ΘΙΝΓΚΣ ΓΟΥΙ ΟΛ ΝΤΟΥ ΙΝ ΟΥΑΤΠΑΝΤ

105 33 87
                                    

Υπάρχουν κάποια πράγματα που όλοι εμείς οι σαβατζιαρηδες κάνουμε,  κάναμε ή θα κάνουμε εδώ μέσα .

ΠΆΜΕ ΝΑ ΔΕΊΤΕ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ ΜΕΝΔΙΟΥΜ και θα πέσω αν όχι σε όλα σε ΠΟΛΛΆ ΜΕΣΑ...

1. ΦΆΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΌΠΕΡΑΣ ΔΙΆΒΑΣΜΑ  .

Όλοι το μισούμε,  όλοι το απεχθανομαστε . Δυστυχώς όμως.. ΌΛΟΙ το κάναμε. Ο λόγος για το αγαπητό σε όλους  (ΙΟΥ) φαντασματο-ΔΙΆΒΑΣΜΑ.

●Είτε  τις πρώτες μέρες της περιήγησης μας στο Wattpad  επειδή ήμασταν βλαμμένα και δεν ξέραμε την τυφλά μας .

●Είτε επειδή ντρεπομασταν λες και θα μας φάει το τέρας της λίμνης του Αμπού Ντάμπι.

●Είτε επειδή διαβαζαμε off-line.

●Και υπάρχει και η  κατηγορία των σκουληκιασμενων σιχαμερων σαυρών της λάσπης του δάσους του Καζακσταν που κάνουν ghost reading για να αντιγράφουν ανενόχλητοι.

Αν ανήκεις στη τελευταία κατηγορία...

Θα σου δωσω μια συμβουλή! 

Βαψου θάλασσα Και πηδα στο μπλε!


2. ΑΝΩ ΤΩΝ 18

Ναι μουσίτσα σε βλέπω εκεί πέρα.
Ξέρω τι έκανες στα 12α σου γενέθλια .

Κομ ον ναου. Όλοι μας έχουμε διαβάσει ενα "άτακτο " βιβλίο πριν καν πλησιάσουμε τα 18.

Όχι ένα... 10-20 ... ΤΙΣ 50 ΑΠΟΧΩΡΉΣΕΙΣ ΑΠΈΞΩ ΚΌΝΤΕΨΑΤΕ ΝΑ ΜΆΘΕΤΕ! (ΌΧΙ ΜΆΘΑΜΕ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ Μ'ΑΡΈΣΟΥΝ ΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ-50ΑΠΟΧΡΩΣΙΑΡΙΚΑ ΠΛΕΟΝ)

Μην το αρνείστε είναι κάτι το φυσικό!  Πως αλλιώς θα συμπεριλαμβανόταν 4000 στη λίστα του σπαλιαρα; ΣΙΓΆ ΜΗΝ ΉΤΑΝ ΟΛΕΣ ΕΝΉΛΙΚΕΣ .

3.  ΚΡΑ ΚΡΑ ΜΩΡΉ ΚΑΡΑΚΑΞΑ 

Φταίει πως αργει να ανεβάσει Κεφάλαιο ; Φταίει πως... Εχει καβαλήσει τον Κάλαμο και σου κάνει πλανήτες τα μπολς; (Αν με πιάνετε ) . Φταίει το οτι σου σπάει τα νεύρα γενικότερα; 

Δεν ξέρω τι φταίει . Αλλά παράδοξου το ! Έχεις και εσύ βρισει-κραξει  εναν/μια συγγραφέα για τον Άλφα,  Χι, Ψι, λόγο.

ΜΗΝ ΤΟ ΑΡΝΕΊΣΑΙ 🙂

4. Του μπαντ μποι τα παιδιά 3 φορές μπαντ μπογια.

2017. ΤΟΥ ΜΠΑΝΤ ΜΠΌΙ ΤΟ ΚΆΓΚΕΛΟ ΓΊΝΕΤΑΙ..

Όσο και αν προσπάθησες να ξεφύγεις από την Μπαντμποιτιδα η ακατανίκητη μαύρη τρύπα της Μπαντμποιλας σε τράβηξε μέσα της και σε άφησε να χαθείς στην άβυσσο της .

Keeping Up With Babis 2Where stories live. Discover now