ΝΈΑ ΣΕΙΡΆ .
#ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ_ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ
Γεια σας φίλοι μου , Μπαμπιτσες,Μπαμπιτσονια, Κουτάβια, Φαντάσματα, Άκυροι τύποι που με παρακολουθείτε (ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΖΩΉ ΡΕ;) Σημερα θα υλοποιήσουμε κάτι μοναδικό.
Πάρτε ένα αναψυκτικό ένα σνακ γιατί σήμερα πρόκειται να σας διηγηθώ ιστορίες και αλήθειες για ένα από τα πιο σύνηθες φαινόμενα εδώ μέσα στο κομιουνιτυ.
ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΉΡΕΣ ΘΑ ΜΙΛΉΣΟΥΝ ΟΥΥΥ ΓΕΑΑΑ
Και θα μας διηγηθούν πως είναι να είσαι χαρακτήρας βιβλίου .
Τέλειο;
ΑΧ ΠΆΜΕ
ΘΕΜΑ 1: BAD BOYS ΦΥΣΙΚΆ!
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Φόρεσα το μαύρο δερμάτινο μπουφάν μου και κοίταξα φευγαλέα το όμορφο πρόσωπο μου στον καθρέπτη. Ήμουν τόσο μαναρο-μανουλο σημερα που και θηλυκή γάτα να με έβλεπε θα έβγαζε ανθρώπινη λαλιά και θα φώναζε "ΒΊΑΣΕ ΜΕ ".
Ω γεια σας δεν σας ειδα εκει. Ειμαι ο Χαρίλαος Σταλίδης κάποιες φορές γίνομαι Κολτόνης Χεινίδης και άλλωτε Φρανσίσκος Λακοβίφσκης. Αν με κοιτάξεις καλύτερα θα παρατηρήσεις πως φέρνω λίγο και σε Ζεινοχαρια Μαλικοπουλο .
Στο τσακιρ κέφι με φωνάζουν και Στεφανος Τζειμιδης.Φοράω μαύρα γιατί μου έχει πεθάνει όλο το σόι και βασανίζεται η ψυχή μου. Το μαύρο αντανακλά το σκότος που επικρατεί εκεί μέσα.
Αν κοιτάξεις τα γαλαζοπράσινα μου μάτια θα δεις πόνο και θλίψη .Όταν γίνομαι Ζεινιδης Μαλικοπουλος γουατεβερ θα βρεις τον πονο στα όμορφα καστανοσοκολατι ματια μου. Μην ανησυχείς δεν θα τα χαλάσουμε για το χρώμα τωρα!
Είμαι σε γενικες γραμμες σκοτεινός τυπάς συνήθως κλαίω τη μοίρα μου όταν δεν πηδάω ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ και εχω εφιάλτες κάθε βράδυ.
Ξεσπάω τον πόνο μου στο ποτό.Μπα.. Για 15 κεφάλαια και μετά δια μαγείας το κόβω .
ΕΊΔΕΣ ΡΕ ΑΛΚΟΟΛΙΚΕ ΝΕΙΘΑΝ; ΒΛΈΠΕ ΝΑ ΜΑΘΑΊΝΕΙΣ!
Είμαι ΚΑΙ βιαστής , όταν βλέπω δηλαδή τρύπα χωνομαι.
ΣΥΜΒΟΥΛΉ ΠΡΟΣ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΑΓΟΡΑΡΟΥΣ ΆΟΥΤ ΔΕΑΡ: ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΊΖΕΣ . ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΦΟΡΆ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΊΜΑΣΑ ΝΌΜΙΖΑ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΓΕΊΡΕΥΕ ΚΟΤΌΠΟΥΛΟ. Η ΓΙΑΓΙΆ ΚΑΤΊΝΑ ΠΧ .(ΈΦΤΙΑΧΝΕ ΦΛΑΜΙΓΚΟ ΟΜΩΣ)
ΤΕΛΙΚΆ ΉΤΑΝ ΤΟ ΛΟΥΚΆΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙΓΌΤΑΝ!
Όπως έλεγα είμαι βιαστής . Εγώ δεν ερωτεύομαι. Δεν έχω χρόνο γι'αυτά. Έχω θηλυκά να ξεπαρθενιασω και να παρατήσω σαν στημένες λεμονοκουπες.
Φυσικά και καπνίζω σαν τη Χαλυβουργική. Για ποιον με περάσατε Ε;
Κάπνισμα = Αγνή Παρθένα Μπαντμποιλα.
(Παρθενα σαν την κυρία Μερόπη που αφού την επισκεφθώ θα σταματήσει να είναι)
ΕΓΏ ΡΟΜΑΝΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΚΑ ΔΕΝ ΘΈΛΩ .
ΣΥΝΟΥΣΊΑ ΚΆΠΝΙΣΜΑ ΠΟΤΌ ΥΠΝΟΣ ΦΑΊ ΒΌΛΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΟΥ ΡΙΠΙΤ.
Έχω και κάτι φίλους έτσι για μπακαπ . ΟΙ δύο μυαλό έχουν οι άλλοι ακόμη το ψάχνουν στα γαριδάκια.
Όταν πατάμε τρίζουν τα πεζοδρόμια από την αντριλα τα κοριτσάκια πέφτουν ξερά και τα καλα αγοράκια ζηλεύουν που τους τρώμε τα γκομενακια.
Αυτή είναι η ζωή μου ντοουπ αζ φακ , μπαντμποιστικη και φακμποιστικη.
Πάω τώρα να δω τους νεκρούς μου συγγενείς να κλάψω και μετά θα πάω σχολείο.
Χεστηκα αν θα μπω 4ηωρα.
Είμαι ο βασιλιάς των μπαντ μποιζ και κάνω οτι ΓΟΥΣΤΆΡΩ!
Ελπίζω να μην γνωρίσω κανένα φυτό εκεί πέρα . Πρώτη μέρα ντροπή είναι .
Χάλασε και το ποτηστηρι δεν εχω και σπορους πως θα το συντηρησω ε; ΜΟΥ ΛΕΤΕ;
ΤΟΥ ΜΠΙ ΚΟΝΤΙΝΙΟΥΝΤ
[ΕΙΣ το επόμενο παρτ θα έχουμε τον κολλητό του μπαντ μποι νούμερο 1 και θα μας μιλήσει για τη ζωή τους ως μπακραουντ του κακου αγοριού. ΜΗΝ ΤΟ ΧΆΣΕΤΕ ]
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Έλεγα να κάνω εξπεκτενσιον αλλά βαρέθηκα και εκανα τούτο το κολοκύθι .
ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΌΛΗ Η ΣΕΙΡΆ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΝΤ ΑΓΌΡΙ ΝΤΟΝΤ ΓΟΥΟΡΥ ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΆΚΙΑ ΣΑΣ .
-ΠΑΡΑΚΑΚΩ ΠΟΛΥ ΜΗΝ ΘΙΧΤΕΙΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΙΧΤΕΙΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ:(
(ΜΠΆΜΠΗΣ ΙΖ Ε ΜΠΑΝΤΑΣ )
Το περιεχόμενο της εν λογω σειράς είναι ΣΑΤΙΡΙΚΌ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΈΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ ΌΤΑΝ ΤΟ ΓΡΆΦΩ.
ΓΡΆΦΩ ΒΆΣΗ ΤΟΥ ΤΙ "ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΈΡΟΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ
Και εγω γράφω στορυ με μπαντ μποι. Μόνο που δεν μου έχει βγει πολύ μπαντ:(
*Πάντως ανέβηκε πολυ γρήγορα γι'αυτό γράφουν ολοι με μπαντ μποιζ*
ΜΠΆΜΠΗΣ ΙΖ ΜΠΑΚΚΚΚ