,hogy apja mégis hogyan fajult idáig.Fiatal volt,most is az,nem is érthette volna meg.
Bill mindig feketebárány volt a családban,a szűlei megvetették,mindig úgy gondolta,hogy szégyen foltja a büszke családi idilnek amit a rokonok állítottak fel körülötte.Először csak füves cigit kóstolt,majd egyre nagy pályásabb emberekkel találkozott.Majd elindult a lejtőn.Ha beállt mindenkiről megfeltkezett,nem kellett szégyelni magát,vagy bújkálnia saját maga elől,a sok munka vidte bele az egészbe.Úgy érezte,ha elér valamit a családja megbecsüli,de semmit sem tehetett,a családja nem ismerte el.Csak ő volt,meg az lágy világ,csábító öleléssel,úgy érezte csak akkor lehet önmaga.De tévedett,a drog,mint egy árúló barát átölelte,majd amikor ő lehunyt szemmel visszonozta a meleg éríntést,kést döfött a hátában.Sarah elvállt tőle,ez volt az utolsó csepp a pohárban.Bill öngyilkos akart lenni,de az utolsó pillanatban leszakadt a kötél.Korházba vidték.Az élet iróniàja,hogy Walter,aki még nem volt nyugdíjazva,kezei alá került.Már akkor egy magánlabor létrehozatalán gondolokodott,de még nem volt megfelelő emberi anyagja hozzá.De ott volt Bill,diplomával,háttérrel.Tökéletes munkatárs.Bill felépülése után a régi munkahelyén már nem alkalmazták.Ott volt csalàd,és pénz nélkül a drogok markàban.Walter megmentette,egyenesbe hozta Billt.Munkát ajánlott neki egy feltétellel:leszokik a drogokról.Sikerült neki,Walter keze alatt sikerült leszoknia,majd munkába állott Walter laborjában. De Saraht sose kapta vissza,örôkre megingott Sarah bizalma benne.
Visszont most nagyon szerette volna,ha vele van Bill.A felhajtójukra egy fekete Hamer hajtott fel,két öltönyös alak szállt ki belőle,majd az ajtójukhoz léptek,koppogtattak.Ajtót nyitott.
-Jóestét Mrs.Newman-köszönt az egyik
-Szòlítsanak Sarahnak kérem,a Newmant már rég nem használom
YOU ARE READING
A szabadkőműves
Science FictionGondolom mindenki hallott már a Szabadkőművesekről.Erről a titokzatos szervezetről amiről rengeteg összeesküvés elmélet szól. Mi van,ha ezek az elméletek nem csak elgondolások? Bill Newman sem foglalkozott különösebben a dologgal,de egy nap különös...