#3 Wejście smoka

160 16 4
                                    


[Battlefield of two harpies]

[Battlefield of two harpies]

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


[WkurwLarwa] Ok, ludzie. Koniec opierdzielania się. Ta grupa została stworzona, by móc się sprawnie komunikować w obrębie całej Agencji.

[Daziee] Wow, Penti. Za dużo wypiłaś wina? Od kiedy jesteś taka poważna?

[WkurwLarwa] Zawsze taka jestem -.-

[NadpobudliwaPoczwara] Ej, mam pomysł.

[Daziee] O Jezus! Boże! Wszyscy Święci w niebie! Pauza! Zaraz! Zawróć traktor! Hamuj konia! Besi-chan ma pomysł?!

[NadpobudliwaPoczwara] Spadaj.

[WkurwLarwa] Pewnie chce wyżydzić paczkę żelków i sok pomarańczowy.

[NadpobudliwaPoczwara] Wasza dwójka mnie wykończy.

[NadpobudliwaPoczwara] Słuchajcie, może najpierw dodamy resztę ludziów z Agencji?

[WkurwLarwa] Nie wierzę, że to mówię... tfu piszę... ale to nie głupi pomysł xD

[Daziee] Ale ja już to zrobiłem

[WkurwLarwa] Kłamczysz. A komunikat gdzie?

[NadpobudliwaPoczwara] . . .

[Daziee] O, nauczyłaś się po ostatniej akcji? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

[NadpobudliwaPoczwara] Wait!

[Daziee] ?

[WkurwLarwa] Nie uwierzysz co Besi robi...

[Daziee] Co? Jestem ciekaw. Powiedz. Gryzie twoje ramię?

[WkurwLarwa] Przyszła do mnie po butelkę wody, nalała jej sobie do nakrętki i udaje, że to wódka.

[NadpobudliwaPoczwara] Zdrowie, Panie i Panowie! Zdrowie za mój genialny mózg!

[WkurwLarwa] Twój mózg jest na poziomie ameby, a ona go nie ma tak btw.


Użytkownik [WkurwLarwa] zmieniła nazwę użytkownika [NadpobudliwaPoczwara] na [BezmózgaAmeba].


[BezmózgaAmeba] Ej, miałam średnią 5,73, a przy moim lenistwie to cud na skalę światową.

[Daziee] Wow, nie wiedziałem, że się tak dobrze uczysz. Gratuluję, Besi-chan~

[BezmózgaAmeba] Nie wiedziałeś, bo pomimo mojego zaproszenia na zakończenie roku szkolnego, nie przyszedłeś, bo próbowałeś uskutecznić próbę samobójstwa w wannie.

[🌷|🌻|🇵🇱] Stray Dogs on Messenger | Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz