chapter one 🌼

843 18 1
                                    


Sziasztok. Chloe Hosterman vagyok Kanadában élek a szüleimmel és a nővéremmel Emmával.
A nyáriszünetből még van egy hónap szóval a családommal elmentünk Görögországba kirándulni ott meg ismerkedtem a híres Shawn Mendesel azóta minden meg változott.

******************************

- Kicsim kellj fel!! 1 óra múlva indul a gépünk! - kiabált be anya a szobámba.

- máris.- mondtam kábán majd lassan ki kelltem az ágyból.

Hosszú sötét barna hajamat kontyba fogtam majd elindultam a fürdőszoba felé ahol szokásosan Emma sürgöt forgot,de nem érdekelt odébb löktem kicsit majd elkezdtem a fogamat mostni majd meg mostam az arcom és elkezdtem Emmat spricelni a vízzel mire felsikított és vissza spricelt mikor abba hagytuk a hülyéskedést lengedtem hosszú szinte seggig erő hajam és elkezdtem fesülni nem csináltam vele semmit hagytam,hogy hosszú hullámos hajam vállamra omoljon.

- készek vagytok már?- kiabált fel apa az emeletre. Mire szinte egyszer kiabáltuk vissza,hogy - NEM.

A szobámba siettem és felvettem egy fehér adidasos félujjút és egy rövid nadrágot majd hozzá egy rifle kabátot és a kedvenc adidas fehér cipőm. Mikor késznek nyilvánitottam magam lementem a napaliba ahol már a  tegnap elkészített csomagjaim vártak és persze a szüleim.
Gyorsan be kaptam még a reggelim majd beszálltunk a kocsiba és elindultunk a reptérre Emma egész úton Shawn Mendes dalait hallgatta már kezdet idegesíti pedig meg kell hagyni nagyon ügyesen énekel ez a Shawn Mendes gyerek.
Nagyon meleg volt azt nap szóval lehúztam a kocsi ablakot és bámultam a Kanadai erdőket.
lassan a reptérre értünk ahol már egy csomó ember volt.
mindenki ki pattant a kocsiból és síeltünk is be nehogy le késük a járatunk.

  (15 perc múlva )

Már a repülőn vagyunk annyira izgulok Görögország annyira gyönyörű és csodálatos és a tenger partról nem is beszélek alig várom, hogy bele ugorjak a vízbe.
Már épp majdnem elaludtam mikor meg szólalt a hangos bemondó.
 
" KEDVES UTASAINK MEG ÉRKEZTÜNK GÖRÖGORSZÁGBA  MEG KEZDJÜK A LESZÁLLÁST. "

Végre leszálltunk a gépről és a bőröndjeinket is meg kaptuk majd elindultunk a szállodába.
Amint a szállodába értünk nem akartam mást csak be dőlni a puha ágyba,de ezzel nem csak én voltam így amint beléptünk Emma már az ágyon hevert.

Este meg vacsoráztunk utána elaludtunk ez a szálloda tök király imádom.


Because Of You 🌙 (S.M)Where stories live. Discover now