Egy kórházban ébredtem mindenféle gépek voltak rám kötözve lassacskán ki nyitottam szemeim elég halványan, de láttam, hogy egy orvos áll az ajtóban majd észre veszi, hogy magamnál vagyok de amint elindul felém újra vissza esek és lehunyom szemeim majd újra mély álomba zuhantam.
BLAKE SZEMSZÖGÉBŐL
- na semmi? - kérdezem az orvostól aki éppen Chloetól jön ki.
- az előbb magánál volt, de újra vissza eset biztosan csak meg ilyedt, de még pár napot bent kell maradnia ugyanis a háta nagyon megsérült nem hiszem, hogy feltudna kelni egy ideg az ágyból, de a többi csak kisebb zúzódás.
- istenem. És hány napig kell még bent lennie?
- kb 3.
- értem köszönöm.
- nincs mit nyugodtan menjen be hozzá lehet magához tér, de azért ne bombáza mingyart kérdésekkel hagyja őt pihenni.
-értem köszönöm. - mondtam majd elindultam Chloe szobájához.Leültem mellé majd simogatni kezdtem hátha fel kell.
Lassan nyitotta ki szemeit majd rám nézett.- Blake?
- igen itt vagyok nyugalom. Kórházban vagy semmi baj.
- anya hol van?
- ne aggódj már szóltam nekik elmondtam mindent amit láttam. Már biztos repülőn vannak.
- Shawn. - mondta Chloe mire meg hökkenve néztem rá.
- ki az a Shawn? Kérdeztem tőle, de újra eszméletlen lett. Úgy gondoltam jobb lenne most pihenni hagyni hagy nyugodjon meg kicsit.CHLOE SZEMSZÖGÉBŐL (2 óra múlva)
Lassan kinyitottam szemeim, de csak azt éreztem, hogy a hátam sajog biztosan azért mert Zack jó párszor belém rúgott.
Épp, hogy elkalandoztam a gondolataimban egy fiatal orvos lépett be.- jó napot Chloe kisasszony. Jobban érzi magát? Fáj valamilye? - kérdezte miközben levette rólam a gépeket.
- jó napot hát a hátam eléggé fáj.
- igen szerencsére nem törött el, de eléggé meg sérült, de pár nap múlva nyoma sem lesz. Viszont a kezein ott maradnak a nyomok eléggé meg zúzódtak.- mondta miközben a kezeim kezdtem el nézni nem emlékszem mit csinált velem Zack de erre egy életre emlékezni fogok.
- pár napig bent kell maradnia utána haza mehet. Az asztalon van süti azt kapja be mert elég sok vért vesztett! -mondta mosolyogva majd ki ment. Eléggé meg éheztem szóval elkezdtem észegetni a sütit közben be kapcsoltam a Tv-t ami a falhoz volt rögzítve egy zene adásra kapcsoltam ahol épp Shawn száma ment abban a pillanatban majdnem meg fulladtam. Shawn.. Hogy mondjam el Shawnnak? Vagy jobb ha nem tud róla nem akarom, hogy aggódjon értem hisz koncertezik.
Ekkor még szólalt a telefonom ami a mellettem lévő kis asztalon hevert Shawn hívt. Gondolkozás nélkül felvettem a telefont pedig azt sem tudtam mit mondjak neki.- Szia Chloe - mondta nagy örömmel Shawn amire akaratlanul is elmosolyodtam.
- Szia Shawn - mondtam kicsit félve amit Shawn is észre vett, de nem tehettem róla mégis csak kórházban fekszem mert Zack megvert.
- mi az? Történt valami?
- ohm.. Csak
- Chloe minden rendben? - Shawn hangja át változott komolyra.
- igazából nincs.. Semmi sincs rendben. - mondtam miközben éreztem magam hogy Shawn nagy levegőt vesz.
- mi a baj Chloe? ne ijesztgess! Hol vagy?
- kórházban..
- mi van, hogy kerültél oda jól vagy?- hallottam, hogy Shawn nagyon kiborult éreztem a hangjában a félelmet és az aggódást.
- nyugodj meg már.. Jobban vagyok, de még bent kell maradnom pár napig.
- hogy kerültél oda? - kérdezte aggódva Shawn ekkor tényleg nem tudtam, hogy mit mondjak neki, de végül az igazság mellett döntöttem muszáj neki elmondtam.
- Zack.. - kezdtem bele, de Shawn közbe vágott.
- mi? Mit csinált az a féreg? Bántott? Chloe válaszolj!
- I..igen. - mondtam dadogva.
- azonnal oda megyek vagy is elindulok remélhetőleg még ma ott leszek - mondta gyorsan majd letette a telefont.A szívem gyorsabban kezdett el verni egy részt örültem is és egy rész rosszul is éreztem magam.
Shawn mellett tudom, hogy azonnal meg nyugszom, de most miattam nem lép fel na meg ide siett hozzám.. Nem érdemlem meg ezt az angyalt.
És a anyáék? Most már muszáj lesz mindent elmondanom nekik nem titkolhatom tovább Blake biztos elmondta, hogy Zack megvert,de árnyék nem tudnak semmiről sőt Blake sem tud csak annyit amennyit látott. Nagyon nagy szarban vagyok és most már Shawnt is muszáj lesz bemutattnom.SHAWN SZEMSZÖGÉBŐL
Chloe kórházban van. Csak ez jár a fejemben minél hamarabb látni akarom és még nyugtatni. És az a Zack gyerek tuti, hogy nem ússza meg szárazon. Nem hiszem el, hogy képes volt bántani Chloet egy lányt.
Most már a szüleimnek is muszáj lesz elmondanom mindent, de ennek pont itt az ideje.
Jelenleg Brooklynban vagyok itt lenne koncertem , de nem tudom még tartani most sze egyetlen dolog amire gondolni tudok az Chloe egészsége. Magán géppel repülök vissza mivel a járati csak holnap indul én pedig nem tudok addig várni.~~~~~~ 5 óra múlva (18:30)~~~~~~
Már Torontóban vagyok amint leszálltam a gépről a kórházba rohantam csak Chloen járt az eszem. Amint be értem a kórházba meg kérdeztem a recepción, hogy hol találom Chloe Hostermant majd egy fiatal nő vezetett a szobájához.
- ez az ő szobája! - mutatott az ajtó felé majd ott hagyott.
- gyorsan beléptem az ajtón majd Chloeval találtam szemben magam épp édesen aludt nem akartam felebreszteni, de akaratom ellenére is elkezdtem simogatni.
- Chloe - suttogtam nevét majd végig simítottam puha arcán. Elkezdett mocorogni majd lassan kinyitotta szemeit.
- Shawn - szólalt meg rekedt hangon.
- itt vagyok szerelmem. - mondtam majd meg csókoltam és szorosan magamhoz húztam.- köszönöm. - mondta hálásan majd lassan felült.
- mit köszönsz szerelmem? - kérdeztem miközben szemeibe néztem és próbáltam ki venni a hogy mire gondol.
- mindent.. Azt, hogy most itt vagy pedig koncertezned kellene azt, hogy meg nyugtatsz.. Azt, hogy meg csókolsz és azt mondod, hogy szeretsz.
- istenem persze, hogy itt vagyok szeretlek mindennél jobban. - mondtam majd megcsókoltam. Láttam, hogy nagyon elfáradt szóval inkább hagytam őt pihenni. Egész este itt akarok vele lenni és figyelni ahogy békésen alszik.
Lassan el aludt miközben simogattam meg pusziltam homlokát majd leültem a mellette lévő székre.Sziasztok tudom, hogy nagyon nagyon rövid lett, de még ma hozom a folytatást és a hibákért bocsánat. 🌹 BTW mindjárt meg van a 300 megtekintés 😀😢🍓
ESTÁS LEYENDO
Because Of You 🌙 (S.M)
FanficChloe Hosterman egy átlagos Kanadai lány legalább is ő az hitte, hogy az. egy kirándulás során találkozik a híres Shawn Mendesel onnantól minden meg változik. (a story saját )