....
Την επομενη ημερα με το που ξυπνησα πηγα στο κινητο και ειδα μηνυμα του..Η μερα ξεκιναει καλα σκεφτηκαα..Ηταν Κυριακη οποτε το πρωι εκανα τα μαθηματα μου και το απογευματακι πηγα στο σπιτι της αλλης μου κολλητης της Αθηνας,και ηταν μαζι της και το αγορι της ο Στεφανος και πολυ καλος μου φιλος.
Στεφανος-Δεν ξερω ρε Ευριδυκη κατι δεν μαρεσει σε αυτον τον Χρηστο
Αθηνα-Καλα νωρις ειναι ακομα θα δουμε πως θα εξελιχθουν τα πραγματα.
Εγω- Δεν ξερω για εσας,εγω παντως τον βρισκω υπεροχο!
[....]Δευτερα 30/1/17
Μιας και σημερα ηταν αργια μαζευτηκαμε ολες το πρωι στο σπιτι της Νεφελης και καθισαμε εκει πριν παμε σχολειο για την κοπη της πιτας.
Η Αφροδιτη ολη την ωρα μιλουσε στο κινητο με τον κολλητο της τον Γιαννη ο οποιος ηταν και κολλητος του Χρηστου. Μολις επιτελους το κλεισανε ολες περιμεναμε με ανυπομωνισια να μαθουμε τα νεα.
Αφρο-Λοιπον,του αρεσεις και θελει να ξανακανετε κατι!
ΟΛΕΣ-ΑΑΑΑΑ ΟΜΓΓΓ ΤΕΛΕΙΑΑΑ
Αφρο-Δεν τελειωσα καλεε
Επισης σημερα θα βγητε οι δυο σας τωρα το πρωι μετα το σχολειο.
Εγω-Τιιιι και ποτε θα ετοιμαστωωω πωπω
Λυδια-Ελα κοριτσια φερτε οτι εχετε να ξεκινησουν οι ετοιμασιες
Αρχισαν λοιπον ολες τους και με εβαφαν κλπ
Μολις ετοιμαστηκα η Μυρτω με πηγε μεχρι εκει που ειχαμε κανονισει. Μου ευχηθηκε καλη τυχη και εφυγε.
Εγω ειχα τρομερο αγχος. Μετα απο ενα λεπτο εμφανιστηκε και εκεινος. Αγκαλιαστηκαμε και αρχισαμε να κανουμε βολτες.Σε ολη την διαρκεια της βολτας μας ηταν πολυ γλυκος και τρυφερος!Αυτο που με χαλασε ομως λιγο ειναι οτι ειχε παρα πολλες γνωστες και ολη την ωρα αυτες τον χαιρετουσαν!
Καποια στιγμη καθισαμε σε ενα παγκακι και με ξαναφιλησε💓
Μου ειπε οτι περναει πολυ ωραια μαζι μου και οτι θα ξανακανονισουμε πολυ συντομα!
Και αφου με αγκαλιασε ξανα εφυγε!
Εγω φυσικα πηρα κατευθειαν τα κοριτσια τηλεφωνο να τους πω ολα τα νεα και εκεινες καταενθουσιαστηκαν!Μετα απο λιγο γυρισα στο σπιτι. Φυσικα δεν ειπα τιποτα στους γονεις μου γιατι δεν εγκρινουν τετοιου ειδους σχεσεις και θα ειχα πολλα προβληματα αν μαθαιναν κατι τετοιο.
Καθημερινα μιλαγαμε μεσω μυνηματων και μου εδειχνε συνεχως το ενδιαφερον του....Γειαα σας και παλιι
Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το παρτ
Τι θα γινει αραγε στην συνεχεια; Θα τα φτιαξουν;!
Μην ξεχνατε να πατατε το αστερακι
Λοβ υ αλλ💓💓Χριστινα
STAI LEGGENDO
Εφηβικοί Ερωτες
Storie d'amoreΜπορεί άραγε να επιβιώσει ο έρωτας μεταξύ δύο εφήβων στην ψυχρη εποχή στην οποία ζούμε; Βασισμένη σε πραγατικά γεγονοτα!