This shows what species commonly worship what god
--
Angels: Emmett (VirtualRP ), Elise (VirtualRP ), Storm (me) , Lilac (me), Snowdrop (PrincessSilverDawn ), Rhan (TimeFallsStill ), Columbine (Queen_SlimShady ), Lisp (_smokeflower_ ), and Ezekiel (VirtualRP )
Animalis: Jade (jadetheloner ), Blair (thesingingnoddle ), Faoiltiama (me), and Storm (me)
Avian-kin: Worships Aerena (llamazing-), Storm (me), and Jade (jadetheloner )
Basilisks: Worships Gemasa (Gemasa1), Ezekiel (VirtualRP), and Blair (thesingingnoddle )
Cervos Antiquis: Worships Rhan (TimeFallsStill), Lilac (me), Jade (jadetheloner), Lune (PrincessSilverDawn), Emmett (VirtualRP), Ratiocinor (me), Lisp (_smokeflower_) and Drainox/Salix (kagamineXlen )
Cherufes: Worships Blair (thesingingnoddle ) and Draco (me)
Chimeras: Worships Blair (thesingingnoddle ), Gemasa (Gemasa1), and Elise (VirtualRP)
Demons: Worships Emmett (VirtualRP), Draco (me), Servus (Hamiltrash-laurens) and Drainox/Salix (kagamineXlen )
Dragons: Worships Draco (me), Snowdrop (PrincessSilverDawn) and Blair (thesingingnoddle )
Fae: Drainox/Salix (kagamineXlen ), Lilac (me), Snowdrop (PrincessSilverDawn ), Lisp (_smokeflower_ ), Columbine (Queen_SlimShady ), Emmett (VirtualRP ), Elise (VirtualRP ), and Lune (PrincessSilverDawn )
Fire Salamanders: Worships Jade (jadetheloner ) and Draco (me)
Gordons: Worships Blair (thesingingnoddle )
Gryphons: Worships Storm (me), Blair (thesingingnoddle), Diana (Hamiltrash-laurens)
Gwylla Drakes: Worships Jade (jadetheloner), Draco (me), Gemasa (Gemasa1), and Raymond (Hamiltrash-laurens)
Ice Bears: Worships Snowdrop (PrincessSilverDawn) and Diana (Hamiltrash-laurens)
Mermaid/Mermen: Worships Neptune (me), Diana (Hamiltrash-laurens), Raymond (Hamiltrash-laurens)
Mythical Birds: Worships Draco (me), Lisp (_smokeflower_), Ezekiel (VirtualRP), Elise (VirtualRP), and Storm (me)
Nymphs: Worships Lilac (me), Jade (jadetheloner), Lisp (_smokeflower_), Columbine (Ghetto_Pickle)
Selkies: Worships Jade (jadetheloner), Neptune (me), Snowdrop (PrincessSilverDawn) and Ran (TimeFallsStill)
Serpentine Dragons: Worships all gods, some more than others
Undead: Worships no gods, but some worship Ezekiel (VirtualRP )
Unicorns/Pegasai/Alicorns: Worships Columbine (Ghetto_Pickle), Jade (jadetheloner), Rhan (TimeFallsStill), Emmett (VirtualRP), Lilac (me), Lisp (_smokeflower_), Drainox/Salix (kagamineXlen ),
YOU ARE READING
Imperium: A Gods Roleplay *Closed*
De TodoAhhh the time where I did a dragon gods rp... Anyways... Imperium. The Latin word meaning power. Power means everything. Without it, we are weak. In a world where magic and fantasy exist; who will you be? A plain mortal, a demigod, or an all po...