#6

780 45 0
                                    

Mikor mentem ki a házból találkoztam Bencével meg Tibivel. Mikor megláttam Danit lepacsiztunk majd mentünk a boltba.

-Na és milyen telót szeretnél?

-Samsung galaxy A3. De 2016 vagy 2017 legyen?

-Szerintem a 2017-es mert hát mégis csak az az újjab.

-És nem sokkal drágább.

Időközben oda is értünk. Bementünk, elintézte Dani a dolgokat amiket meg kellett csinálni addig én szét néztem. Meg akadt a szemem a Samsung galaxy S7 edge-en. Valami brutál szép telefon. Mondjuk a mostani iPhone 5c-hez képest minden szép. Mikor végeztünk elmentünk telefon tokot és üvegfóliát venni. Utána pedig beültünk egy kajáldába.

-Na és Luca tetszik valaki?

-Igen de nem merem neki elmondani.

-Miért?

-Mert nem akarom hogy azt higgye hogy csak azért vagyok vele mert "híres". Mert mesélte hogy voltak lányok akik csak emiatt voltak vele.

-Teljesen megértelek

Még beszélgettünk, kajáltunk majd elindultunk vissza. Elköszöntünk egymástól majd bementem Bencéékhez. Bementem és a fiúk fifa-ztak. Szerintem Bence látta hogy nincs minden rendben mert felhúzott az egyik szobába.

-Luca veled mi van?

-Tetszik egy srác és nem merem neki elmondani.

-Zozó az?

-Honnan tudod?

-Zozó mondta nekem hogy te nagyon bejössz neki csak nem meri elmondani neked mert ma is elmentél Danival.

-De Dani az unokatesóm. És ezt ő is tudja.

-Tudom. Csak fél mi van ha köztünk több van mint barátság és te elküldöd.

-Én meg attól félek hogy ha elmondom neki hogy tetszik azt fogja hinni hogy csak azért mondom mert "híres".

-Megértelek. De majd azért beszélj vele.

The first loveWhere stories live. Discover now