Eelmises osas:
Mikelle sai tagasi koju, aga puudub Primo, kes on tegelikult Mikellet otsimas koos Luciferiga.Praegu:
Samal ajal otsisid Primo ja Lucifer Mikellet metsast. Primol oli kõht tühjaks läind ja hakkas ulguma.
"Mis on kutsikas?" Küsis Lucifer, koer ikka ulgus ja hakkas jooksma.
"Kuhu sa jooksed??" Karjus Lucifer koerale järgi jooksma, "On alles kahtlane olend." Primo jooksis kodu poole kuna tal oli kõht tühi. Lucifer sai aru, et koeral on süüa vaja ja kasutas võlujõudu, et saada kiiresti Mikelle majja.
Kui Lucifer ja Primo teleporteerisid Mikelle majja nägid nad kahtlast vaatepilti, Mikelle ja Jack kallistavad ja Mikelle nutab. "Mis siin toimub?" Küsis Lucifer kurjalt. Jack tundis hääle kiiresti ära ja lasi Mikelle lahti ja kummardas: "See pole see mis te arvate, Mikelle otsis tema kutsikat taga."
"Su koer on siin" Näitas Lucifer kutsikat ja siis lasi lahti, Primo jooksis kohe Mikellele sülle. Mikelle kallistas teda ja tänas. "Jack, rohkem sa ei puutu mu tütart nii, sa igavene pervar. Aga ma lähen." Lausus Lucifer ja kadus.
"Vanamees jääb ikka vanameheks." Lausus Mikelle naerdes ja Primot hoides, Mikelle ja Jack mõlemad naersid.
Õhtu möödus rahulikult ja öö kah, aga hommikul oli Han jälle mingi võõra mehega köögis teed joomas, Mikelle juba ausalt ei saanud aru palju neid veel tuleb, talle ei jää kõik nii meelde.
Han märkas, et Mikelle tuli ja lausus: "Vabandust, et nii vara, aga see siin on Azazel. Tagasi teel su isa palus ta kaasa võtta, kuna Jack tema arust väga ei kaitse sind." "Mmm.. okei, kus su särk on?" Küsis Mikelle Azazelilt, märgates, et tollel puudub särk. Han vastas otse: "Mis siin imeliku on? Ega ta paljad ei ole juh." Mikelle võttis selle peale tassi, mis ta kõrval seisis ja virutas Hanile vastu pead. "Aii, valus on, raisk!" Sügas Han pead.
"Ära siis nii räägi ja topi endale särk selga, Azazel!" Kõndis Mikelle minema.
"Küll on palju mehi mul majas nüüd." Lausus Mikelle enda ette. "Misasja, kes veel?" Ehmatas Jack Mikellet enda küsimusega. Mikelle vastas püsti tulles: "Han on mingi Azazeliga tagasi."
"Azazel??" Imestas Jack. Mikelle märkas, et Jack on imestunud ja küsis: "Kes ta on muidu?"-------------------21 osa lõpp-----------
YOU ARE READING
Varastatud hing (lõpetatud)
FantasyTüdruk kes sündis toredas peres, oli puhas nagu ingel ja oli väga ilus, aga mõne aja pärast hakkas pättusi tegema, kuna tüdruk oli noor siis arvati et see normaalne ja lihtsalt õpetati teda käituma. Tüdruk aga kui sai suuremaks kasvas hakkas kartma...