5

110 5 0
                                    

Selena; tamam özür dilerim...

(görüldü)

Selena: hadi ama... bugün bişey yaptım.

Bilinmeyen numara: ne?

Selena: geçen gün Zayn 'e dövdürttüğüm çocuktan ... özür diledim.

Bilinmeyen numara: güzel:)

Selena; barıştık mı?

Bilinmeyen numara: :)

Selena: bana seninle ilgili bir ipucu ver.

Bilinmeyen numara: peki, bir bilmece...
Beni hem tanır hem tanımazsın, gölgeyim. Yanından geçerim farkına varmazsın. Severim kimsenin haberi olmaz, çünkü ben gölgeyim.

Selena: ovvvv şiir gibi oldu. Kendimi korku filmlerinde gibi hissettim. Peki sana ne demeliyim? Yani ismin?

Bilinmeyen numara: bir ipucu daha , bana Drew de.

Selena: peki yakışıklı mısın?

Drew: seni değiştireceğim derken bundan bahsetiyorum. Sana insanları , dış görünüşüne göre değil iç görünüşüne göre yargılımanı sağlayacağım.

Selena: peki neden beni bu kadar çok değiştirmek istiyorsun? Neden olduğum gibi sevmiyorsun beni?

Drew: seni her halinle seviyorum ve bunu seni sevdiğim için yapıyorum. Sana , insanları ezmeden onları dış görünüşüne göre yargılamadan dünyanın daha güzel bir yer olduğunu kanıtlayacağım. Bunu yapmak zorundasın, çünkü mutlu değilsin. Eğer bunları yaparsan işte o zaman gerçekten mutlu olursun. Dünya o zaman daha katlanabilir olucak.... senin mutlu olman benim .... havalara uçmam gibi bişey ve ben havalara uçmak istiyorum. :) çünkü seni seviyorum.

Unknown Number (jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin