#7

870 48 11
                                    

Mikor visszamentünk Zozó felállt és felém indult. Maga után húzótt a konyhába.

-Figyelj Luca..Nekem nagyon tetszel. Eddig azért nem mertem elmondani mert mindig ott volt körülötted Tibi és Bence. És tudom hogy ők neked csak haverok de nekik akkor is több esélyük van nálad mert jól ismernek. De én már nem tudok tovább úgy lenni melletted hogy nem mondom el neked hogy szerelmés vagyok beléd már nagyon rég óta. Aztán hirtelen megjelent Dani aki mint kiderült az unokatesód. De én akkor féltékeny vagyok amikor nem velem töltöd a napod vagy nem velem beszélsz. Én nagyon nagyon szeretlek Luca.

Mikor befejezte azt hittem ott sírom el magam annyira meghatódtam.

-Zozó te is nagyon bejössz nekem. Én azért nem akartam neked elmondani mert mesélted hogy valaki csak azért volt veled mert hogy híres vagy. És attól féltem hogy ezt hiszed majd rólam is. És azért kerültelek mert amikor rád nézek azt akarom hogy megölelj vagy fogd a kezem vagy valami.

-Luca...Lennél a barátnőm?-kérdezte egy kicsit félve

-Igen-majd megcsókolt

Összekulcsolt kézzel mentünk vissza a többiekhez. Akik elég hamar levágták a szitut. Még beszélgettünk egy kicsit majd kimentünk medencézni. Olyan 8 fele elindultunk fel a városba. Iszogattunk, ettünk, beszélgettünk meg hülyéskedtünk. Végighallgattunk jó pár koncertet majd hajnali 4kor elindultunk haza. Én természetesen Zozóval aludtam de nem feküdtem le vele mert csak most jöttünk össze.

The first loveWhere stories live. Discover now