ROZMOWA.
Tak wogóle co z domem?
mieszka tam ktoś?
- Nie.. Z tego co wiem to nie. Nikogo tam nie widziałam więc chyba nie.
-Okej. Bo wiesz chciała bym zabrać kilka rzeczy. Jakieś zdjęcia mamy czy mój pamiętnik.
-Jak chcesz to mogę jechać z tobą wiem że to dla ciebie trudne.
- Zrobiła byś to dla mnie?
- Jasne!
- Dobra! Tylko zawołam pana Staśka żeby przygotował samochód i kilka pudeł.
- Ok.. ale kto to ten Pan Stasiek?
- AA zawozi mnie gdzie chcę i pilnuję żeby nic mi się nie stało.
- Aa już rozumiem.
- Dobra lecę poczekaj tu ok?
Ok.
~~ W oczach Liv.
Pojadę z nią bo wiem że to dla niej trudne bo w końcu tam ostatni raz widziała mame i te wszystkie wspomnienia.
W sumie i tak się pozbierała. Dobrze że tu jest bo myśle że tam nie dała by rady psychicznie..
-Jestem!!! Wparowała do pokoju Ana.
-Ok. Za ile mamy zejść na dół?
- w sumie to już. Tylko wezmę kilka rzeczy.
Ok. Czekam na dole.
~~ W oczach Any.
Chcę tam jechać ale z jednej strony nie chcę. Te wspomnienia , mama , nawiedzenie.
Trochę się boję ale na szczęścię będzie ze mną Liv i pan Stasiu.
- Jestem. Możemy jechać. Powiedziała dziewczyna z lękkim stachem w głosie.
- Dobrze jedziemy..
Godzinę później byliśmy już na miejscu. Gdy wysiadłam z Auta miałam ochotę z powrotem do niego wziąść..
Złapałam Liv za rękę i przeszłam kilka kroków aż po drzwi po czym otworzyłam drzwi kluczem i weszłam do środka.
Na 1 spojrzenie wszystko było jak zawsze.
Z wyjątkiem jednego.
Nie było tam mamy.
Po chwili pan Stasiek podał mi i Liv 2 duże pudła.
~~ Oczami Liv.
Przyznam że sama bałam się tam wejść. Bałam się co nas spotka.
Ale na pewno bałam się mniej niż Ana
Było u niej widac straszny strach i było widać jak łzy napływają jej do oczu.
~~ Oczami Any.
Pierwsze kroki skierowałam do salonu żeby zabrać kilka książek i jakieś zdjęcia mamy.
Gdy otworzyłam szafę spadł mi na głowę duży brązowy notes z napisem na okładce ,,Ana".
Był to chyba pamiętnik mamy bo odrazu przeczytałam 1 stronę gdzie była opisana mama a potem ja.
Odrazu schowałam go do pudła. Wzięłam zdjęcia i kilka książek i skierowałam się na górę.
Szłam korytarzem następnie skręciłam w mój pokój gdzie ukazała mi się Liv.
Gdy weszłam do pokoju odrazu wszystko mi się przypomniało.
Nauka,nocki z Liv,mama i dużo innych rzeczy.
Rozejrzałam się do okoła.
Wszystko stało tak jak zawsze.
Najpierw podeszłam do biurka zabrać zdjęcie moje i Liv następnie jakieś zeszyty i oczywiście mój pamiętnik!
Podoba się zostaw gwiazdkę☆☆
Buziak 😘
Przepraszam za wszystkie błędy.
CZYTASZ
Nawiedzona Księżniczka. ZAWIESZONE!!!
ParanormalMoże to przeznaczenie ? Może musi wykonać misję ? Przekonaj się sam/sama ;) ♡♡