Stajyerlik

22 5 0
                                    

Evet uçağımız sonunda koreye inmişti.uçaktan indim ve korenin havasını iyice içime çektim ve bizi bekleyen arabaya bindik.Arabanın camını açtım ve etrafa baktım etrafta ünlülerin fotoğrafları vardı her yerde binalarda, içeceklerin ambalajında, kıyafetlerde ve daha sayamadığım bir çok yerde acaba ilerde bizde buralarda olabilecek miydik?ben bunları düşünürken zaten eve gelmiştik.evi gördüğümde bi eve bide ilaydaya bakıyordum gene biraz abartmıştı.Ben buna alıştığım için aldırış etmedim.eve girdik.odalarımıza yerleştik.ardından ilaydayla konuşmaya başladık.

Ben:mutlu musun yarım sm şirketinde çalışacağız

İlayda:mutluyum ama keşke bighit te çalışabilsek

Ben:ilayda bence böylesi daha iyi işimize odaklanırız

İlayda:bencede sonuçta orada exo shinne girls generatıon ve daha fazlası orda çok mutluyum koredeyiz ve hayallerimizi gerçekleştiriyoruz.

Bunları konuştuktan sonra yatmaya karar verdik.

Sabah olmuştu ilk iş günümüzdü.Artık erken kalkmak zorundaydık.saat 6 da kalktık üstümüzü makyajımızı yapana kadar bir saat geçti.bir saat içindede kahvaltı yapıp çıktık.insanların bizi tanımaması için maskemizi taktık ve yola koyulduk sonunda sm e gelmiştik sekreter bizi ceo nun odasına götürdü.ceoyla uzun uzun konuştuk.

Ceo:evet kızlar öncelikle bizim şirketimize geldiğiniz için teşekkürler.size sözleşmeden bahsedeyim.sözleşme 7 yıllık bir sözleşsme stajyerlik te içinde 7 yılın sonunda sözleşmeyi yenilemek isterseniz daha uzatırız.5 yıl boyunca erkek arkadaş yasak ...

(5 yıl boyunca erkek arkaaş yasağını  pek sevmemiştim ama yapacak bişey yok)

Ceo:evet kızlar sözleşme bu kadar

Sözleşmeyi imzalamıştık.ceo bize bir korece ad bulmamızı söylemişti.benimki park ha ri
İlaydanın ki ise kim hye soo
Adlarımızı bulduktan sonra sekreter bize şirketi gezdirdi o sırada şirkette pratik yapan red velvet i gördüm.Çok havalıydılar.pratikleri bittikten sonra joy bizi gördü hemen yanımıza koştu.

Joy:siz yeni gelen stajyerlersiniz değil mi türk olanlar

Ben:evet siz de red velvet ten joy sunuz sizi gördüğüme çok sevindim

Joy:hadi bırak şu sekreteri ben sizi gezdireyim

İkimizin kolundan tutarak bize her yeri gezdirdi.sonunda teşekkür ettik.Ve onu maskeli balomuza davet ettik.biz stajyer olabilirdik ama dünyaca ünlüydük bütün grupları maskeli balomuza çağırdık.partimize daha 1 hafta vardı.Sm şirketi herşeyi ayarlayacaktı.Ben bunların hayalini kurarken birden elinde kahve olan biri bana çarptı bu exo dan suhoydu
O bana çarptığına üzülürken ben onun yüzüne hiçbirşey olmamış gibi bakıyordum ayni bi salak gibi.sonunda uyandım.

Ben:sorun yok sadece bir kazaydı
üzülmenize gerek yok

Suho:ben kahvelerin ziyan olduğuna üzüldüm size niye üzüleyim ki

Ben şok olmuştum tam arkamı dönüp giderken kolumdan tuttu

Suho:sadece bir şakaydı tabiki size üzüldüm merhaba adım suho iyi anlaşıcaz stajyer

Ben:çok şakacı bir kişiliğiniz var memnun oldum ben de park hari

Suho: size hari demeyi tercih ederim hadi gel hari elimden tuttu ve sürüklemeye başladı kim hye soo (ilayda) da arkamdan geliyordu.exo üyelerinin olduğu odaya girmiştik ve exo üyeleri ile tanışmıştık.

BTS ve HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin