Yatakta doğruldum. Bu o olamazdı dimi? Hayır , hayır... ama DREW ismimi ondan başka bilen yok! Evet ama beni nasıl buldu? Kahretsin, tabi ya Harry 'den öğrenmiştir. Telefondan gelen bildirim sesi ile telefonuma döndüm.
Bilinmeyen numara: hey, gerçekten mi? Görüldü mü atıcaksın... eskiden daha eğlenceliydin.
Drew; kimsin?
Bilinmeyen numara ; bir düşün DREW...
Drew: Selena...!!!
Selena:✅ güzel tahmin...
Drew: neden ? Neden bana mesaj atıyorsun?
Selena : iyi bir arkadaştın... bende arkadaşlığımıza devam etmek istedim.
Drew: üzgünüm artık , arkadaşlığımız bitti.
Selena: eskiden bana mesaj atmak için her şeyi yapıyordun. Şimdi ne değişti ben sana gelince götün mü kalktı? Drew... yoksa Justin mi demeliyim?
Selena: beni değiştirmeye çalışırken hiç bunları demiyordun. Tabi herkes zor Selena 'yı seviyor ...
Justin: hayır... bak ben, ben seni unutmaya çalışıyorum. Eğer seninle arkadaş olursam bunu yapamam.
Selena: o zaman beni unutman biraz zaman alıcak.
Justin: ?
Selena: Yeni bir ülkeye taşınıyım dedim. Sonra kendime neden Küçük sapığımın yanına gitmiyorum dedim... ve artık aynı okuldayız.
O sırada şaşkınlıktan , gözlerimi açmıştım. Zilin çalışıyla kendime geldim. Telefonumu elime aldım ve merdivenlerden inmeye başladım . Telefonuma bir mesaj daha geldiğini gördüm.
Selena: hadi kapıya bak! Tik tak tik tak...
Kapıyı açtım , gördüğüm şey ile ağzım açık kaldı. Karşımda Selena vardı. Bana baktı, sırıttı. Elinde kek vardı. Bir adım bana doğru yaklaştı. Selena," kapa ağzını sinek kaçıcak!" Dedi. Elini omzuma koydu diğer eliylede keki uzattı. " bu keki ben yaptım desem yalan olur satın aldım. Yeni komşuma merhaba demek istedim. Merhaba Drew..." dedi. Ben ise şok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Number (jelena)
Short StorySelena: kimsin? Seni tanıyor muyum? Bilinmeyen numara: hem tanırsın hemde tanımazsın Selena: peki şakan bittiyse kimsin? Bilinmeyen numara: seni ölesiye seven ama sana asla ulaşamayacak biri.