TITKOK ÉS KI NEM MONDOTT SZAVAK

19 2 0
                                    

Bill egy szemhúnyásnyit sem aludt.Minden felgyült benne,csak zokogot.Majd elfogytak a könnyei,nem hagyta abba.A sírás egy elfolytott nyüszítésbe gyűlt össze.Búcsúra sem maradt ideje.

    Szerette Saraht,igazán szerette.Ő utána senkije sem volt.Pedig sok lányt megnyerhetett volna.Jó állása volt,és mindenképp jóképű azzal a fura fogvillantos mosolyával.De vezekelt a tettei miatt.Utálta magát,mert egy kicsinyes dolog miatt drogozni kezdett,elvesztette a feleségét(mostmár örökre),és fogalma sincs mi lett a lányával.Liza miképp gondolhat rá?Egy apa az apa,de lényegében lemondott a családjáról.Bill félt,retegett attòl,hogy a lánya majd nem fogja megbocsájtani neki,hogy nem tudta megvédeni az édesanyát.Sok kérdésre kell még választ kapjon.Olyan kérdésekre is,amiket még fel sem tett.

    Kopogtattak az ajtón.Mishel dugta be a fejét.Most is nagyon csinos volt.

-Jobban vagy?-kérdezte Mishel

-Nem érzek semmit Mishel,szóval fogalmam sincs.-meredt rá Bill

-Jobb lenne,ha felkelnél a, 17. rád vár-mondta Mishel,és megigazította szürke ruháját.

-Egy perc-ásított Bill,majd a szekrényéhez lépett,kivette a saját szürke kiszerelését.Egy szürkés terepnadrágból,egy fehér izompólóból,és egy sötétebb dzsekiből állt.A dzseki vállrészénél nagy aranyozott alfa jel,és szíve felett egy bagoly volt található.Hamar magárakapta a ruhadarabokat,és kilépett az ajtón.Mishel egy pisztolytáskát lóbált maga mellett:

-Fegyver nélkül ne jelenjen meg az emberei előtt százados úr-kuncogott Mishel.Bill ránézett Mishelre,az álmos szemeivel

-Bill,te sírtál?

-Az emberek ezt csinálják,ha elvesztik azt akit szeretnek.-szúrt oda Bill

-Alex felépül,nem veszted el.-nyugtatta Mishel

-Nem is róla beszélek.Sarah...tegnap meghalt-újabb könnyek gyűltek  a szemébe

-Erről semmit sem tudtam,sajnálom Bill.Bár ahogy az elébb utaltál  rá,tényleg robot vagyok,de nem egy kenyérpirító.

-Igazad van,sajnálom.Mehetünk?

-Persze-mosolygott rá Mishel

2.rész

    Liza újabb emlékben találta magát.Most visszont nem élte át azt,hanem kivülről szemlélte az egészet.Lebegett a teste felett,de nem tudta mi okozza ezt.Úgy gondolta az a tudat,hogy az elméjében kutatnak megváltoztatja a hozzáállását,amolyan védekezés.

    Este volt,fagyosan fénylettek a csillagok.Ragadós hideg volt,Liza most is érezte azt ahogy a csontjaira tapad.Azonnal tudta,hogy melyik emlékképet látja,és újra melegsék öntötte el.”Stanly,te perverz állat”-gondolta Liza.

    Már 3 hónapja jàrtak Donnal,nagyon jól megvoltak.Liza mindent megkapott amit egy kapcsolattól elvárt.Úgy érezte Don igazán szereti,és benne megtalálta azt amit sem az édesanya sem az édesapja nem tud megadni:a megértést.Anyjának sose mondta volna el,hogy biszexuális,mert ilyen téren túl maradinak tartotta.Meg amúgy is mit tud az anya az ő érzéseiről,vagy hogy mi van a fejében?Don szűlei,viszont tisztában voltak azzal,hogy Don biszexuális,máskorr is hozott haza lányokat külömböző okokkal.Persze ő azt hidte sose bukott le,de apja számára ez egyértelmű volt,anyját pedig nem volt nehéz meggyőzni.

    Így volt ez ma este is.Liza pizsipartiként emlegette a dolgot Sarah előtt,Donnak is tetszett az ötlet,szóval ő is így hirdette meg otthon.

-Szia apa,szia anya.Ő Liza a legjobb barátnőm.

Don apja a reggeli újságot olvasta,mert reggel hamar elsietett a munkába.Anyja a vacsorát takarította el.

A szabadkőművesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora