Mõned aastad tagasi oli väga rahulik sügis.
Tollel sügisel sündis tore tüdruk, kes oli nagu päikese kiir pimedas. Tüdrukule pandi nimeks Mikelle, mis tähendab: "Ime".
Mõne aasta pärast tüdruk jäi haigeks surmava haigusega. Arstid määrasid tüdruku surmale. Vanemad ei tahtnud seda ja käskisid arstidel tüdruk opereerida. Arstid tegid seda, aga operatsiooni ajal jäi tüdruku süda seisma. Arstid õmblesid haavad kinni ja jagasid seda kurba uudist vanematega ja vanemad soovisid tüdrukut näha, arstid jätsid surnud kolme aastase lapse ja vanemad üksinda. Vanemad nutsid lapse kõrval. Ema hoidis lapse käest ja isa seisis kõrval proovides pisaraid kinni hoida.
Viie minuti pärast hakkasid masinad näitama tüdruku pulssi ja vanemad kutsusid arsti.
Arstid imestasid, et tüdruk on nüüd jälle elus. Vanemad olid üli rõõmsad selle üle ja lasid arstidel tüdrukut edasi opereerida.
Operatsioon õnnestus ja järgmisel päeval tüdruk avas silmad ja nägi oma vanemaid tema ees nutmas, tüdruk naeratas.
Poole kuu pärast lasti tüdruk koju haiglast ja tüdruk oli nagu ingel, rõõmus, särav, energiline ja aus. Vanemad olid üli rõõmsad, et neil sündis selline laps.Laps oli juba kuue aastane ja mõne aja pärast ta muutus, ta hakkas valetama ja pättusi tegema. Vanemad arvasid, et see on normaalne ja lihtsalt õpetasid teda käituma. Laps ei käinud lasteaias kuna vanemad ei julgend teda sinna lasta. Vanemad väga hoolisid temast.
Laps kasvas ja kasvas ja juba käis koolis. Koolis pandi talle armas hüüdnimi:"Micky", ja talle väga meeldis see. Laps oli õnnelik ja leidis igal pool midagi toredat, aga mõne aasta pärast sai tüdruk aru et on ka fantaasia, ja tegeles sellega natukene.
Laps õppis joonistama ja teda kiideti koguaeg ja talle meeldis see väga, talle meeldis kui ta sõbrad naeratasid ja üritas kõike selle nimel.
Aga paar aastad hiljem tüdruk muutus veel hullemini.----------------1 osa lõpp-------------------
Kas teile meeldis ja kas teha järgmised osad?😀
See on mu esimene lugu, niiet vabandage kui see väga normaalne ei tulnud☺️
YOU ARE READING
Varastatud hing (lõpetatud)
FantasyTüdruk kes sündis toredas peres, oli puhas nagu ingel ja oli väga ilus, aga mõne aja pärast hakkas pättusi tegema, kuna tüdruk oli noor siis arvati et see normaalne ja lihtsalt õpetati teda käituma. Tüdruk aga kui sai suuremaks kasvas hakkas kartma...