Tegnap még egy kicsit Shawnál maradtam szerintem mindenki eltudja képzelni, hogy mit csináltunk.
Utána haza mentem és telefonon beszéltem anyáékal már Londonban vannak igazából mind végig azon agyaltam, hogy vajon Zack mit csinálhat ugyanis nem mentem el a találkozóra és azt mondta, hogyha nem megyek meg bánom, de olyan biztonságban éreztem magam Shawnal eszemben sem volt elmenni na meg azért hülye sem vagyok ki tudja Zack mit csinált volna velem, de beszélni akarok vele. Nem félhetek tőle hisz ő nem mindig volt ilyen nem tudom mi történt vele, de ki fogom deríteni nem fogom hagyni, hogy rajtam töltse ki az idegeit.
És Shawn... Shawn még turnézik szóval napokat nem láthatom majd, de meg ígérte, hogy amikor csak tud haza jön és meg mondjuk a szüleinknek, hogy együtt vagyunk.
Remélem jól fogadják majd, de arról még nem beszéltünk, hogy a nyilvánosság elé mikor tesszük ki a kapcsolatunkat Shawn nem akarja, hogy zaklasanak az újságírók és a paparazzik, de nem sokáig fogjuk tudni titkolni a kapcsolatunk szóval teljesen mindegy.SHAWN SZEMSZÖGÉBŐL
Éppen haza doptam Chloet és már indultam volna haza mikor Andrew a menedzserem hívott.
- Shawn tudnánk beszélni?
- Szia Andrew. persze mi az van valami gond?
- igen Shawn nagy gond van. Ma lekaptak téged egy lánnyal ahogy az autódnál csókolóztok! Nem ez volt a terv ki az a lány?
- Andrew meg tudom magyarázni. Figyelj ő Chloe Hosterman még Görögországban ismertem meg és azóta is teljesen bele vagyok esve, de nem volt sok alkalmam vele beszélni, de kiderítettem, hogy ő is Kanadai szóval felajánlottam két VIP jegyet neki és a tesójának eljöttek a Torontoi koncertre és beszélgettem vele.. Ő nem olyan mint a többi ő különleges és egyszerűen csak meg történt szeretjük egymást és vele akarok lenni nincs szükségem semmilyen lefizetett barátnőre.
- ez mind szép és jó, de Shawn te híres vagy! Mivan ha csak kihasznál? Sokkal jobban mutattnal egy híres modellel, de persze ha te nem akarod nem erőltetem rád, de tudod, hogy nagyon nehéz eltitkolni egy barátnőt a média elől.
-mi? Dehogy használ ki mondom, hogy ő ilyenre nem lenne képes. És igen tudom, hogy nehéz, de meg oldjuk még senki sem tud a kapcsolatunkról még a szüleink sem. Eltudnad tüntetni a képeket?
- már rég eltüntettem őket amint meg láttam intézkedem nyugodj meg.
- köszönöm.
- nincs mit.
Halistennek Andrew meg értett, de ezért is bírom őt annyira.
Most két napig nem látom Chloet a turné miatt, de még ígértem neki, hogy amint tudok haza utazom,de féltem is őt nem tudom ki az Zack, de ha bántani meri Chloet esküszöm kicsinálom.MÁSNAP REGGEL (chloe)
Kialudtam ébredtem egyedül voltam itthon és Shawn is elment szóval gondoltam ma egész nap Harry Potter fogok nézni meg szarrá hallgatom a Rolling Stonest.
Miután meg reggeliztem indultam is fel a szobámba Harry Pottert nézni már 14:30 volt amikor sikerült minden részt még néznem nem tehetek róla nem bírom meg unni ezerszer is végéig néznem. Ekkor csengettek tudtam, hogy csak egy személy lehet a szívem gyorsabban kezdett verni a félelemtől, de nem nyitottam ajtót Zack nem tudja, hogy anyuék nincsenek itthon szóval biztosan nem mer csak úgy bejönni az ablakból lestem őt mikor beugrott, hogy nincs kulcsra zárva az ajtó szóval simán be jöhet, csak magamban gondoltam, de még is úgy érzem elkiabáltam ugyan is Zack be nyitott gyorsan bezártam a szobám ajtaját és az ágyra ugrottam nem tudtam mit csinálni szóval csak felkaptam a régi hoki ütőm hallottam, hogy Zack lassú léptekkel közeledik felém a gyomrom is össze szorult.
- Chloe. - mondta halkan Zack.
- nyisd ki az ajtót. Esküszöm nem bántalak csak beszélni akarok veled.
mondani akartam valamit, de nem jót ki szó a torkomon.- Chloe nyisd ki az ajtót! Tudom, hogy a a családod elutazott a szomszédok meg mondták. - kezdet kiabálni Zack.
Persze nem vagyok olyan hülye, hogy beengedjem gyorsan üzentem Blakenek az egyik haveromnak, hogy jöjjön ide amilyen gyorsan csak tud azt írta, hogy máris jön szóval ezzel próbáltam magam nyugtatni, de nem jártam sikerrel csak azt hallottam ahogy Zack be rúgja az ajtót.
- uristen. - kiabáltam amilyen hangosan csak tudtam hátha valaki meg hallja.
- Chloe miért nem engedtél be?- kit akarsz Zack? - kérdeztem idegesen fura, de minden félelmem elszállt egy kis időre amikor elkezdtem kiabálni vele.
- nyugi baby girl.Baby girl? Annyira undorító ez a szó, de az ő szájából még undorítóbb.
Zack lassan közeledni kezdet felém.
Mire észbe kaptam Zack már a falhoz nyomott.- Zack!! - kiabáltam zokogva.
- mit akarsz? Mi tettem, hogy így bánsz velem? ZACK MI BAJOD? - mondtam miközben sírtam, nevettem, kiabáltam egyszerre.
- hogy mi bajom? Nocsak Chloe. - kezdte el simogatni az arcom-mond ki volt az aki miatt el kellett jönnöm Torontóbol? Vagy az aki szakított velem?
- mégis mit vártál te féreg majdnem meg erőszakoltál, hogy maradtam volna veled? - és ekkor éreztem egy nagy csattanást az arcomon a földre rogytam sírva mire Zack ezt kihasználva belém rúgott majd felallitott.
- Chloe - suttogta nevem miközben nyakamat kezdte el puszilgatni - én szeretlek miért csinálod ezt? - mondta idegesen.
- utállak, gyűlöllek te féreg - mondtam köpve a szavakat majd Zack újra belém rúgott éreztem, hogy ennek még marad a nyoma a földre kényszerített majd annyit belém rúgott amennyit csak tudott már az ájulás szélén álltam amikor hallottam egy ismerős hangot. Blake hangját ez volt az utolsó hang amit hallottam utána már csak a véres kezemre néztem majd elájultam.
ESTÁS LEYENDO
Because Of You 🌙 (S.M)
FanficChloe Hosterman egy átlagos Kanadai lány legalább is ő az hitte, hogy az. egy kirándulás során találkozik a híres Shawn Mendesel onnantól minden meg változik. (a story saját )