Chapter 10 (Extra Rövid Rész )

177 9 4
                                    

SHAWN SZEMSZÖGÉBŐL

reggel a Chloe melletti székben ébredtem egész este mellette voltam és néztem ahogy édesen szuszog.
Éppen elkalandoztam a gondolataimban amikor láttam, hogy valaki hív telefonon gyorsan kiszaladtam a folyosóra nehogy felébreszem Chloet.
-halo?
-Shawn mi a francot képzelsz hová tűntél tegnap? - hallottam meg Andrew ideges hangját.
-Andrew, Chloe kórházba került muszáj volt meg néznem őt.
-mi miért?
-hosszú sztori.. az exe meg verte.
-na jó ezt elnézem, de több ilyen ne legyen! És holnap újra meg tartod a koncertet!
-persze. Ez természetes sajnálom, hogy cserben hagytam őket.
-jó, de tudod, hogy nem titkolhatod ezt sokáig.
-tudom. Igazából azt terveztem, hogy amit Chloe ki jön a kórházból be mutatom őt a családomnak.
-rendben. - mondta majd letette.

Vissza mentem Chloehoz aki éppen kómás fejjel ébredezett, de így még édesebb volt.
- Jó reggelt. - mondtam mosolyogva.
- jó reggelt. Egész éjjel itt voltál?
- igen. - mondtam majd meg pusziltam.
Azt hiszem most még közelebb kerültünk egymáshoz most már tudom, hogy csak rá van szükségem.

- figyelj Chloe most be kell mennem a városba elintézni pár dolgot a holnapi koncerthez.
- jó menj csak. - mondta majd elhagyatam a szobát.

CHLOE SZEMSZÖGÉBŐL

5 perce sem volt, hogy Shawn elment és anya meg Emma rohantak be hozzám.

-úristen kicsim - mondta anya könnyek között.
-Chloe mi történt?-kérdezte Emma. Láttam rajtuk, hogy nagyon aggódnak.
-Zack.. Zack történt.
-mi? - kérdezték egyszerre.
-van valami amit nem mondtam el nektek. Nagyon nehéz erről beszélni, de elkell mondanom és kérlek ne vágjatok közbe.
Azt történt, hogy amíg együtt voltam Zackel.. Hát eléggé meg változott nem tudtam mi baja volt akkoriban, de rajtam töltötte ki az idegeit egyszer.. Egyszer csak falhoz szorított és meg.. Meg akart erőszakolni, de szerencsére pont benyitottak ránk így nem tudta meg tenni. Ugye utána szakítottam vele ő pedig elhagyata a várost, de most vissza jött és valamiért nagyon ideges rám tegnap levert és üzenetekben is zaklatott nem tudom mi baja. Nem mindig volt ilyen, de ezt ti is tudjátok. Nem tudom mi baja. - mondtam el könnyek között.
-úristen miért nem mondtad el? Kérdezte anya sírva.
-nem akartam, hogy kiderüljön féltem, hogy akkor újra meg keres.
-elintezem, hogy a börtönben rohadjon el. - szólalt meg Emma.

Van meg valami amit elakarok mondani.
-igen? Bármit elmondhatsz kicsim! - bátorított anya.
-én és Shawn..
-te és Shawn? - kérdezte Emma láttam, hogy sejti miről akarok beszélni szóval Gyorsan folytattam.
- szóval én és Shawn jobban össze ismerkedtünk.. És tudom talán nektek ez gyors lesz, de egyszerűen csak egymásba szerettünk. Már egy ideje együtt vagyunk. Mellette biztonságban érzem magam.. Ő csodálatos, megértő, aranyos fiú.
Nem akartunk szólni mert nem akarjuk, hogy a média meg tudja, de végül az mellett döntöttünk, hogy be mutatjuk egymást a szüleiknek majd a médianak is bevaljuk az igazat. Mivel semmi értelme nem lenne titkolni na meg nem is lehetne sokáig.

- úristen - kiabált fel Emma.
- jaj kicsim örülök, hogy boldog vagy alig várom a hogy meg ismerjem.

- és.. Apa? Ő nem tudja, hogy kórházban vagyok?
- ohm. - dadogott Emma
- kicsim figyelj.. Mi szóltunk neki. Az volt az első, hogy fel hívtam,mert még is csak a lánya vagy, de ő..
- mit mondott? Nem is érdekli a hogy kórházban fekszem mi?
- figyelj nem tudom mi baja lett hirtelen apádnak, de most nem kíváncsi a családjára legalábbis erre a családjára biztos nem.
- mi? Mi az hogy "erre a családjára "?
- Chloe, apa barátnője terhes. - szólalt meg Emma.
- mi? Istenem. - fordultam anya felé, de ő csak bólogatott, hogy igen ez igenis igaz.

Nem tudom mi baja lett hirtelen apának nem ilyennek ismertem tényleg. Néhány éve még tökéletes család apa volt majd elő áll azzal hogy még csalja anyát majd teherbe ejti az új barátnőjét. Már most sajnálom a szegény gyereket, hogy ilyen későn undorító apja lesz.

Még beszéltünk kicsit majd Shawnra került a szó.
-na és nem félsz, hogy csak kihasznál? És ha csak arra kellesz neki, hogy készüljön rólatok néhány fotó amiből ő keres majd eldob téged.
-mi? Anya Shawn ne ilyen nem is gondolj ilyenre. Sőt! Mondtam, hogy titokban akarja tartani nehogy a paparazzik és az újságírók zaklasanak.
-igen anya. Shawn nem ilyen - szólal Meg Emma. - annyira örülök, hogy együtt vagytok úristen a kis húgom Shawn Mendesel jár.- na és hány éves az a Shawn Mendes? - kérdezte anya.
-19.
-jó csak egy év körüli különbség. - mondta anya nevetve.

Majd hirtelen Shawn toppant be az ajtón.

Because Of You 🌙 (S.M)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum