🔥Κεφαλαιο 4🔥

41 5 1
                                    

   Και τοτε..
Και τοτε αφου χαιρετησε την Αφροδιτη,με πιανει και με αγκαλιαζειιι.. Εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου. Δεν μπορουσα να πιστεψω αυτο που μολις ειχε γινει.
Το μονο που ηθελα ειναι να μεινω για παντα εκει.. μεσα στην αγκαλια του,να ακουω τον χτυπο της καρδιας του για ολη μου την υπολοιπη ζωη.

Μετα απο κατι δευτερολεπτα δυστηχως επιστρεψαμε στην πραγματικη ζωη. Και μπηκαμε μεσα στο μαγαζι. Καθησε η Αφρο διπλα στον Γιαννη και εγω διπλα στον Χρηστο. Συζητουσαμε ασχετα πραγματα ολοι μαζι,αν και απ'οτι καταλαβα εκεινος ηταν πιο ντροπαλος απο την προηγουμενη φορα. Καποια στιγμη αποφασισαμε να κανουμε καμια βολτα. Εγω αρχισα να μιλαω περισοτερο με τον Χρηστο και χωρις να το καταλαβουμε περπατουσαμε οι δυο μας και συζητουσαμε ανεμελα.
Χρηστος- Μονη σου θα πας σπιτι;
Εγω- Εμ λογικα θα πω στον μπαμπα μου να ερθει να με παρει,γιατι;
Χρηστος- Ε τιποτα μωρε ελεγα μηπως ηθελες να σε παω
Περιττο να πω οτι πηγα να πεθανω απο χαρα
Εγω-  Βασικα δεν ξερω αν μπορει σιγουραα,(ψεμαααα)οποτε αν θες παμε μαζι!
Χρηστος-Ωραια τελεια

Μετα απο λιγο χαιρετησαμε τα παιδια και ξεκινησαμε για το σπιτι.
Εκεινος αρχισε να με ρωταει για τις προηγουμενες σχεσεις μου και μετα μου ελεγε και εκεινος για τα δικα του.
Περιπου στα μισα της διαδρομης μου επιασε και το χερι. Αν μας εβλεπε κανεις σιγουρα θα μας περνουσε για ζευγαρι. Ηταν τοσο γλυκο. Ισως τελικα και αυτος να νιωθει κατι δεν ξερω.
Οταν φτασαμε σχεδον σπιτι μου ηταν η στιγμη μου ολα επιβεβαιωθηκαν.
Εγω- Να σου πω δεν με αφηνεις εδω,γιατι δεν θελω να μας δει κανεις
Χρηστος-Ναι αμεε. Να ξανα κανονισουμε ομως αν ειναι....οι δυο μας αυτη τη φορα...!
Εγω-Ναι φυσικα
Και τοτε με παιρνει και με αγκαλιαζει ξανααα😍
Και μεταα εγινε κατι που δεν το περιμενα.. Σκυβει σιγα σιγα και με φιλαειι.
Επειτα φευγει και μου λεει τα λεμεε
Εγω εμεινα εκει διπλα σε αυτη την κολονα που δωσαμε το πρωτο μας φιλι. Δεν ηταν ιδιο με κανενα αλλο φιλι. Ηταν κατι το τελειως διαφορετικο.
Για μερικα ακομα λεπτα καθομουν εκει μονη μου και αναλογιζομουν τι ειχε μολις γινει.
Φτανοντας στο σπιτι,επειτα απο την κλασσικη ανακριση των γονιων μου πηγα για υπνο και κοιμηθηκα βλεποντας τα πιο ομορφα ονειρα.



ΓΕΙΑΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ💜
ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?
ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ??

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙ🌹
ΛΟΒ Υ ΑΛΛ❤

ΧΡΙΣΤΙΝΑ



Εφηβικοί Ερωτες Where stories live. Discover now