Chapter 16

1.8K 178 147
                                    


1.5K şerefine bölüm atayım dediiim. Ne çabuk bir buçuk K oldu. Sizi yiyeceğim. 👅


Harry'nin yanında uyanmak muhteşemdi. Kulağa garip geliyor ama öyle. Biraz erkendi ama annemin mutfaktan sesini duyduğumda göre her an beni uyandırmaya gelebilirdi. Harry uykusunda kollarını bana sarınca gülümsedim.

"Louis!! Harry!! Okula geç kalacaksınız!" Harry'nin ismi geçince kaşlarımı çattım hızla kalkarak oturdum.

"Louis.." Harry ani hareketime inleyince ona dönüp gülümsedim. Elimi saçlarına atarak geri yattım.

"Annem burada olduğunu biliyor." diye fısıldadım ve tek gözünü açtı.

"Nasıl?" dedi derin ve kalın sabah sesiyle.

"Bir fikrim yok.." diye fısıldadım oturarak.

"Kalkmak zorunda mıyız?" diye sızlanınca gülüp kolunu üzerimden çekerek ayağa kalktım.

"Evet, şimdi kalk yoksa okula dünkü kıyafetlerinle gitmek zorunda kalacaksın." deyince inledi ama kalktı.

Hızlıca eşyalarımı alıp banyoya koşarak gidip duş alıp aşağı indim. Annem ve Harry mutfaktaydı.

"Harry'nin burada olduğunu nasıl bildin?" diye sorunca gülümsedi.

"Siz ikiniz pek sessiz gelmediniz. Ama sizi uyarıyorum çocuklar, ben evdeyken sex yapmak yok!" deyince yüzümün ısındığını ve gözlerimin büyüdüğünü hissettim.

"Anne!" diye bağırınca sırıttı.

"Sadece söylüyorum.." deyip ellerini havaya kaldırdı. Harry'nin de parlak kırmızı olduğunu görünce kendimi tutamayıp kıkırdadım.

"Çıksak iyi olacak.." deyip Harry'i sandalyeden kaldırdım.

"Bunu konuşup halletmemize mutluyum." annem bağırdı.

"Neyse ne anne! Eve döndüğümde başka bir şey konuşacağız!" diye kapıyı hızla kapatıp inledim, Harry gülerek beni arabaya çekti. Arabayı sürmeye başladığımda tekrar gülmeye başladı.

"Komik olan ne?" diye sordum.

"Annen onu dediğinde olan yüzün.." deyince hafifçe kıkırdadım.

"Pekala annem her gün bunu söylemiyor!" dedim ve kahka attı. Harry'nin evinde durduğumuzda gülümsedim.

"Niall ve Zayn'i alıp senin için geri geleceğim." deyince gülümseyerek beni öpüp eve koştu. Aptal gibi gülümseyerek arabayı sürdüm. Vardığımda Niall ve Zayn kenarda oturuyorlardı.

"Bugün erken geldin?" diye sordu Niall ve gülümsedim.

"Harry'i alacağım ve okula gideceğiz." dedim.

"Ee aranız nasıl?" diye sorunca Zayn kıkırdadım.

"Hep detayları bilmek istiyorsun değil mi?" diye sordum Harry'nin evinde durup.

"Şimdiye kadar beni tanımalıydın Lou." deyince güldüm. O sırada kaşlarını çatarak telefona bakan Niall'ı görünce iç çektim.

"İyi misin Niall?" diye sorunca bana baktı.

"İyiyim..", gözlerimi devirdim.

"Hayır değilsin. Sorun ne?" diye sordum ve iç çekti.

"Sadece.. Senin ve Harry'nin etrafında pek rahat hissetmiyorum.." deyince kaşlarımı çattım.

"Uh pekala.." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Durumu en çok anlayan o olur sanmıştım. Aslında yakın arkadaşımın benim için mutlu olmaması beni biraz üzmüştü.

Two Different Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin