ta sama noc ciąg dalszy !

29 7 0
                                    

Mówi Ana.
Krzyczała/Ł/ coraz głośniej mocniej aż uszy zaczęły mnie boleć.! Trochę się bałam ale nie pokazywałam tego bo wiedziałam ze coś mnie obserwuję. Gdy byłam już przy wejściu do kuchni coś mnie złapało za rękę i wyszeptało nie idź tam! W tedy ja bardziej chciałam tam iść zobaczyć co krzyczy co prosi o pomoc. Chciałam żeby mama jak najszybciej tu była naprawdę się bałam tym bardziej ze nigdy mi takie coś nie zdarzało..
Złapałam za klamkę od drzwi do kuchni i pociągłam z nią leciutko drzwi uchyliły i ktoś krzyknął nie wchodź tam !!! Ja przestraszona puscilam klamkę i drzwi same się otworzyły.
Zamknęłam oczy, bałam się ich otworzyć bałam się co zobaczę. Stałam tam z dobre 10 minut, odliczałam czas.. Miałam pustkę w głowie słyszałam tylko słowa ,,Pomóż mi, uratuj mnie proszę " Słowa były mówione Z smutkiem,strachem..
Gdy otworzyłam oczy widziałam mame która macha do mnie i mówi skarbie co się dzieje ? Ana wszystko dobrze ? I patrzyła na mnie z troską i strachem.
Nie wiedziałam co się dzieje.. przetarłam oczy i przytuliłam się do mamy,powtarzając sobie to tylko sen rozumiesz Ana ?
Mama zapytała co się dzieje Ja odpowiedziałam ze nic i że musiało mi się coś śnić i poszłam na górę..

Spodobało się ? ♡♡☆☆ ZOSTAW ☆ to mnie motywuje

Nawiedzona Księżniczka. ZAWIESZONE!!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz