10

124 4 0
                                    

Arkadaşlar bu bölüm texting olmayacaktır . Justin 'in ağzından olacak Olucak ama sonlara doğru... iyi okumalar umarım beğenirsiniz. Neyse ben uzatmayayım .
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yatakta sırt üstü bir şekilde uzanmıştım . Aradan 1 yıl geçmişti, onunla tam bir yıldır konuşamıyor tam bir yıldır onu görmüyordum. Yen'i bir ülkeye taşınmıştım, ailem onu unutmamın böylece daha kolay olacağını düşünmüştü. Ben ona saplantılıydım, ama tabi kide bunların hiçbiri onu unutturmaya yetmemişti. Onu özlediğim zamanlar şimdi olduğu gibi resmini çiziyordum. Çizdiğim resme gururla baktım onun kadar güzel olmamamıştı ama yine idare ederdi. (Medya ) ... ondan sonra bende kötü biri olmuştum. Ama ondan sonra hiç bir kızla çıkmamıştım. Çünkü bütün kızlar bana Selena 'yı hatırlatıyordu, ben onu unutmaya çalışırken... ama bir kız hariç. Adı Miley onun yanında çok az bir süreliğine de olsa, Selena 'yı unutuyordum. Çok eğlenceli bir kızdı, benden hoşlanıyordu. Bunu biliyordum, ama ben ona kanka gibi davranıyordum, onu sevgililik konusunda cevapsız bırakıyordum. Kendim bile emin değilim, Buna hazır mıydım? Selena 'yı kalbimden söküp atmaya hazır mıydım? Selena 'dan bir başkasını sevmeye hazır mıydım? En önemlisi sonunun ne olacağını bilmediğim halde ... üzülmeyi göze alabilecek miydim? Bunu kaldırabilir miyim? aklımda ki düşünceleri silip çizdiğim resme odaklandım. Ona olan özlemim beni bitiriyordu, ama zorundaydım . Onu unutmak zorundaydım, o bir hayaldi asla olmayacaktı. O, havalı yakışıklı , arsız , küfürbaz, kaba , serseri insanlardan  hoşlanıyordu. Ben onun için böyle biri olamazdım. Onu unutmalıydım hemde hemen! O sırada telefonuma gelen bildirim ile resmimi masaya koyup telefonumu elime aldım. Gördüğüm şeyle şok yaşadım...

Bilinmeyen numara: hey, selam ... seni bulamayacağımı mı sandın DREW. ?

Unknown Number (jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin