Song: she look do perfect
Duncan P.O.V
Ze staart me alleen maar aan. Wat best eng is. Vooral in deze donker. De stroom is nog steeds niet gefikst. Dan voel ik twee super zachte lippen. Dit keer ben ik het die verbaasd is. "Cute!" Roepen alle meiden tegelijk. Ik kijk blij naar het meisje dat echt gewoon veel kleiner dan mij is. (Ik ben serieus echt gewoon zo mini😭😭😭😭) ik knuffel haar dan. We gaan weer op de bank zitten en we gaan een spelletje spelen.Tessa P.O.V
Die youtubers zijn echt beter dan verwacht. En Madelief heeft zoals ze het zelf zegt met haar banaantje. Ik vind het maar verkeerd klinken. Maar nu ze wat hebben kan het wel. Na het spelletje zijn we allemaal moe. Ik en de meiden kunnen nu niet weg en gaan dus ieder bij iemand slapen. Madelief bij Duncan. Logisch. Isa bij Harm. Myrthe bij Joost. En ik bij Jeremy en Link is lekker loner. Nee Pascal en Ronald bleven al bij hem op de hotel kamer maar die zijn nu gewoon weet ik veel waar. Als we richting de trap lopen val ik over het tapijt dat op de grond ligt. Iedereen begint te lachen. Ik kijk hun boos aanen zeg dan. "Ik wil appelmoes." Madelief, Myrthe en Isa beginnen nog harder te lachen. Jeremy helpt me overeind. Ik merk dat ik een beetje begin te blozen. Gellukig kan niemand het zien in deze donker zolang ik mijn kapition op hou. Ik heb namelijk nog steeds Madelief haar trui aan. Wat best raar is want ik ben een ander halve kop groter dan haar. Madelief komt wat dichter bij mij lopen. "Je was aan het blozen of niet soms." Zegt ze. Ik geef haar een tik tegen haar achterhoofd. Ze kijkt me boos aan. Ze stopt met lopen zet een stap op zij en springt op mijn rug. "Ik moet je zeker naar de kamer brengen?" Vraag ik zuchtend. "Jep anders vertel ik dat je droomt over Jeremy zoenen." Zegt ze echt als een kleuter dat ze is. Ik loop met Madelief op mijn rug de trap op. Het is gelukkig niet heel hoog. Als we bij Duncan zijn kamer aan komen gaat ze van mijn rug af en loop ik samen met Jeremy veder naar zijn kamer. Ik spring op de bank en zeg dat ik er op ga slapen. Ik krijg een shirt van Jeremy om in te slapen en dan gaan we beide slapen.
JE LEEST
het begon met vier kaartjes voor DYTG
Fiksi Penggemarals madelief van haar beste vriendin een kaartje krijgt voor het DYTG is ze heel blij. vooral omdat er dit jaar maar honderd mogen komen. eindelijk gaat ze haar favo youtuber ontmoeten. niet van de squad niet van dhd nee het is Duncan.