"mama.k! Kway teow goreng satu!" aku memesan makanan aku dan segera menelefon Farhan.
"Hello Han, Han Kat mana? Lia eating at tempat biasa. Ouh ok I will wait, " kataku.
Aku menghirup airku dan bermain game Di dalam telefon bimbitku.
Berapa minit kemudian, Dia sampai, kami pun makan dan berborak...
------------------------------- beberapa minggu kemudian ---------------------------
POV JOSHUA FAIZ
"Taiko, ini ada beberapa updates tentang Ryhanis Natalia. "
Aku melihat gambar-gambar yang diberikan. Mereka berjumpa... Ryhanis dan Aiman.. Aku tidak puas hati.
"Aku nak ke rumahnya sekarang juga. " kataku.
Aku mempunyai kunci rumah Ryhanis. Seperti yang aku pernah kata. Aku boleh mendapatkan apa sahaja yang aku mahu. Bodyguards aku ada di bawah. Aku masuk ke rumahnya Dan mendapati dia sedang di bilik mandi. Aku melihat sekeliling biliknya dan almarinya.
Gambar -gambar yang ada. Mukanya sebiji macam Sheryl.
Ada family portrait yang tergantung. Ayahnya dan abangnya.Pintu bilik air terbuka. Dia berdiri hanya memakai tuala. Fokus. fokus. Dia tercengang. Aku mendekatinya.
"are you out of your mind? ".
"Wear your clothes fast, we have to talk. " kataku.
Aku terus keluar dan duduk di sofanya. Selepas 5 minit Dia pun Keluar.
"Ryanis Natalia, I want to marry you, " ya, aku ingin menikahi dirinya. Aku inginkan dirinya Dan dia juga adalah kelemahan Aiman.
"hahaha apa You mengarut? You break in my house and force me to marry you? No way!! "
"Ryhanis, you kena faham, dekat sini, I boss, semua orang dengar cakap I, apa yang I nak, I akan dapat. Even if someone needs to die."
Dia terus pandang ke arahku."then too bad, Mr Joshua, you just have to deal with it yang sekarang you are talking to Ryhanis Natalia. I tak akan dengar cakap orang lain. I listen to no one except for myself. But good luck. " katanya sambil membuka pintu. Aku.... Kena halau????
"tolong keluar dari rumah saya dan jangan datang balik bye. "
"Ryhanis Natalia, I am just going to say this once. Jauhkan Diri dari Aiman, if you don't want to see anyone get hurt. Faham? " kataku dengan tegas.
"Mr Monster Joshua Faiz, you are not my dad, " katanya dengan tenang. Eeee geramnya aku dengan budak ketot ni. Macam nak penyekkan dan letakkan dalam poket.
Dia membuka pintu dan mengarahkan aku untuk keluar. Aku pun keluar dan belum sempat aku pusing untuk mengatakan sesuatu, dia sudah menutup pintu.-------------------------------
Pov Ryhanis Natalia"thank you my lovely brother for sending me to the airport, " aku Memeluk abangku.
Akhirnyaaaaa aku akan bercuti ke China!"you're welcome little sis. Jangan lupa belikan abang buah tangan. Jangan nakal -nakal tau. " katanya sambil menyelerakkan rambutku.
Kita berpisah dan aku sudah seratus peratus bersedia untuk Holiday! Tak payah nak hadap muka mamat gangster tu dan mamat poyo!
-------------------------------------------------
selepas 15 jam. Aku sudah sampai keeeeeee Shanghai, China!
Aku tak sabar nak pergi jelajah!
Aku berjalan-jalan di pasarnya dan mencari kedai makanan halal tapi susah. Perutku dah kosong... Aku dah lapar!! Hadoiiiii.
Aku berjalan dia tepi Jalan. Sedan ingin menahan teksi.
YOU ARE READING
Suami aku Mafia
AlteleRyhanis Natalia- "orang macam kau memang tak layak untuk hidup di bumi ni!" Joshua Faiz- "Aku akan pastikan hidup kau merana and make u wish that you were dead! Jangan harap aku akan lepaskan kau Ryhanis Natalia Tan Sri Hashim!" Dalam dunia ni, pas...