4μμ
Ολο το βραδυ δεν κοιμηθηκα...Σκεφτομουν ολα οσα ειχαν γινει πριν λιγες ωρες!
Ειπαμε τοσο πραγματα,αν και ασημαντα, για εμενα ηταν τοσο σημαντικα..Ηθελα να ξερω τα παντα για εκεινον. Να μπω μες στην ζωη του και να μην φυγω ποτε απο εκει.Ποτε μου δεν πιστεψα στον ερωτα με την πρωτη ματια,μεχρι την στιγμη που τον ειδα και ενιωσα ενα πρωτογνωρο συναισθημα μεσα μου.Σαν η καρδια μου να θελει να βγει απο μεσα μου και να αγγιξει την δικια του.
Δεν ξερω τι εντυπωση εκανα σε εκεινον,αλλα σιγουρα δεν ενιωσε σαν και εμενα.[...]
Το πρωι με ξυπνησε το φως του ηλιου.
Αλλα ενα βαρετο Κυριακατικο πρωινο ξημερωσε για εμενα! Εφαγα πρωινο και ξεκινησα κατευθειαν τα μαθηματα μου. Για καποιο περιεργο λογο δεν μπορουσα να συγκεντρωθω. Προσπαθησα πολυ ομως και επιτελους καποια στιγμη τα τελειωσα.
Πηρα το κινητο μου να δω την ωρα και προς μεγαλη μου εκλπηξη ηταν 18:00! Μπηκα κατευθειαν και για μπανιο,ντυθηκα βαφτικα,εφτιαξα τα μαλλια και περιμενα την Αφροδιτη να ερθει να με παρει. Απ'οτι καταλαβα θα πηγεναμε σε εναν αγωνα μπασκετ που επαιζαν κατι φιλοι της.
Το κουδουνι χτυπησε και συναντιθηκα με την Αφροδιτη. Σε ολη την διαδρομη εκεινη δεν σταματουσε να μιλαει για τον αγαπημενο της. Σχεση 1 χρονου ηταν και τα πηγαιναν υπεροχα! Ηθελα και εγω να της μιλησω για εκεινον,τον Χρηστο,αλλα σκεφτηκα πως μπορει απλα να ηταν μια παρορμηση της στιγμης.
Φτασαμε στο γηπεδο και μπαινοντας μεσα,αντικρισα εκεινον.. Ηταν τοσο ομορφος. Δεν περιμενα να τον δω ξανα. Και παλι εκεινες οι πεταλουδες στο στομαχι μου εκαναν παρτυ.
Πηγαμε κοντα του,χαιρετηθηκαμε και κατσαμε διπλα του. Δεν μπορουσα να πιστεψω οτι ημουν και παλι κοντα του.
Ο οποισδηποτε θα μπορουσε να καταλαβει οτι μονο τον αγωνα δεν παρακολουθησα.Ο
ταν τελειωσε εκεινος προσφερθηκε να μας γυρισει σπιτι αλλα η Αφροδιτη προτιμησε να μας γυρισει ο πατερας της. Που να ξερε..
Εγω- Αφροο..
Αφροδιτη- ελαα Ευρι
Εγω- Μαρε-..
Αφροδιτη- Αστο μην το πεις καταλαβα ο Ηλιας ετσι; Λογικο! Καλα τους κοιλιακους του τους ειδες; Στο ορκιζομαι αν δεν ημουν μαζι με τον Νικο θα ημουν με τον Ηλια. Τελοςς!Εγω- Ο Χρηστος..
Αφρο- Ο Χρηστος τι;
Εγω- Ο Χρηστος μαρεσει..
Η Αφροδιτη σοκαριστηκε για καποιο λογο και με κοιταξε λες και ημουν εξωγεινος
Αφρο- Συγγνωμη,θες να μου πεις οτι απ'ολα τα γκομενακια εκει μεσα εσενα σου εκανε κλικ ο Χρηστος;😨
Εγω- Ε τι θες να κανω μωρη αυτος μαρεσειι
Αφρο- Καλα θα κανονισω εγω για εσενα
Εγω- Κανονισε να κανεις καμια βλακεια μονο αυτο σου λεω
Αφρο- Ευριιι ξερω τι κανω[...]
Μετα απο λιγο ηρθε ο μπαμπας της και μας γυρισε σπιτι.
Ειχε νυχτωσει για τα καλα οποτε πηγα για υπνο.ΓΕΙΑΑΑ ΣΑΣΣ
Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το κεφαλαιοο!
Τι πιστευτε οτι θα γινει αραγε στην συνεχειαα??
Γραψτε μου στα σχολια τις ιδεες σας ,για να δω τι πιστευετε!
Μην ξεχασετε να πατησετε το αστερακι❤
Λοβ υ αλλ🌹-Χριστίνα
YOU ARE READING
Εφηβικοί Ερωτες
RomanceΜπορεί άραγε να επιβιώσει ο έρωτας μεταξύ δύο εφήβων στην ψυχρη εποχή στην οποία ζούμε; Βασισμένη σε πραγατικά γεγονοτα!