Düşünsene bir kadın var. Mutlu olduğunda seni arıyor. Heyecanlandığında , korktuğunda seni arıyor. Üzgün olduğunda sesini duymak ona iyi geliyor. Uzak kaldığınızda kelimeleriyle öpüyor seni. Sesiyle dokunuyor kalbine. Saçlarını ruhuyla okşuyor. Bir kadın var hayatında ve varlığı seni mutlu etmeye yetiyor. Düşünsene bir kadın var.
Seni özlüyor. Yan yana olabilmeniz için gün sayıyor. Sonra o haklı çıkıyor ve bir gün gözlerine bakıyor senin. Sarıldığın da sıcaklığını ve sevgisini bütün hücrelerinde hissediyorsun. Başını omzuna koyuyorsun ve daha önce sende olan bütün kötü hisler uçup gidiyor. O kadıb seni öptüğünde ruhu seni dudaklarından akıp kalbine iniyor. Nefesin sana yetmiyormuş meğer göğüs kafesini huzurla dolduruyor. Bir kadın var hayatında ve kokusu seni mutlu etmeye yetiyor.
Düşünsene bir kadın var
Birlikte uyuyorsunuz. Yanında yatıyor. Nefesini ensende hissediyorsun. Boynuna gömüyor burnunu. Kokun ona huzur veriyor. Birlikte hayatınızın en huzurlu uykusuna dalıyorsunuz. Rüyaların güzel değildi. Korkardın. Bir kadın var yanında yatağında. Ve o an orada olması bütün kötü rüyalarını kovuyor yok ediyor. Rahatlıyorsun. Bir kadın var hayatında ve koruyuculuğu seni mutlu etmeye yetiyor.
Düşünsene bir kadın var
Soğuk kış gecelerinde üşürsen sen. Şefkati içini ısıtıyor. Elleri sana var olduğunu hissettiriyor. Parmaklarının eklem yerlerini öpüyorsun. Sonra onlar yanağında dolaşıyor. Bir kadın var. Üstüne titriyor. Hep yanında olacakmışsın gibi yaşıyor seni. Ve bir daha yanında olmayacakmışsın gibi hasretle kokluyor. Burnunu hissediyorsun bedeninde. Kalbin sol tarafındaymış sarıldığında boş olan sağ tarafını dolduruyor. Kadın gülümsediğinde yanaklarında oluşan çukura aşık oluyor. Aşık oluyorsun . Bir kadın var hayatında ve sen onunla varsın.