Egy újabb ügy

492 27 2
                                    

Másnap fáradtan ébredtem. Kétszer kellett elolvasnom Trixienek a mesét, míg végül sikerült elaltatnom. Ám nem izgultam, hogy mikor kelek fel, mert tudtommal kaptam egy szabadnapot, így azt gondoltam, hogy van időm lustálkodni. De nem így volt, mert a telefonom csörgött és megnézve a kijelzőjét nagy nehezen, észrevettem, hogy Dan az. Sóhajtottam, majd felvettem.

- Jó reggelt, Dan - sóhajtottam, nagy nehezen felülve az ágyban és megdörzsölve a szemem kérdeztem - Mi újság?

Büszke voltam magamra, mert el tudtam nyomni egy ásítást, de amit hallottam a telefonban, attól rögtön éberebb lettem.

- Figyelj Chloe, tudom, hogy szabadnapod van meg minden, de nagyon fontos lenne, hogy eljöjjél a Sunshine Road-on álló modellügynökség épületébe.

- De mi történt? - kérdeztem már egy kézzel öltözködve rutinosan.

- Megölték Paige Patterson modellt - mondta ki végre, azután letettük.

Szombat van, így nem gond, hogy Trixie nincs suliban, így csak annyit kellett elintéznem, hogy szóljak Maze-nek, hogy vigyázzon rá és elindultam a bűntény helyszínére.

Útközben hívtam Lucifert is.

- Á, jó reggelt nyomozó - köszönt a mobilon keresztül a szokásos búgó hangján - Miben segíthetek ily korai órán?

- Jöjjön a Sunshine Road-i modellügynökséghez. Egy modell meghalt - és letettem.

Nem volt kedvem bájcsevegni, azért sem, mert közben vezettem.

A helyszínre érve Dan már ott várt a bejáratnál. Bementünk és az egyik fotózási helyre léptünk be az emeleten, ahol a holttest volt. Szörnyű látvány volt. Mondjuk máskor is láttam ilyesmiket, de ez..borzalom. A nő teste a saját vérében fürdött, egy nagy szúrásnyom a mellkasán, melyet egy állványláb okozott. A tárgy néhány méterre volt a holttesttől.

- A takarító látta meg a testet, mikor reggel jött volna takarítani - magyarázta Dan, én pedig bólintottam.

Ekkor belépett Lucifer is és ahogy meglátta a körülményeket, rögtön egy viccel kezdte:
- Látom, nem akarta végrehajtani a fotózáshoz az utasítást - nevetett a saját viccén, de senki nem nevetett vele - Ugyan, még senkinek se jutott eszébe? - vigyorgott tovább.

- Ez nem vicces, Lucifer - ennyit mondtam, majd újra Danre figyeltem, így kénytelen-kelletlen a társam is a volt férjemre figyelt.

Miután elmondott mindent, amit megtudott, Dan elment és utána Ella mondta el mindazt, amit észrevett. Vagyis..még nagyon nem tudunk semmit, de a nő biztosan állította, hogy valami lehet a gyilkos tárgyon. Így ő is elment azt bevizsgáltatni. Mindeközben Lucifer mindig a sarkamban volt.

- Mondtam már, milyen jól néz ki ma, nyomozó? - kezdte a bókolást, de megállítottam, mielőtt még nagyon belelendült volna.

- Inkább foglalkozzunk az esettel. Hátha Paige ügynöke tud valamit a lányról mondani - meglepetésemre a férfi rögtön bólintott, de azért egy megjegyzést nem tudott elfojtani:
- Mindig csak a munka, nyomozó… - de közben csak mosolygott, ahogy mentünk az ügynök irodája felé.

Chloe Decker titkaWhere stories live. Discover now