Story time

89 27 20
                                    

Καλώς ήρθατε πάρτε ενα αναψυκτικο καθίστε σε μερικά κούτσουρα γιατί δεν έχουμε λεφτά για πολυτέλειες.  Βασικά δεν έχω ακόμη γιατί δεν ξερω αν το θυμαστε αλλα έχασα την παλιά ζωη μου .

Τέλος πάντων καθίστε στα κουτσουρα και ακουστε ένα στορυ απο τη παλιά ζωη του Μπάμπη που θυμήθηκα χαρης τη τρελή.

Και που λέτε μετά την αποκάλυψη του ριαλ προφίλ της το φαντομ χάθηκε και έμεινα χωρίς μπαμπιτσες . Εγω αυτό φοβόμουν .

ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΡΧΌΤΑΝ ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ Η ΠΕΛΑΓΊΑ Η ΜΟΥΣΤΟΞΥΔΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΊΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΠΕΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ (ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΔΙΆΒΑΣΕ ΜΌΝΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤ #ΚΑΚΙΑ ΒΟΛ1)

ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙ'ΑΥΤΆ ΤΑ ΠΙΟ ΨΕΎΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΆ ΟΠΊΣΘΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΛΥ ΜΠΑΜΠΙΤΣΟΝΙΑ.

ΘΑ ΜΙΛΉΣΩ ΓΙΑ ΈΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΜΠΑΜΠΙΤΣΟΝΙ ΠΟΥ ΟΝΌΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΊΓΟΥΜΕ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΤΣΟΝΙ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΛΆ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΆ ήταν πολύ καλο μέ τον Μπάμπη μου φερόταν σαν καλή φαν.

Το θέμα είναι ότι δεν είμαι κουαιτ σόυρ αν πρόλαβε να δει το ριαλ γιοσερνειμ.

Οπως και να  έχει δείχνει στήν Μαρία οτι δεν τη συμπαθει και στον Μπάμπη οτι τον λατρεύει.

Δεν εχω ιδέα αν ξέρει ότι είμαι αυτή αλλά η όλη κατάσταση με φρικάρει καμία ημέρα θα την σκοτώσει τη κακόμοιρη και μετά θα αναρωτιέται τι απέγινα εγώ  ο ίδιος .

Δεν έχουν μιλήσει σε τίποτα περισσότερο από κάτι  σχόλια σε κάτι τοίχους αλλα και παλι η μπαμπιτσα φαινεται να την μισεί για κάποιο λόγο .

ΓΟΥΑΤΔΕΦΑΚ ΚΑΛΕ ΔΗΛΑΔΉ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΊΜΑΙ ΣΚΎΛΑ; ΝΑ ΓΊΝΩ ΜΠΆΜΠΗΣ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΏ ΞΗΜΕΡΏΜΑΤΑ ΔΊΝΟΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟΦΗΜΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΈΣ; 

*ΜΠΙΙΙΙΙΠ*

Καλησπέρα λαε ο ηλιθιος ο Μπάμπης είναι ηλίθιος καί το παραεκανε γι'αυτό του χακαρα το προφίλ .

ΑΡΤΕΜΗΔΩΡΑΣ ΓΟΥΙΛ ΡΑΙΖ

#ΑΡΤΕΜΙΔΩΡΙΤΣΕΣ

Keeping Up With Babis 2Where stories live. Discover now