Eelmises osas:
Jack ei suutnud tagasi tulla ja Azazel proovib olla Mikellega, et Mikelle oleks Azazeliga.Praegu:
Mõne kuu pärast olid Mikelle ja Azazel väga head sõbrad.
Mikelle ärkas hommikul selle peale, et Azazel äratas teda, et öelda ta käib poes.
Mikelle lõpuks tuli püsti ja läks jalutama. Jalutades nägi ta palju paarikesi, kes olid õnnelikud, Mikelle oli väga kurb ja mõne aja pärast hakkas padutama vihma, mõne sekundiga oli tänav tühi ja Mikelle oli üksinda vihma käes. Ta nuttis, oli läbimärg ja külmunud.
Mikelle kõndis ja lootis, et Jack ikka tuleb praegu ja kallistab teda tagant.
Aga seda ei juhtunud. Mikelle nägi, et kassipoeg oli tee peal ja auto tuli suure hooga ja Mikelle kiirustas teda päästma ja ta suutis tänu paarile sekundile päästa ennast ja kassipoega, Mikelle istus kassipojaga tee ääres, kui järskult tuli suuremat sorti kass ja kassipoeg jooksis tema juurde, see oli vist kiisu ema. Mikelle tundis hästi, et suutis vähemalt kellegi päästa surmast. Ta hakkas jälle nurgas nutma. Tema silmes olid mälestused Jackiga:
"Ma tulen tagasi, ma luban!"
"Oleme söbrad?"
"Ma kaitsen sind enda eluga!".
Ta naeratus ja kõik, ma tahan seda tagasi. "Miks ma ei öelnud seda siis kui oli võimalus?" Ütles Mikelle oma ette nuttes. Mikelle kükitas tänava nurgas, kus polnud kedagi, ainult paar kodutut kassi.
Kui Azazel tagasi jõudis märkas ta, et Mikelle on läinud. Ta võttis vihmavarju ja jooksis välja Mikellet otsima, ta karjus, aga Mikellet polnud näha kuskil.
Mikelle ikka nuttis, niikaua kui tema juurde tuli väike tüdruk: "Tädi, miks te nutate?" Vaatas tüdruk Mikellet, "Kas soovite kommi?" Ulatas tüdruk Mikellele pulgakommi, "Aitäh sulle." Tänas Mikelle teda. Tüdruk lahkus ja Mikelle mõtles minna katusele.
Mikelle läks katusele, ta seisis ääre peal ja karjus: "KAS MA NÄEN SIND VEEL KORD?" Mikelle seisis mõnda aega ja pärast istus.Kuna vihm oli juba läbi saanud siis kui Mikelle katusele tuli, oli Mikelle juba natuke kuivanud.
Mikelle enam ei suutnud olla ja otsustas ikka alla hüpata. Ta läks ääre peale ja just siis tuli Azazel ja nägi, et Mikelle juba hüppab alla....-------------------24 osa lõpp-----------
YOU ARE READING
Varastatud hing (lõpetatud)
FantasyTüdruk kes sündis toredas peres, oli puhas nagu ingel ja oli väga ilus, aga mõne aja pärast hakkas pättusi tegema, kuna tüdruk oli noor siis arvati et see normaalne ja lihtsalt õpetati teda käituma. Tüdruk aga kui sai suuremaks kasvas hakkas kartma...