Mikor odaértünk a rendőrségre, már nyitottam volna az ajtómat, de mielőtt az ajtónyitóhoz értem volna, a férfi már ki is pattant és nálam termett. Fogalmam sincs hogyan csinálta. Kiszálltam, majd meglepődve mondtam:
- Köszönöm.
- Nincs mit, nyomozó - kacsintott, majd előre engedett és jött utánam.
Bent Dan fogadott minket.
- Na? Mi volt az ügynöknél? - kérdezte. Igen, ennyire tudjuk már, mire gondol a másik. Végülis eddig együtt éltünk.
- Semmi. Leszámítva, ha annak vesszük, hogy perui lámatenyésztő akar lenni - mondtam unottan.
- Ne is mondja! Ilyen egy pancsert - szólt bele a társam, mialatt az asztalomhoz értünk és nekidőlt annak, amikor én már leültem a székembe - De most komolyan. Van egy menő modellügynöksége. Miért akarná ezt elcserélni néhány tucat lámára? - húzta el a száját, mire csak somolyogni kezdtem. Ez Lucifer Morningstar. Már csak egy olyan beszólás kell...
- Plusz elképesztően dekoratív és szexi nőkkel dolgozik együtt. Csak összefeküdt valamelyikkel - vigyorgott, mire csak megcsóváltam a fejem. Tudtam. Ilyen beszólás kellett.
De nem vettem észre a gondolatmenetem közben a férfiak különös nézését.
- Mi van? - kérdeztem, mikor már kezdtem kényelmetlenül érezni magam - Van valami rajtam? - néztem át a ruhámat. Tök normális szerintem.
- Nem, dehogy. Rendben van - nyugtatott meg Dan, ám Lucifer hozzátette:
- Sajnos. Pedig megnéztem volna kicsit kevesebb ruhában - kaján vigyort mutatott ehhez, mire a homlokomra csaptam. Remek. Megint kezdi.
- Inkább foglalkozzunk az üggyel, oké? - kérdeztem és sóhajtottam is hozzá egyet. Ő csak bólintott és mint egy "kisangyal", magához vette az egyik aktát és nézni kezdte.
~néhány óra múlva~
Te jó Isten! Már ennyi az idő? Megígértem Trixie-nek, hogy fogunk társasozni, de ez az ügy mindent megkavart. Temettem a tenyerembe az arcom gondterhelten, amit Lucifer is azonnal kiszúrt.
- Valami baj van, nyomozó?
- Á, semmi - legyintettem, majd ránézve a férfira folytattam - Csak annyi, hogy Trixie-el megbeszéltem még tegnap, hogy játszunk egy általa választott társassal, de mivel be kellett jönnöm, borult az egész.
Látszott, hogy elgondolkodott. Már néhány perce csak maga elé nézett, így úgy gondoltam, folytatom a nyomozást, de ekkor megszólalt:
- Én szívesen hazaviszem most. És..na jó, egye fene, az emberpalántával is játszhatok, ha akarja majd - vont vállat és én meg ledöbbentem a szavaitól.
Tényleg nekiállna egy Lucifer Morningstar délután egy kislánnyal meg az anyukájával játszani? Aaww...ez valami... Állj! Nem, Chloe! Semmi álmodozás! Pláne Luciferről! De azért elfogadhatom az ajánlatát...
- Köszönöm, az jó lenne. De nem muszáj maradnia Trixie miatt. Gondolom van más...
- Nincs semmi olyan programom, amit ne lehetne máskor bepótolni - legyintett egyet a kezével, majd a végén kacsintott - Nos? Mehetünk? - nyújtotta a kezét, mikor már felállt a székről.
Bólintottam és elfogadtam a kezét. Meleg érintése van mindig, amikor hozzám ér. Kellemes. Mosolyodtam el gondolataimon.
Éppen a liftbe szálltunk volna be, mikor is Ella szólított meg minket:
- Chloe! Vannak híreim! - vigyorgott, mire inkább megváltoztattam az irányt és Luciferrel a nyomomban elmentem a laborba a lány után.
Ott, az asztalon rögtön megpillantottam a a gyilkos fegyvert, ami Paige halálát okozta és figyeltem Ellát. Ő a kivetítőre vetítette azokat az adatokat a laptopról, amiket meg akart osztani velünk.
- Nos, amint pontosabban megvizsgáltam ezt az állványlábat - mutatott az asztalon lévő tárgyra, mi pedig bólintottunk - találtam rajta valami érdekeset - és elénk tett egy üvegcse..csillámport?
Kérdőn néztünk rá a társammal, mire folytatta:
- Ezt a csillámport alaposabban is megnéztem mikroszkóppal meg különféle eszközökkel, mire megállapítottam az összetételeit ennek az anyagnak. És rájöttem arra is, hogy ezt csak is egy üzletben árulják kizárólag modelleknek L.A.-ben.
Na itt sokkal jobban füleltem, nem mintha eddig nem tettem volna meg. Lehet, hogy máris közelebb vagyunk a gyilkoshoz?
- De még itt nem álltam meg. Kiderült, hogy a városban csak 3 modell használja ezt a típust és közülük egy a mi Paige-ünk ügynökségénél van szintén. Melissa Hart - fejezte be mondandóját, én pedig felcsillanó szemmel kérdeztem:
- Tudhatjuk, hogy most hol található? - a nő elmosolyodott és bólintva megnyitotta a twittert, ahol Melissa Hart adatlapja vált láthatóvá pár perc múlva.
- A Palm Beach-en van fotózáson.
Erre vártam és megköszönve Ellától az imént hallottakat, mentem ki a laborból, magam után húzva Lucifert is.
- Gyerünk a partra!
- Oké oké. De mindenképp meg kell állnunk a Lux-nál a fürdőnadrágom miatt - vigyorogva közölte, mikor már a liftbe szálltunk be, de kapott tőlem egy számomra enyhe pofont - Aú..
- Most nem szórakozásból megyünk oda, Lucifer - angyali mosolyt mutattam, majd megnyomva a gombot, másodperceken belül elindultunk lefelé, utána újra beültünk a férfi autójába, de most nem felejtettem el közölni vele, hogy:
- Ha megint túl gyorsan halad, én lököm ki az ajtón - de erre csak jókedvűen elnevette magát és azt válaszolta:
- Ugyan, nyomozó. Nem fogom ezt tenni. Nem akarom, hogy megint rosszul legyen. Maximum a szívdöglesztő megjelenésemtől - kacsintott egyet, mire megforgattam a szemem, de azért egy somolygást is eleresztettem.
- Akkor irány a Palm Beach! - vigyorgott és beindítva a kocsi motorját, kigördülve a parkolóból, elindultunk.
VOUS LISEZ
Chloe Decker titka
FanfictionChloe Decker-nek egy nagyon nagy jelentőséggel bíró titka van, amit évek óta titokban tart. Ám jön Lucifer Morningstar és a titkolózás egyre nehezebb lesz Chloe számára. Chloe és Lucifer ship, Lucifer sorozat Eddigi legjobb eredmények: #5 in chloe ...