1.rész
A levegő porral volt tele.Hajnali hat volt,amikor a Társaság emberi berobantották a Vadászok búvóhelyének bejáratát.A liftbe rejtett bombát,ami csak egy tollnak tűnt könnyű volt bejutatni.Egy aláírásokat gyűjtő bagoly nem messze a parkolótól a dolgát végezte amikor az egyik önérzetes Vadász ügynök arra járt.Persze nem volt nála toll,de a bagoly nagy szívvel ajánlotta sajátját.Majd amikor vissza akarta adni,a bagoly csak erősködött,hogy tartsa meg.A bomba így jutott el a liftbe.
Elindult a visszaszámláló.Két perc telt el,majd BUUM,A teljes lift megsemisült,és az irodák azon része,amelyek a lift 100méteres körzetében voltak.Háromszáz ember azonnal meghalt.A járókelők visszont semmit sem hallottak.Ez is a Társaság technológiájával magyarázható.Emberi füllel nem halható frekvrenciális hangot rezegtettek a teljes garázs köré.Ezek a rezgések megsemisítették az emberi füllel hallható hangokat,és megoldották a problémát.
Alex nem volt szégyenlős ember,három takarító századot alkalmazott a feladatra.A 24-est,a 70-est,és a 71-est választotta ki a feladatra.A 24-es egy tapasztalt egyszég volt.Nem annyira,mint az 15-ös századja,de annak ellenére megállták a helyüket.A másik kettő lényegében újoncokból állt,de ők is bele kell kóstoljanak a dologba.Alex nem aggódott,élve,vagy holtan,de úgy is kihozzák Lizát.Amint leérkeztek a liftakna aljába,fegyverét automátára állította,és körülnézett.Az a pici hidrobomba letarolt egy csomó irodát,és nem hagyott hátra.mást csak halált.Mindenhol hullák feküdtek.Testrészeket látott,de a hozzátartozó testet nem.A támadás előtt megbeszélték kinek mi lesz az első számú célja.Ő és még húsz ember a fogda fele mennek.Senkivel sem találkoznak.Egy ajtó állja az útjukat.Belépőkártyás,humánussan bejutni lehetetlen.Odabiccent az egyik embernek,amire az egy feket téglalap alakú dolgot vesz elé.Felragassza az ajtóra,majd mindenki menedéket keres.Újabb robanás rázza meg az épületet.Az ajtó megsemisül.Alex egy iroda ajtajához bújt meg.Fekete árnyakat lát mozogni a porfelhőkön túl.
-Vadászok-kiálltja el,de a szó végét elnyeli a fegyverropogás.
Két embere azonnal holtan esik össze.A 70-esek közül voltak.Aztán újabb lövések,és pár golyó a feje mellett sűvít el.Erre visszont már ő is elkezd a DNSDR-jéből kék nyalábokat okádni.Tizenöt fegyver válaszol a szavára,és az ajtót csakhamar bevilágìtja a tizenhat DNSDR nyalába.Talán húsz másodpercig tűzelhettek.Majd elcsendesedett minden.Az ajtó felöl nem jöttek hangok.Elébb haladtak,hogy ellenőrizzék a halottakat.A bejáratig juthattak,amikor az egyik hulla megmozdult,és Mike dugta ki a fejét mögüle,egy gránátot tartott a kezében:
-Megreptetlek pici baglyaim.-majd kihúzt a biztosító tűt,és az ajtó fele hajította.Ő visszabújt a hulla mögé.
-Bassza meg-csak ennyit tudott mondani Alex,és újabb robanás söpõrt végig a folyósón.
2.rész
Bill hamar felöltözött,és kiment a napaliba,ahol nem rég még Alexxel beszéltek.Mishel kényelembe helyezte magát az egyik fotelben.
-Micsoda fes fiatalember maga Bill-mosolygott Mishel
-Neked sincs amiért panaszkodnod-mosolygott vissza Bill
-Nagyon keveset tudsz még Billy-Mishel fagyosan nézett előre,majd mintha semmi sem történt volna újra felvedte mosolygós ábrázatát-Valamit majdnem elfelejtettem,tessék a gyűrűd-Mishel egy arany pecsétgyűrűt tett a kisasztalra,a tetején egy görög alfa betű látszott-ez a te belépőd.Van benne egy kis jeladó,amivel kitudod nyitni az ajtókat,és más szolgáltatásokhoz is hozzáférsz vele,plusz nagyon jól áll.-nevetett Mishel
-Köszönöm-nevetett Bill-Mehetünk?-kérdezte
-Persze.Most,hogy rajtad van a gyűrű már nem vagy fogoly.Nem mintha eddig az lettél volna-javította hamar ki magát Mishel
YOU ARE READING
A szabadkőműves
Science FictionGondolom mindenki hallott már a Szabadkőművesekről.Erről a titokzatos szervezetről amiről rengeteg összeesküvés elmélet szól. Mi van,ha ezek az elméletek nem csak elgondolások? Bill Newman sem foglalkozott különösebben a dologgal,de egy nap különös...