ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟΥΣ ΓΙΑΤΊ ΑΓΑΠΆΩ Ο ΒΛΆΚΑΣ ΑΓΑΠΑΩΩ..
172: Ακούω κάτι κατσαρίδες να συνουσιαζονται από την απέναντι βίλα κάθε βράδυ ΑΣΙΧΤΙΡ.
173. Τα ξανά βρήκα με τη Κουλα
174. Θα μάθετε πως στις διακοπές βολ 2
175. Σκέφτομαι να παντρευτώ
176. Αγόρασα ένα τρακτέρ τον Λάκη για τον Αντριου θα του τον κάνω δώρο στο γενέθλια του.
177 . Η Κελυ είναι έγκυος θα κάνει νταλικακια σαν τη Σουζι που θα κάνει τριδυμα αρτεμηδωρακια.
178. Δεν του φτανε ένα μου θελε 3 ο παλιό βλαχος ο Αρτ.
179. Εγώ επινόησα τον μπλε ανανά και τις τσουχτρες του Βυθού του Μπικίνι αλλά η τρελή η Μαρία μου τα κλέβει ΟΥΝΑΜΟΥΧΑΘΕΙ.
180. Η μνήμη της Κουλας αποκαταστάθηκε τελείως ιιιι.. ΘΥΜΆΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑΑ😍
181. Ο Γκρεγκορι βρήκε γκομενακι τη Καμιλα θα τη γνωρίσετε σύντομα .
182. Η ξαδέρφη μου η Αλισσα τα φτιαξε με έναν γιουτιουμπερ . Και δεν πολύ σιπαρω του μπι ονεστ.
183. Συγχωρεσα τη προ γιαγια Μοσχ και της αγόρασα ένα σκοινί ελπίζω να μην βασανίζει τον προπάππου Πετρακη με αυτό !
184. Ο παππούς Βρασίδας θέλει να παίξει τον βασιλιά και εγώ αργω να ανεβάσω Κεφάλαιο.
Μωρ θέλετε κεφαλαιο στο αρχαίο μπαντ μποι;
185. Τα ψιλο βρήκα με τον Αρτ και αύριο θα πάμε για μωρουδιακα. Θα γίνει καλός πατέρας ο σκασμένος στον άνεμο συγκινήθηκα .
186. ΕΓΏ ΠΟΤΈ ΘΑ ΓΊΝΩ ΠΑΤΈΡΑΣ ΚΟΥΛΑ;
187. Το τραγούδι πάνω λέει
" Ι σει φακ γιου γουαιλ αιμ θινκιγκ γιου αζ μαι χασμπαντ "(I say fck you while I'm thinking you as my husband )
Μου θύμισε το Μαρουλακι με το κρας!
188. Πήρα ένα καινούριο κατοικίδιό τον Σελοτειπ είναι μυρμήγκι και πολύ ξηγημενο παιδί.
189. Βγήκα Νταλικερης της χρονιάς και Καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος Νταλικερης στα Ntalikeristika Awards ανάμεσα σε 500 συμμετέχοντες.
190. Αύριο θα πάω για καφεδάκι με τον Νικ τον Κρομτον για να συζητήσουμε για τη συνεργασία μας .
191. Θα παίξω στον επόμενο Τζειμς Μποντ θα υποδηθω τη σακούλα!
192. Χθες χόρευα το καλύτερο τραγουδι εβερ.
193. Για τον Αύγουστο θα μείνω στη βίλα στο Ελ ΕΙ.
194. Απελεισα τον παλιό μου σεφ και πηρα τον "Άγνωστο Μάγειρα " τον έχω δέσει με ένα λουρί και του πρηζω τη ζωή να μάθει να ενοχλεί τη γιαγιά Κατινα!
195. Η μαμά μου είπε ανωστη μια γαλλική σαμπάνια και τωρα κλαίει με μαύρο δάκρυ!
#αγαπαει_γαλλια #Δεντοεννουσε
196. Έκλεισα εισιτήρια για τη συναυλία του Χαρίλαου 13 Ιουλίου του 18' στο ΕΛ ΕΙ ΑΙΜ ΕΚΑΙΝΤΕΝΤΤΤΤ
197. Η κόρη του Λάκη Μπλε Σμιθ είναι γλυκουλινι θέλω και εγώ
198. Η Κουλα είναι γλυκουλα πλέον.
199. Θα πάω στα ΤΙΝ ΤΣΟΙΣ ΑΓΟΥΟΡΝΤΖ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΦΊΛΟΥ ΜΟΥ.
200. Κλείσαμε τον Νειθαν σε κεντρο αποτοξίνωσης το είχε πάρα κάνει ο μπεκροκανατας!