Sorted by godly parent and the children they have...if that makes since... Tag the creator (check the gods page) for permission
*creator wants kids
~ creator does not want any/anymore kidsLilac- Finn (me), Isabella (Hamiltrash-laurens )
~Draco- Jessica (Alissa_Mac), Kuzana (cattyclove ), Phoenix (songoflightandshadow), Khan (hamiltrash-laurens ), Flamus (Kuro_Von_Einzbern), Simba (hamiltrash-laurens ), Azure (me)
~Neptune- Taski (me)
*Rhan- Mantle (TimeFallsStill )
Blair - Carina (fangirlblood), Sarmen (some_aspiring_writer), Varian (kagamineXlen)
*Servus (kids must be +13)- Jasper (shewhodoesnonsense), Julian (@Xx_KingOfTigers_xX), Malcolm (CHEROKEEKID85)
~Lune- Cari (me)
Faoilitiama- Aria (hamiltrash-laurens ), Faolan (Quicksilver_Foxheart), Fallon (PrincessSilverDawn ), Tala (kagamineXlen), Elise (Primal_Weasel )
Storm- Demetrius (hamiltrash-laurens ), Lori (A_Sad_Excuss), Raeden (kagamineXlen), Cyan (kagamineXlen), Turquoise (me)
Jade- James (thesingingnoddle)
*Lisp- Lilith (PrincessSilverDawn ), Maximus (songoflightandshadow)
~Gemasa- Athens (hamiltrash-laurens ), Jacks (thelostdragonslayer), Necro- dragon (me), Loki- dragon (SongofLightandShadow), Rosella- dragon (PrincessSilverDawn), Sarx- dragon (Primal_Tiger), Chrysós- dragon (Hamiltrash-laurens), Baleryon- dragon (some_aspiring_writer), Freya- dragon (FangirlBlood)
*Raymond- Cayo (PrincessSilverDawn ), Preston (TheWkndWarrior9908)
Aerena-
Emmett-
Ezekiel- Elijah (hamiltrash-laurens ), Morana (mxrveldxnie)
*Diana- Lila (SongofLightandShadow), Alice (Hamiltrash-laurens)
Ratiocinor- Gwen (Hamiltrash-laurens ), Quinn (Hamiltrash-laurens ), Laureline (SongofLightandShadow), Damien (some_aspiring_writer), Lightning (some_aspiring_writer )
Unity/Elsie- Nerezza-Fae (kagamineXlen ), Amaris-Fae (SongofLightandShadow )
Columbine- Huā (thesingingnoddle )
*Snowdrop- Synder (X_1c3w1ng5_X), Kori (kagamineXlen)
~Drainox/Salix- Alexander (iamhestro), Mei (-YellowBrickRoad-)
YOU ARE READING
Imperium: A Gods Roleplay *Closed*
De TodoAhhh the time where I did a dragon gods rp... Anyways... Imperium. The Latin word meaning power. Power means everything. Without it, we are weak. In a world where magic and fantasy exist; who will you be? A plain mortal, a demigod, or an all po...